Andrew Morris
A tegnapi beszélgetésemet anyával fejben tartva, megpróbáltam Angel közelébe férkőzni, Grayson barátom segítségével. A reggel szokás szerint telt, fél nyolckor találkoztunk a kedvenc cukrászdánk előtt. Fél nyolc után három perccel még csak én voltam ott. Fura, általában én vagyok a legutolsó aki ideér. Pár perc várakozás után Matt és Kylie jelentek meg, nem túl jó hangulatban. Jó kis napnak nézünk elébe.
-Hello, mi az megint összevesztetek?-Néztem rájuk felváltva, és elővettem a cigit a zsebemből.
-Ha lehetőségem lenne rá, már nem lenne a bátyám.-Forgatta meg Kylie a szemét, s felém nyújtott egy öngyújtót amit elfogadtam és meggyújtottam a cigimet.
-Nem az én hibám, hogy anyáék megtudták.-Nézett Matt idegesen húgára.
-Te mondtad el nekik te idióta.-Kerekedtek el a lány szemei.
-Mindegy, csak induljunk.-Legyintett Matt.
-Nem, nem mindegy, és megvárjuk Angelt.
-Elmondanátok mi folyik itt? Mit tudtak meg a szüleitek?-Ráncoltam a homlokom.
Matt éppen belekezdett volna, de Kylie nem éppen kis lendülettel nyakon vágta.
-Ha neki is elmondod, halott vagy.-Mondta a lány, halál komolyan.
-Oké, inkább felejtsd el, nem érdekel.-Ráztam meg a fejem.-De indulhatnánk, mert idefagyok.
-Várjatok, felhívom Angelt.-Vette elő a telefonját Kylie.-Ez fura, nem veszi fel.-Szólalt meg pár perc múlva.
-Bocsi a késésért, elaludtam.-Sietett oda hozzánk az előbb említett lány.
-Akkor megvan mindenki? Indulhatunk?-Nézett ránk Matt, mi pedig bólintottunk.
-Srácok mi lenne ha a délutánt együtt töltenénk? Rég lógtunk már együtt.-Szólaltam meg pár perc séta után.
-Jó ötlet végül is, legutoljára is olyan mesésen fejeződött be.-Sóhajtott Angel, s fülébe rakta a fülhallgatóját.
-Ha rá érnék se tölteném a szabadidőmet az idióta bátyámmal.-Forgatta a szemét Ky.
-A lényeg a testvéri szeretet.-Röhögött fel Matt.
-Nemár srácok, lógjunk együtt.-Próbálkoztam tovább. Őszintén szólva, tényleg hiányoztak azok a délutánok amikor megállás nélkül röhögtük együtt, egymáson. De még jobban hiányzott Angel közelsége.
-A barátnőd nem akadna ki,hogy a két bolond csajjal és Mattal lógsz?-Nézett rám gúnyosan Angel.
-Nem a barátnőm.....már.
-Nem unod még a hazudozást?-Nevetett fel erőltetetten.
-Mi?-Néztem rá zavarodottan. Tényleg nem értettem.
-Ő biztos érti.-Biccentett az iskola kapuban álló Madisonra, aki integetett nekem.
-Anyukád nem tanította meg, hogy más pasijával nem járkálunk az utcán?-Kezdett be Madison, Angelre nézve.
-Nem, egy részt mert nem volt szükségem arra, hogy megtanítsák,másrészt pedig nem volt aki megtanítsa.-Mondta unottan.
-Maradj távol Andytől.-Állt mellém.
-Oh, hidd el Madison én nem akarok semmit tőle. És ha nem egy baráti körbe tartoznánk nem is látnál negyven kilométeres körzetében, szóval ne aggódj.-Mosolygott rá Angel és bement az épületbe. Szóval ennyire utál.
YOU ARE READING
Öngyilkos szerelem
Romance...ahol a srác akkor szeret bele igazán a lányba, mikor meglátja a hegeit. A suli rosszfiúja Andrew, és az összetört lelkű Angel beleillenek egymás történetébe? A fiú képes lesz megmenteni a depressziós lányt az öngyilkosságtól? Vagy minden próbá...