Reggel mikor felkelltem hirtelen nem tudtam, hogy kerültem ágyba. De aztán beugrott minden az sms a vita és a csók.... Úristen most mi van. Mi lesz köztünk? Vagy van? Ilyeneket gondolkodtam mikor Rina berontott.
-Kellj fel lassan suliba kell menned. - mondta mosolyogva majd ki is lépett.
Ekkor a telefonomhoz nyúltam de le löktem valamit. Lenéztem egy levél volt fel kaptam kinyitottam majd elolvastam.
"Reggel 7:30 kor a kapuban várlak ne sokat késs. A. D"
Amint végig értem egyből leesett hogy Daiki írta. Mekkora tahó még hogy ne sokat késsek. Nem szoktam késni sokszor nah jo de de az mindegy. Ránéztem az órára és hát már 7:10 volt az első gondolatom, hogy el fogok késni felpattantam bementem a fürdőbe majd megfésülködtem leengedve hagytam a fenekemig érő fekete hajam. Fel vettem a sulis egyenruham plussz a sporttáskámba bele raktam egy fekete trikot amim Démon felirat volt. Mien ironikus. Meg hozza egy fekete macko rövid gatyát meg az edző cipőmet. Lementem a konyhába elvettem egy almát majd felnéztem az órára 7:35 volt rajta. Fel kaptam a cipőm szép lassan hisz ha már kések nem sietem el. Elraktam egy almát a telefonom meg a pénztárcam és nagy levegőt véve kiléptem az ajtón majd megpillantottam Daikit a kerítésnek dőlve a gyomrom görcsben állt. És én megálltam az ajtóban.
-Gyere már Kiru. - mondta Daiki mosolyogva. Mire elindultam és mellé lépve rá néztem mire ő adott egy csókot amit viszonoztam. Majd átkarolta a vállam és elindultunk a suliba.-Ugye tudod hogy ma edzés is lesz? - kérdezte unottan
-Igen hoztam is a cuccom-mondtam megilletődve
-Nah miaz csak nem megilyedtél tőlem? - kérdezte gúnyolódva
-Tőled sose hisz bármikor lenyomlak-mondtam én is flegmán. De már feloldódva
-Nah látod ezt szeretem benned. Bár attol még nem tudsz legyőzni. - mondta nevetve.
-A múltkori csatánk nem ezt mutatta. - mondtam neki morcosan.
-De nem sok hiányzott hogy nyerjek. - mondta de tudtuk mindketten hogy ez nem igaz hisz döntetlen lett. 0:0 volt.
-Persze hisz az egyetlen ember aki legyőzhet az te magad vagy-mondtam gúnyosan. Mire elnevette magát majd közelebb húzott de nem mondott semmit. Nekem jött egy sms em ezért elővettem a telefont ő meg addig vezetett engem hogy merre kell menni.
"Mesélned kell A. A." Aina idegesítő
"Még is miről H. A." küldtem vissza értetlenséget színlelve.
"Ugyan már a tegnapi műsor után Daiki vigyorogva ért haza ma reggel meg olyan korán kellt amit tőle még nem láttam A.A." mikor elolvastam felnéztem sunyiban Daikira aki előre nézve komoly arcot vágott.
"Majd ha lesz idő de mentem pá H. A." több üzenet nem jött így elkezdtem a neten utána nézni valami fontosnak és már meg is találtam amit kerestem el is kapott a Düh ezért még Alex Ryan és Aina fizetni fog..
-Hé minden oké? - kérdezte Daiki gondolom kisugárzok egy gyilkos aurát. Eltettem a telefont majd nagyot sóhajtva bólintottam. Mire ő furcsán nézett de nem szólt többet Ekkor át léptünk a suli kapuján ahol mindenki ledobbenve nézett minket hisz ki mindig késünk most meg nem. Mondjuk Daiki árasztotta magából a gyilkos aurát hisz amelyik fiú tovább nézett engem a kelleténél azt Daiki egy gyilkos pillantassal jutalmazta a fiúk meg elkapták a fejüket
-Muszáj meg ijeszteni őket? - kérdeztem felháborodottan.
