I-am evitat privirea pe cat posibil, simtind o dorinta nebuna de a scapa naibii de acolo.
KAYN
I-am strigat numele, o data, de doua ori. O simteam deja cum se indeparteaza din ce in ce mai mult de mine. Am intins bratele sa o prind de marginea tricoului, dar s-a smucit atat de violent, incat am simtit cum se rupe o parte din mine. Era furioasa si avea tot dreptul, doar ca eram inca ferm convins ca nu e momentul sa ii spun. Am facut un pas dupa ea, simtind degetele lui Luke cum se incolacesc in jurul bratului meu brutal. I-am intalnit privirea, arzand de nervi.
-Am nevoie de ea... sa ma vindec.
Se incrunta si mai urat, marind stransoarea.
-Las-o in pace, Kayn..., se auzi si vocea tatei, care nu avea absolut deloc ce cauta acolo. Chiar crezi ca merita sa fie distrusa, fiule?
Am marait, eliberandu-ma din stransoarea lui cu o smucitura.
-Nu va cer aprobarea. Nu ma intereseaza. Dar, va voi demonstra ca pana si eu pot sa ma schimb daca am un scop ca lumea, si , credeti-ma, ea e un scop sublim.
Am auzit soneria din nou si i-am facut cu ochiul lui Luke.
-Te cheama datoria, Hateway.
El se uita mai intai la parintii mei si apoi la mine, cantarind situatia.
-Esti o durere in fund, baiete... din aia urata.
L-am urmarit cum dispare cu pasi apasati pe hol si am profitat de situatie pentru a urca sirul de scari din lemn de abanos ce duceau la camera printesei mele infumurate. Usa era inchisa si posibil, incuiata. Am incercat totusi clanta, confirand-mi banuielile. Am oftat exasperat, batand de trei ori.
-Da-mi o sansa sa-ti explic, May...
Liniste. Niciun tipat, niciun cuvant, nici macar un suspinat surd. Era cea mai infricosatoare cand tacea. As fi preferat sa urle, sa arunce cu obiecte in mine, doar sa imi arate ce simte in acel moment.
-Cine dracu a comandat pizza?!
Vocea lui Luke era mereu un prilej de bucurie sincera. M-am strambat, batand si mai violent, cu ambele palme in usa.
-Ce ar trebui sa fac, Maya, daca nici macar nu imi dai ocazia sa te fac sa intelegi.
Iar liniste. De obicei adoram linistea, dar acum imi simteam disperarea cum se hraneste din ea.
-A fost o greseala...
Mi-am ridicat privirea.
-Ce a fost o greseala?
-Totul. Tu. Ti-am dat prea multe privilegii, de care bineinteles ca ai abuzat. Vreau sa pleci, Kayn!
-Nu, nu vrei. Vrei sa imi dai una, apoi sa ma saruti si sa imi mai dai una. Vrei sa iti misti buzele alea sexy in sus si in jos ,in timp ce imi spui ce treaba groaznica fac la capitolul relatii. Incerc, iubito, dar ar fi genial daca nu as mai fi urmarit in permanenta de trecutul meu. Nu asta e ideea unui nou inceput, ideea in a te schimba in profunzime? Tu reprezinti debutul noii mele vieti. Te rog, nu ma preda din nou demonilor trecutului meu.
-Du-te dracului!
Mi-am dat o palma, simtind cum innebunesc incet, incet.
-Foarte sugestiv, Maya!
MAYA
Mi-am lipit urechea de usa, fiind lovita de o liniste suspecta. Nu puteam sesiza nicio miscare venita de pe partea celalata a usii. Se pare ca tantalaul renuntase in sfarsit. Probabil ca ramasese in pana de discursuri proaste. Mi-am inchis ochii, lasandu-ma sa ma preling pe langa usa. Ochii imi erau inchsi si pumnii stransi. Am intins mana sa invart de butonul boxelor mele spre intensitate maxima. Aveam nevoie de vindecare cu heavy metal. Am tresarit usor cand muzica exploda in urechile mele cu primele acorduri ale melodiei ''Raining blood''. Mi-am lasat trupul in voia muzicii, miscandu-mi capul in mod sugestiv. Pacea mea interioara dura fix patru minute, pana ce melodia se opri si un zgomot enervant ma smulse din reverie. Am deschis ochii incruntata, zarindu-l pe Kayn cum aplauda zgomotos. Era intins pe patul meu, sprijinindu-se intr-un cot.
-Bis! Bis!
Mi-am inclestat maxilarul, cercetand perdeaua care zbura in voia vantului in coltul celalat al camerei. Uitasem afurisita de fereastra deschisa.
-Ma seaca cumplit insistenta ta, am zis sec.
Baiatul ridica din umeri, facandu-mi semn sa vin langa el.
