🐖 Episode ㅡ 2 🐋

483 62 8
                                    

' Stephanie Unnie Eshhhh Fany Unnie Yah Tiffany Unnie !! '

ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္ရဲ႕ အသက္ထြက္မတတ္ ေအာ္လိုက္တဲ႔ ေအာ္သံ အဆံုးမွာမွ ထိုင္ခံုေပၚ ေမးေထာက္ကာ စိတ္ကူးေတြယဥ္ေနတဲ႔ Tiffany တို႔ ပစၥဳပၸန္ကို ျပန္လည္ ေရာက္ရွိလာေလသည္။

Tiffany - ' ဟမ္ Wendy ငါ႔ကို ေခၚတာလား? '

Wendy - ' က်ြတ္စ္ ဒီ အခန္းထဲ Unnie နဲ႔ Wendy ၂ ေယာက္ပဲ ရွိတာေလ ျပီးေတာ႔ Tiffany ဆိုတာ Unnie နာမည္ မဟုတ္လို႔ ဘယ္သူ႔ နာမည္ ျဖစ္မွာလဲ? '

Tiffany - ' Arrr hee hee Sorry ပါ Unnie နည္းနည္း အေတြးလြန္သြားလို႔ ကဲ ဘာေျပာမလုိ႔တုန္း? ေျပာေလ '

Wendy - ' ခုနက ႏွင္းဆီပန္း သြားဝယ္မယ္ဆို အခု ဘာလို႔ ဒီမွာ လာထိုင္ေနတာလဲ? '

Tiffany - ' Ahhh ဟုတ္သားပဲ Oh My Goddddd !! ငါ႔ရဲ႕ ပန္းအိုးေလး အီး ဟီး '

Wendy - ' Huh? ပန္းအိုးေလး ဘာျဖစ္လို႔တုန္း Unnie ရဲ႕ '

Tiffany - ' ဘာျဖစ္ရမွာတုန္း ေလဆိပ္ထဲက ထြက္လာတဲ႔ အဲ႔ဒီ Stupid Girl တစ္ေယာက္ေပါ႔ သူက ေနာက္ျပန္ ေလ်ွာက္လာတာေလ အဲ႔ေတာ႔ Unnie ကို ဝင္တိုက္ျပီး Unnie ဝယ္လာတဲ႔ အျမတ္တႏိုး တန္ဖိုးထားတဲ႔ ပန္းအိုးေလး ကြဲသြားတာေပါ႔ '

Wendy - ' က်ြတ္စ္ က်ြတ္စ္ ျဖစ္ရမယ္ သူမ်ားေတြ ထင္ရင္ ပန္းအိုးနဲ႔ Unnie ကို ခ်စ္သူေတြလို႔ ထင္ေနမွာ '

Tiffany - ' ေတာ္ တန္ တိတ္ !! တိတ္စမ္း FA ပါးစပ္က RS စကား မထြက္စမ္းနဲ႔ '

Wendy - ' Borrrrrrr ha ha ဒီမွာ Jaw တို႔ ညီအစ္မ ၃ ေယာက္ထဲမွာ အငယ္ဆံုးေလး Rose ေတာင္ ရည္းစားရွိတယ္ Jaw လည္း Jaw ရဲ႕ Joy ၾကီးက ငုတ္တုတ္ၾကီး ရည္းစားမရွိတဲ႔သူဆိုလို႔ Unnie ပဲရွိတာေလ အဲ႔တာ ဘယ္သူက FA ဘယ္သူက RS လည္း ဆိုတာ ျပန္စဥ္းစားပါဦး Tiffany Shi '

Tiffany - ' Borrr ဒီ ကေလးေတာ႔ နာေတာ႔မယ္ ဒီမွာ FA ဆိုတဲ႔ ဘြဲ႔ရဖို႔ဆိုတာ လြယ္တာ မဟုတ္ဘူးဟဲ႔ ခုလို Social ေခတ္မွာ ရည္းစား တစ္ေယာက္ရဖို႔က အလြယ္ေလးရယ္ ဟြန္႔ အပူမရွာခ်င္လို႔သာ မတြဲတာ ျပီးေတာ႔ ကမာၻ႔ဖလားမွာေတာင္ FIFA ပဲ ရွိတာေလ FIRS ဆိုတာ ရွိလို႔လား ရိုက္ထည္႔လိုက္လို႔ Joy နဲ႔ တစ္ပတ္ေလာက္ မေတြ႔ႏိုင္ပဲ ေနသြားမယ္ '

L.A Lovers ☑ Where stories live. Discover now