🐖 Episode ㅡ 5 🐋

488 60 13
                                    

Nichkhun - ' အေျခအေန ဘယ္လိုလဲ Rose ဖုန္းထဲမွာ ထူးျခားတာရွိလား? '

Nichkhun နဲ႔ ရႊင္လန္းတို႔ (အဲေလ Tran ဖတ္ျပီး ေယာင္သြားလိုု႔ ေဆာတီး ေဆာတီး အဟမ္း) Nichkhun နဲ႔ Joy တို႔ Coffee ဆိုင္ထဲေရာက္တာနဲ႔ ထိုင္ေတာင္ မထို္င္ရေသးပဲနဲ႔ ေမးလိုက္ေလသည္။သူတို႔ ေမးလိုက္ေတာ႔မွ ေဘးနားက အမကို ဝိဥာဥ္ တစ္ေယာက္လို သေဘာထားကာ Ro ျပေနတဲ႔ စံုတြဲထဲမွ Rose က ေခါင္းေထာင္လာျပီး

Rose - ' Ohhh ရွိတယ္ ရွိတယ္ ရွိတာမွ အၾကီးၾကီးကို ရွိတာဟ '

Joy - ' Ohhhh ေျပာၾကည္႔ပါဦး အဲ႔ အၾကီးၾကီးကို '

ထို႔ေနာက္ Wendy မွာ သူမ ဖုန္းထဲကေန တစ္ခုခုကို ရွာေနေလသည္။ သူမ ရွာေနတဲ႔အရာကို ေတြ႔လည္း ေတြ႔ေရာ လက္ေဖ်ာက္ တီးကာ စားပြဲခံုေပၚသုိ႔ တင္လိုက္ေလသည္။ Joy တို႔လည္း ဘာပါလိမ္႔ဟု ၾကည္႔လိုက္ေတာ႔ Contact ကို Camera ျဖင္႔ရိုက္ထားျခင္းပင္။

Wendy - ' အဲ႔ဒီမယ္ Sica ဆိုတဲ႔ Contact ကို ၾကည္႔ၾကည္႔လိုက္ ထူးျခားတာမွ ရိုးရိုးကို မဟုတ္ဘူး အၾကီးၾကီးပဲ '

Joy - ' Huh? ဘာကို ၾကည္႔ျပီး ထူးျခားတယ္လို႔ ေျပာေနတာတုန္း Wenie ရဲ႕ '

Wendy - ' Wen ေျပာျပမယ္ သူက Contact မွာ နာမည္ မွတ္ရင္ ဘယ္ေတာ႔မွ Emoji ထည္႔ေလ႔ မရွိဘူးေလ။ အခုဟာက ရိုးရိုး Emoji ေတာင္ မဟုတ္ဘူး အသည္းပံုကိုမွ သူ႔ရဲ႕ Fav ပန္းေရာင္နဲ႔ မွတ္ထားတာ။ '

Nichkhun - ' အဲ႔တာဆို ေသခ်ာပါျပီ Fany Noona နဲ႔ သူနဲ႔ ခ်စ္သူေတြပဲ ျဖစ္ရမယ္ '

Lisa - ' ဒါေပါ႔ ဒီေလာက္ အရွင္းသားၾကီး ျဖစ္ေနတာကို btw ငါတို႔ ပိုေသခ်ာဖို႔ လိုအပ္တယ္ '

Rose - ' အ႔ဲတာဆို သူတို႔ ေန႔လည္ ေတြ႔မွာဆိုေတာ႔ Chae တို႔  အခုပဲ Mission စလိုက္ၾကမလား? '

Wendy - ' ဘယ္လို Mission တုန္း Chae ေလးရဲ႕ '

Rose - ' အဲ႔တာက Chae တို႔ သူ႔ Fb Acc ကို ရွာျပီး အရင္စစ္ရေအာင္  '

Lisa - ' Omm? Sese က သူ႔ acc ကို သိတယ္ေပါ႔ '

Rose - ' Hee hee ဘယ္သိမတုန္း Sasa ရဲ႕ Nichkhun အကူအညီယူရမွာေပါ႔ သူက အျပင္မွာ ေတြ႔ဖူးတယ္ဆိုေတာ႔ Profile ျမင္ရံုနဲ႔ တန္းသိမွာပါ '

L.A Lovers ☑ Where stories live. Discover now