Tam Eylül vurulucakken Ali öne atladı ve omzundan vuruldu. Eylül'ün kollarında buldu kendini.
Eylül: Ali! ALİ!!
Eylül avazı çıktığı kadar bağırıyordu. Ali ise tebessüm etmekle meşguldü. Eylül'ün gözlerinden yaşlar akmaya çoktan başlamıştı. Bağlı olan ellerini olabildiğince yarasına bastırıyordu.
Ali: Bu kadar üzülme ya! Ölsem kimse ağlamaz.
Gözleri kapalı söylüyordu sözlerini.
Eylül: Hayvan! Ben ağlarım! Öküz!
Eylül hala ağlamakla meşgüldü.
Ali: Bişey olmadı ya ağlama geçer birazdan.
Eylül: Gerizekalı vuruldun! Nasıl geçicek. Çok kanıyo ya! Yardım edin!
Ali: Ellerini çek! Ölmek işime gelir!
Eylül: Ya salak mısın ya?! Gerizekalı! Niye ölüyorsun mal!
Ali: En azından annemin yanına giderim. Güzeldir belki orası.
Bu sözüden sonra Eylül çok daha fazla ağlamaya başlamıştı. Ali saçlarını ıslatan şeyin Eylül'ün göz yaşı olduğunu hissettiğinde gözlerini açtı.
Ali: Ağlama Eylül.
Dedi sesini yumuşatarak.
Eylül: Nasıl ağlamıyim ya!
Ali çözmüş olduğu ellerini Eylül'ün yüzüne koydu.
Eylül: Çözdün mü?!
Ali: Çözdüm.
Doğruldu Ali ceketinin içindeki kan torbasını ve kuşun keçirmez kumaşı çıkardı. Eylül şaşkın gözlerle ona bakıyordu.
Eylül: Gerizekalı!
Ali kocaman gülümsedi.
Ali: Sen niye ağladın ki bu kadar?
Eylül: Salak korktum!
Ali elindeki kan torbasındaki kandan bir miktar eline aldı. Eylül'ün ağlamaktan ıslanmış yanağına sürdü.
Eylül sadece gülmekle yetindi. Ali'nin bal rengi gözlerinin içine daldı.
Ali: Bidakine kafama sıkarlar artık.
Eylül gülümsemesini bozmadan sıkıca sarıldı Ali'ye.
Eylül: Teşekkür ederim.
Ali: Neden?
Eylül: Hayatımı kurtardığın için.
Aliçses: Bir öpücük verde ödeşmiş olalım.
Ayrıldılar.
Ali: Ben senin korumanım. Seni korumak için burdayım ya zaten.
Eylül sadece gülmekle yetindi. Ali de kocaman gülümsedi.
Eylül: Ellerimi çözer misin?
Ali: Tabi.
Ali yavaşça ve özenle Eylül'ün ellerini çözüyordu. Canının acımamasına dikkat ediyordu.
Ali: Tamamdır.
Ali Eylül'ün ellerini çözünce, Eylül hemen Ali'nin elindeki kan torbasını alıp Ali'nin başından aşağıya döktü.
Ali: Eylül ya!
Eylül: Çok korktum gerizekalı!
Ali: Niye ki ? Ben sadece senin korumanım. Benim ölmem hayatında ne değiştirirki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Emir Verme!
RastgeleNeden sürekli beni korumak zorunda? Babasından nefret eden bir insan neden onu korumak için herşeyi yapabilir ki?