-Fii dura privindu-ma in ochi, pisico.
I-am intors spatele, prefacandu-ma ca incerc sa ma hotarasc ce melodie sa aleg in continuare.
-Pune tot una de suflet. De preferinta Rammstein.
L-am expediat cu o fluturare a mainii, continuand sa fugaresc cantece prin playlist-ul meu supraponderal. Un tremur usor isi facu aparitia, trimitind fiori reci prin mine. Asta era prima oara cand ne aflam amandoi consienti in camera mea, iar usa aceea incuiata nu ajuta cu nimic. Urmaream cursorul cum se plimba lent pe ecran, sperand ca el se va plictisi si se va intoarce de unde a venit. Doua brate puternice se incolacisera in jurul meu atat de strans incat amenintau ca ma vor rupe. Am inchis ochii, bucurandu-ma de atingerea dupa care tanjeam atat, pana sa il dau la o parte.
-Nu ai dreptul sa ma atingi, Kayn. Sunt suparata pe tine.
Ofta, intorcandu-ma cu fata spre el. Am fost izbita din plin de acele irisuri de marmura, de acele buze, de acel chip care ajunsese sa imi fie ideal. Eram atat de innebunita dupa el, incat stiam ca atat timp cat il privesc nu voi mai putea sa pastrez supararea.
-Da-mi drumul, copile!
L-am muscat de mana, smulgand un geamat de toata frumusetea de la el. Ma intinse pe spate in ciuda rezistentei pe care o manifestam, tintuindu-mi mainile deasupra capului. Eram prizoniera ochilor alora superbi, a buzelor acelora incredibil de dulci si sarutabile.
-Iti voi spune. Jur. Doar nu acum... Nu sunt mandru de ceea ce am facut, de aceea as vrea pe cat posibil sa aman momentul. Intelege-ma, May... Te rog!
Am inghitit in sec.
-Da-mi drumul, te rog...
-May...
-Kayn!
Imi elibera mainile, ridicandu-se de pe mine cu o privire dezamagita. Am intins mana spre mouse, alegand o melodie la intamplare. Venele mi s-au umplut de dorinta, la fel si mintea, la fel si inima. Era prezent pretutindeni in fiinta mea. Fiecare coltisor tanjea dupa atingerea lui, dupa irisurile lui, dupa masculinitatea si perfectiunea sa caracteristica. Mi-am muscat buza, agatandu-ma cu bratele de gatul sau.
-Am auzit ca sexul pe thrash metal e destul de bun.
Imi trecu degetele peste buze, afisand un zambet luminos.
-M-ai speriat ca naiba, fetito..! Credeam ca nu ma ierti.
-Urasc sa ma cert cu tine... Urasc ca trebuie sa fie mereu cineva care sa doreasca sa se bage intre noi.
L-am sarutat pe frunte, apoi pe buze, pe gat si piept. Narile mele ii inspirau cu nesat aroma,savurand fiecare centimetru din el. M-m ridicat in picioare, intinzandu-i o mana.
-Am incredere in tine, Kayn.
Ma ridica in brate, carandu-ma pana la pat. Contactul cu cearsaful imi facu pielea de gaina, iar foamea cu care imi devora buzele ma facea sa imi pierd si cea mai mica ramasita de ratiune. Il voiam pe el,acum si aici. L-am apucat de umeri, impingandu-l astfel incat sa ajung eu deasupra. Mi-am trecut mainile peste abdomenul sau lucrat, trasand cu degetul aratator conturul patratelelor sale adorabil de sexy. I-am scos de tot tricoul, aruncandu-l undeva langa pat. Pantalonii sai erau urmatoarea mea tinta, asa ca am deschis dibace cureaua, care a cedat cu un clinchet si am putut sa ma bucur de privelistea lui numai in boxeri. Nedumerirea mea vadita i-a dat de inteles ceea ce voiam sa fac.
-Nu, Maya... Nu merit.
Mana mea se oprise pe elasticul sau, asteptand.
-Nu prea... stiu cumse face chestia asta oricum.
Mi-am lins buzele, tintuindu-l cand pe el, cand pe umflatura din boxerii sai cu privirea. Dadu dezaprobator din cap, preluand controlul. Cat ai clipi, ma aflam din nou sub el, arzand de dorinta si rusine.
-Avem timp... Hai sa o luam usor.
Am zambit, intinzand mainile spre el ca un bebelus.
-Iubeste-ma!
CITEȘTI
Volumul III- Gemenii Hateway *Frăția*
Teen Fiction"Particularitatea familiei noastre era ca nu existau părinți și copii, ci doar copii." Revin cu progeniturile soților Hateway și anume Maya și Edward Hateway, doi gemeni cu carisma și o ura frățească adorabila. Când Lucas își găsește un loc de munc...