[Note-ဒီတစ္ပိုင္းလံုးက ခါတိုင္းလို ဟန္ဂုဘာသာနဲ႔ေျပာၾကတာမဟုတ္ပဲ Eng လို ေျပာေနၾကတာျဖစ္ပါတယ္။]
[Feb - 3 - 2020]
Tiffany သူမ ဖုန္းထဲက နာရီေလးကို ၾကည္႔မိေတာ႔ 10:30 AM ဆိုတဲ႔ ဂဏာန္းေလးကို ေတြ႔လိုက္ရေလသည္။ သူမ အခု Seoul တုန္းက ပါတနာတစ္ေယာက္ရဲ႕ ဖြင္႔ပြဲျပီးလို႔ ျပန္ရန္ ျပင္ေနျခင္းပင္။ လက္ထဲက ဖုန္းေလးကို လက္ကိုင္အိတ္ထဲ ထည္႔ကာ အိမ္ ျပန္ရန္ျပင္ေတာ႔ သူမ ေျခေထာက္နားကို ေရာက္လာတဲ႔ အေဝးထိန္းကား ပန္းေရာင္ေလးတစ္စီး။ အဲ… အဲ႔အေပၚမွာေတာ႔ ကဒ္အျဖဴေရာင္ေလး တစ္ကဒ္။ သူမလည္း သူမနဲ႔ မဆိုင္ေလာက္ဘူးထင္ကာ ေက်ာ္ခြသြားေသာ္လည္း ထိုကားေလးက သူမေနာက္ကေန လိုက္ေနတာကို သိေတာ႔ သူမ လမ္းေလ်ွာက္ေနတာကို ရပ္လိုက္ေလတယ္။ Tiffany ရပ္လိုက္ေတာ႔ အဲ႔ကားေလးက အေရွ႕ကို ေက်ာ္တက္လာျပီး သူမ ေဒါက္ဖိနပ္ေလးကို ေရွ႕တိုးေနာက္ဆုတ္လုပ္ျပီး ထပ္ခါထပ္ခါ တိုက္ေနေလတယ္။ သူမလည္း ဒီေလာက္ဆို အကင္းပါးျပီျဖစ္သျဖင္႔ ထိုကားေပၚက တိပ္ေလးနဲ႔ ကပ္ထားတဲ႔ ကဒ္ေလးကို ဖြင္႔ဖတ္ၾကည္႔ေတာ႔………
* Follow Me Baby *
ဟူေသာ စာသားေလးက ဆီးၾကိဳေနေလသည္။ သူမလည္း ေဘးပတ္ဝန္းက်င္ကို ဆတ္ခနဲ ေဝ႔ဝိုက္ရွာၾကည္႔ေတာ႔ ထို ကားကို Control ေနတဲ႔သူကို အရိပ္အေယာင္ပင္ မေတြ႔ေပ။ ထိုစဥ္ ကေလးေလး တစ္ေယာက္မွာ သူမေရွ႕သုိ႔ ေလ်ွာက္လာရင္း သူမ စကပ္စေလးကို ဆြဲကာ သူ႔လက္ထဲက ႏွင္းဆီပန္း တစ္ပြင္႔ကို Tiffany ဆီသုိ႔ ကမ္းေပးေလတယ္။ Tiffany ထိုကေလးေလး လက္ထဲက ႏွင္းဆီပန္းကို ယူကာ စိတ္ထဲေပၚလာသည္႔ meaning က………
Tiffany - ' Love at first sight ' (Whisper)
လက္ထဲက ႏွင္းဆီပန္းေလးကို ၾကည္႔ကာ ဘယ္သူလည္း ဘာကို ရည္ရြယ္တာလည္း စဥ္းစားေနတုန္းမွာပဲ သူမေဘးနားကို ပန္းေရာင္ခ်ည္စနဲ႔ အလွဆင္ထားတ႔ဲ အသည္းပံု တြန္းလွည္းကို တြန္းလာတဲ႔ Unicorn အရုပ္စြပ္ထားတဲ႔ လူတစ္ေယာက္။ သူမ ေငးၾကည္႔ေနတုန္း ထို Unicorn မွာ သူမ လက္ထဲက ႏွင္းဆီပန္းကို ထိုးျပရင္း ျခင္းနဲ႔တစ္ဆက္တည္း ျဖစ္ေနတဲ႔ အသည္းပံုဘူးကိုပါ အပိတ္ဖြင္႔ျပီး ထိုးျပေလတယ္။ Tiffany လည္း သူမလက္ထဲက ႏွင္းဆီပန္းကို ထို အသည္းပံုထဲ ထည္႔လိုက္ေတာ႔ စပီကာတစ္ခုကေန မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ရဲ႕ အသံထြက္လာေလသည္။
YOU ARE READING
L.A Lovers ☑
Fanfic(Unicode) L.A နဲ့ Seoul နဲ့ ဘာကွာလဲ? ဟင့်အင်း တခြားသူ အတွက်တော့ ဘာမှ မကွာပါဘူး ငါ့အတွက်ကကျ " အချစ်တို့ မွေးဖွားရာ ဒေသ " နဲ့ " အချစ်တို့ နေထိုင်ရာဒေသ " ဆိုပြီးကွာတယ်......... (Zawgyi) L.A နဲ႔ Seoul နဲ႔ ဘာကြာလဲ? ဟင္႔အင္း တျခားသူ အတြက္ေတာ႔ ဘာမွ မကြာပါ...