-Ne nézzék azt ami az enyém. - morogta mire felkaptam a vizet.
-Nem vagyok senki-é max a magamé. - mondtam neki mérgesen mire rám nézve elvigyorodott.
-Te már rég az enyém vagy fogadd el. - mondta nevetve majd adott egy puszit a halántékomra mire én morcosan el fordítottam a fejem. A teremben leültünk egymás mellé. En ledőltem a padra ő meg támasztotta a fejét és kifelé bámult az ablakon de az egyik keze a combomon volt. De már inkább nem szóltam semmit. Végül bejött a tanár es kezdetét vette a 7 órás dögunalom. Mikor kicsengettek az utolsó óráról. Akkor keltett fel Daiki.
-Hé Csipkerózsika ideje fel kellni. - hallottam a hangját mire csak morogtam egyet majd felültem. Majd fel állva felkaptam a sporttaskam bele tettem az iskola táskám és ra néztem Daikira.
-Nem jössz? - kérdeztem tőle morcosan. Hisz ha felkelltenek morcos vagyok.
-Rád kellett várni nem rám - mondta unottan majd átkarolta a vállam és elindultunk az egesz osztály minket nézett.
-Jaajj nem mintha annyira kapkodtad volna magad. - mondtam neki flegman
-Istenem ti Nők..-morogta.
-Nem muszáj ám velem foglalkoznod mehetsz kosarazni is hisz az a mindened-mondtam neki mivel hogy már felkaptam a vizet.
-Végül is igen legalabb egy helyen lenne a ket legfontosabb. Nem játszunk egy meccset? - kerdezte szemtelenül
-Kössz kihagyom. - mondtam sértetten de azért örültem neki hogy én is fontos vagyok.
-Nah pedig a ket leg fontosabb a labda meg a pálya mondjuk örültem volna ha te is ott lennél legalább lett volna kihívás is. - mondta nevetve.
-Bunkó seggfej vagy. - mondtam neki idegesen. Hogy lehet valaki ilyen bunkó meg hogy a labda meg a pálya. Rohadék én meg mögötte kullogok nah azt lesheti elléptem volna tőle de meg fogta a kezem és vissza huzott. Össze kulcsolta a kezünket hogy ne bírjam kihúzni
-Nyugii már csak viccnek szántam. Mondjuk az a fej mindent megért -mondta nevetve ekkor értünk az Akadémiára.
-Hogy te mekkora egy seggfej tahó paraszt vagy.. - mondtam majd morcosan be vonultan az öltözőbe át öltözni még ő csak nevetett. Ahogy ki léptem oda mentem Ryan hez.
-Az elveszett bárányka. - mondta nevetve.
-Inkább Démon mint bárány - kialtotta nekem Aina.
-Meg házi sárkány - mondta nevetve Daiki mire mindenki felnevetett.
-Mien vicces kedveben van valaki. Mondjuk ha véletlen beverem a képed az nem már nem lesz ennyire vicces- mondtam neki gyilkos hangulatban mire Ryan elépett tőlem egy méternyit Daiki meg csak mosolygott.
-Ugyan már ne vegyél mindent a szívedre - mondta mosolyogva. Majd ahogy közelebb jött. Megakart ölelni én meg gyomron vágtam de olyan erővel hogy egy kicsit begörnyedt.-Jó ezt megérdemeltem. - mondta nekem én meg el sétáltam mellette és a nevető tömeghez mentem majd nyújtani kezdtem.
