Akira Hiruko/Aina Aomine

737 26 0
                                    

Ahhhj pokolnak van az iskola hisz úgyse érdekel. Minek bejárni mikor nem érdekel? Mióta Taiga itt hagyott azóta unalmas az élet nincs kivel kosarazni senki nem ér fel hozzám. Jó van 5 lány akit elismerek de ennyi nah meg persze Taiga.
-Kiraaaa-kiabált fel valaki mire lenéztem a tető második szintjéről
-Áh Aina mi szél hozott.?-kérdeztem lazán hisz még csak gondolkodni se hagynak.
-Már megint lógsz mi lenne veled ha nem lennék. - mondta majd sóhajtva leült mellém.
-Nyugodt életem. - mondtam morcosan majd behunytam a szemem és aludni terveztem.
-Ugye tudod hogy Misakiék vissza mentek Japánba. - mondta Aina mosolyogva.
-És mit akarsz ezzel? Ismerlek már nem véletlenül hoztad fel. - sóhajtottam mikor már biztos voltam abban hogy ebből nem lesz alvás.
-Nem hogy mi is mennénk. Hisz neked ott van Taiga biztos befogad hisz szinte fogadott testvéred. Nekem meg Daiki meg apu. - mondta mosolyogva.
-Gondolom mar elintéztél mindent? És csak azért kérdezted meg hogy ne gondoljam úgy hogy minden úgy van ahogy te akarod. Ezzel nem egy diktatúrát mutatsz hanem egy közös döntést. - mondtam majd ásítva felálltam.
-Látod Kira ezt szeretem benned vág az eszed csak nem használod mindig. - mosolygott Aina majd mellém állva elindultuk lefelé.
-Minek használjam csak pazarlom vele az energiát - mondtam két ásítás közben
-Akkor 2 óra múlva a reptéren apa biztosított nekem egy magán gépet már átírattam magunkat de mivel én nem lehetek Daikival egy suliba te meg Taigaval mivel ha így lenne ott kő kövön nem maradna ezért te mész Daiki sulijába én mag Taigáéba. - mondta mosolyogva erre én lefordultam egy utcába és intettem neki. Ahogy a ház elé értem és kinyitottam egy üres ház fogadott hisz apámék üzletemberek folyton úton vannak. Láttam egy hangpostát a rögzítőn amin csak annyi állt hogy anyámék sok sikert kívántak Japánhoz. Gyors össze csomagoltam majd elindultam a reptér fele taxival. Mikor oda értem Aina már várt rám.
-Késtél. - mondta haragosan.
-Bocs fárasztó össze pakolni. - ásítottam mikor már a csomagokat is feltették a gépre és mi is felszálltunk kinéztem az ablakon Viszlát Los Angeles még vissza térek.

Streetball pálya Hercegnői- Kuroko No BasukeWhere stories live. Discover now