🐖 Episode ㅡ 15 🐋

284 40 0
                                    

ကဲ အတိုခ်ဳပ္ျပီးေနာက္ေၾကာင္းျပန္ပါေတာ႔မယ္ေနာ္………

Flash back << Feb - 19 - 2019

Jessica LAX နားမွာ Accident ျဖစ္တာကို Sunny သိျပီးတာနဲ႔ ခ်က္ခ်င္းပဲ ခင္ပြန္းျဖစ္သူကိုေခၚျပီး ထိုေနရာဆီ အေျပးအလႊားသြားေလတယ္။ ယာဥ္တိိုက္မႈျဖစ္တဲ႔ ေနရာေရာက္ေတာ႔ ျမင္လိုက္ရတဲ႔ Jessica ေမာင္းတဲ႔ ကားရဲ႕ျမင္ကြင္းက အေဝးကျမင္တာေတာင္ စုတ္ျပတ္ေနျပီျဖစ္၍ Sunny သူမ ထင္ေနသလို မျဖစ္ပါေစနဲ႔ ဆုေတာင္းရင္း ေဘးနားက ရဲဝန္ထမ္းကို ဆြဲကာ………

Sunny - ' အဲ႔ ကားထဲက အမ်ိဳးသမီးေရာ ဘယ္မွာလည္း? '

Police - ' အခု ကားထဲမွာ ညပ္ေနလို႔ က်ြန္ေတာ္တုိ႔ အျမန္ဆြဲထုတ္ေနပါတယ္ဗ် '

Sunny - ' ေဆးရံုကားကေရာ ဘယ္မလည္း? ေဆးရံုကား? '

Police - ' ခုနက ေခၚထားပါတယ္ ေရွ႕နားမွာလည္း ယာဥ္တုိက္မႈ တစ္ခုျဖစ္ထားေတာ႔ လမ္းရွင္းေနလို႔ ၾကာေနတာထင္… '

ရဲဝန္ထမ္းရဲ႕ ခပ္ေပါ႔ေပါ႔ ေျပာေနတဲ႔ အသံကိုၾကားေတာ႔ ေတာ္ရံု စကားဝင္ေျပာေလ႔မရွိတဲ႔ Sooyoung ေတာင္ ေဒါသ ေထာင္းခနဲ ထြက္သြားျပီး ထို ရဲ၏ ေကာ္လံကို ဆြဲကာ………

Sooyoung - ' မင္းတို႔က စကားကို လြယ္လြယ္နဲ႔ ေစာက္ရမ္းေျပာတတ္ၾကတာပဲ။ ဟိုမွာ လမ္းပိတ္ေနတာဆို မင္းတို႔က ဒီမွာ ဘာလာလုပ္ေနတာလည္း တျခား ဌာနေတြထက္ မင္းတို႔က အ႔ဲလမ္းနဲ႔ နီးေနတာပဲ မင္းတို႔ လမ္းသြားရွင္းေပးေလ !! '

Sooyoung အဲ႔လို ေျပာေတာ႔ ထို ရဲဝန္ထမ္းမွာ အထစ္ထစ္ အေငါ႔ေငါ႔နဲ႔ သူတို႔ ရဲကားေဘးမွာ လက္ထိပ္ခတ္ထားတဲ႔ ေသြးရဲသံရဲနဲ႔ လူငယ္ကို လက္ညွိဳးထိုးျပရင္း………

Police - ' ဒီ…ဒီမွာ ဝရမ္းေျပးရွိလို႔ပါဗ် အဲ႔ေၾကာင္႔… '

Sooyoung - ' ဝရမ္းေျပးရွိရွိ ဘာရွိရွိ အခု အျပစ္မရွိတ႔ဲ ျပည္သူတစ္ေယာက္ရဲ႕ အသက္က ပိုအေရးၾကီးတယ္ေလဟ။ ေနာက္ျပီး ဒီေလာက္ က်ိဳးပံုေနတဲ႔ ဝရမ္းေျပးက ဘယ္မွာ ထေျပးႏိုင္မွာမလို႔လည္း?  ဦးေႏွာက္ေလး ရွိၾကစမ္းပါ။ '

* Wee Woo Wee Woo *

Sooyoung ေျပာေနတုန္း ေဆးရံုကားက ေရာက္လာကာ သူမတို႔ အနားရပ္ရင္း Jessica ကို ဆြဲကူ ထုတ္ေပးေနေလတယ္။ 

L.A Lovers ☑ Where stories live. Discover now