-Szóval most párokban fogtok dolgozni viszont 2v2 ben. A párokat én szabom meg! És nincs beleszolas. 1., Akashi és Midorima. 2. Ayame Mia 3. Aoi Murasakibara 4. Aina alex 5. Akira Aomine 6 Kuroko Kagami 7. Kise Misaki És a meccseket majd én vezényelem15 percesek lesznek szóval remélem mindenki úgy készült hogy mivel péntek van ma sokaig maradunk. - mondta Ryan már épp bele akartam szolni hogy nekem nem jó ez mikor folytatta. - Mindenki mindenkivel fog játszani és amelyik páros legtöbb meccset nyeri az a jövő heti Edzőtabor helyszínét jelölölheti ki valamint hogy melyik szobaba kivel akat lenni. Viszont az egyik erről dönt a másik amarrol. Jah es nem fizetnek azon a heten semmiért. - mondta komolyan mire felcsillant a szemem rá néztem Daikira aki szinten ugy nézett mint én, egymásnak üzentünk, hogy mindenképp meg kell nyerni. Oda jött mellém es átkarolta a vállam -Mivel ellen vetést nem hallottam mondom is az első meccset. Akira es Aomine Ayame es Mia ellen.. - Erre akkora mosolyom volt mint még soha mentem is a pálya kezdéshez persze Dai jött velem.
-Te ugrassz-mondtam neki mosolyogva mire bólintott mielőtt oda sétált volna adott egy puszit az arcomra.
-Csak aztán ne hogy hátráltató legyél-Mondta még vissza nekem.
-Ezt inkabb - nevettem ki majd bealltam mögé hogy ha megszerzi nalam kössön ki. Ryan feldobta. Daiki magasabbat ugrott igy az enyem lett a labda. Azzal a lendulettel neki indultam de Mia megallitott. A labdat nem birta elvenni.
-Ugyan Mia Add fel ellenem nem ersz semmit - mondtam neki majd elojott a fekete oroszlanom egy gyors cselel ki cseleztem majd a 3 pontos vonalról bedobtam. Kovinel Daiki a palank mogul dobta be de hogy hogyan azt nem. Tudom. Olyan összhangba játszottunk mint mikor Kagamiek ellen nyomtuk meg is lett a vegeredmeny 32:25 nekünk. Ezutan Akashi ék jatszottak Aina ellen. Ez a mérkőzés szoros volt de Akashiek gyoztek 1 ponttal. Mikor mar mindenki mindenki ellen játszott Ryan beallt középre.
-Hát az első helyen vegzett csapat a-es itt hatasszunetet tartott. - Aomine esAkira. - mondta ki mire Daiki nyakaba ugrottam o nevetve megfogott.-A masodik Akashi csapata a harmadik Ainaék csapata. - mondta meg el Ryan.
-Szoval az edző tábor helye A White KosárAkademia és Tábor. - mondtam neki mire Ryan nevetve bólintott. Aina meg A fejét verte.-Most mi bajod azt hittem azt szereted. - mondtam neki mosolyogva.
-Azt igen is de te tiszta hülye vagy. Te mondtad meg a tabor helyet akkor Daiki mit fog. - mondta mire ledobbentem majd raneztem o meg csak vigyorgott.
-Szerintem egyértelmű hogy Kiruval leszek egy szobában. - mondta hatalmas vigyorral en meg dobbenten alltam mellette majd elvorosodtem mindenki nevetett rajtaa csak én nem birtam ezen nevetni..... Ugyan is mi lesz abban a táborban. Ezek a gondolatok után indultunk haza Daikivel. Végig ezen agyaltam addig míg Daiki meg nem állt
-Most mi bajod? Hisz aludtunk már együtt. - mondta Daiki flegman
-De akkor nem voltam epp a helyzet magaslatán. - mondtam neki mire nevetett majd legyintett egyet es tovabb indultunk. Amikor a kapuhoz értünk megcsokolt majd haza ment. En meg be mentem es bedolve ag agyban el is aludtam.
YOU ARE READING
Streetball pálya Hercegnői- Kuroko No Basuke
FanfictionMindenki hallott már róluk azonban senki nem tudja kik ők. Hiresek mégse ismeri fel őket senki. Ami fénykép készült róluk mindnek nyoma veszett ahogy nekik is. Ahogy jöttek hirtelen úgy tűntek el nyomtalanul. Nah de ha senki nem latta őket akkor hon...