Arra kelltem hogy valaki bökdösi az arcom nagy nehezen kinyitottam a szemem és Aoit láttam meg.
-Mia-Mia kelj fel elfogunk késni - mondta halkan.
-Honnan késünk el Aoi-chan? - kérdeztem nyöszörögve
-Hát a fesztiválról hisz tudod mondtam tegnap te meg azt mondtad elkisérsz. - mondta kölyök kutya szemekkel. Utálom mikor ezt csinalja mert akkor mindig megenyhülök és beleegyezzem mindenbe.
-Jo rendbe szedem magam. - Mondtam majd a vörös hajamat befontam. Fel vettem egy fekete trikót egy fekete feszes cica nadrággal erre fel vettem egy bőrkabátot mivel ősz végett hűvös van. Majd meg fogtam Aoit es rendbe szedtem az ő lila haját is. Ezután elindultunk a fesztiválra. Aoi végig mellettem sétált es halkan beszélt hozzám. Mikor megérkeztünk megkérdeztem Aoit hova szeretne menni először ő pedig elindult ezután követtem. Megálltunk a vattacukor stand előtt.
-Komolyan ezért jöttünk? - kerdeztem meglepően mire Aoi csak bólintott majd vett 3 vattacukrot egyiket nekem masik kettőt magának.
-Mia-Mia tudod én nagyon szeretem a Vattacukrot. - mondta boldogan majd elkezdte sorolni hogy miket szeret. Ekkor meglattam egy kosar palyat amin meglepődtem de aztan leesett hogy ez egy kosár fesztivál a pályáról épp pár kicsit akartak elzavarni ami nem tetszett igy megfogtam Aoit es magam után húzva mentem a pályához.
-Hé ti Barmok mégis mit képzeltek magatokról.? - Kérdeztem a két nagyobb srácot mire azok nevetni kezdtek.
-Ugyan már piroska menj haza vagy jön a farkas. - mondta nekem majd elmosolyodott és közelebb jött ekkor már kisebb tömeg volt körülöttünk.
-Ohh szóval ilyen kemény legénynek képzeled magad. Anyukád nem tanította meg hogy lányokkal max szépen beszélünk. De mondjuk elég rád néznem és már látom hogy egy féreg vagy így anyudat jobban sajnálom.. - mondtam mérgesen mire hirtelen közelebb lépett csak ezzel egy baj volt ki ütötte Aoi kezéből a vatta cukrokat. Mire eleg gyilkos aura lett körülötte
-A vatta cukrom. Ki lökted ezért veszel egy másikat. - mondta halálos nyugalommal mire én magam is megijedtem de ők csak nevettek. Hiba volt. - Akkor máshogy mondom ti ellenünk egy kosár meccs ha nyerünk veszel 3 vatta cukrot plussz soha többet be nem teszed erre a pályára a lábad. Ha vesztünk azt kértek amit akartok de felesleges gondolkodnotok. - mondta Aoi majd felvette a kosárlabdát és szétnézett a tömegben majd ki szúrt egy kék hajú lányt csak egyet ismer. Ilyen hajjal.. - Aina lennél a bíró. Meg nevezzetek ki ti is valakit mert igy fair. - mondta Aoi majd levette a pulcsiját.
Azt tudni kell Aoirol hogy egy nagyon érdekes személy gyermek lélek viszont ha barátról édességről családról van szó akit vagy amit megsértenek nah akkor azok meneküljenek Aoi haragja elől.
-Cöhh a kis pöttöm. Drain te leszel a másik bíró. - mondta az nagyszájú kölyök mire Aoi ahhoz dobta a labdát aki kísétálalt a tömegből gondolom Drain. Az elkapta de meglepődőtt hisz Aoi nem kis erővel dobta oda mire én Aina és Aoi közé sétáltam..
-Aina te hogy hogy itt? Kira? - kérdeztem angolul mert gyanús ha Aina itt van akkor Kira is.
-Azt mondta nem jön el a fesztiválra mert felesleges. De mi is vissza tértünk Japánba. - mondta angolul majd elmosolyodott.
-Ne fecsegjetek főleg úgy hogy nem értem hanem játszunk.-mondta a nagyszájú majd be állt oda ahol Drian feldobja a labdát. Aoi hátrébb állt szóval mentem a nagyszájú elé.-Mia nyerjetek nekem. - mondta még Aina de már Japánul
-Tudod nagyszájú az csak egy dolog hogy engem felboszantottál de hogy még Aoit is a kis szerencsehozót nah az már bűn 5 pontig megy. - mondtam és elkezdődött a meccs egyszerre ugrottunk a labdáért de én voltam az aki megszerezte. Lepasszoltam Aoinak akibol már nem kevés gyilkos aura áradt és szép lassan elindult de az útját állta a másik Aoi egy egyszerű csellel kicselezte majd rádobta a labdat és csontnélküli lett. Ayame szép tanítás. Ekkor náluk lett a labda de a nagyszájú elé álltam és hagytam hogy Aoi kivegye a kezéből előrébb futottam Aoi lepaszolta majd bezsákoltam. Mire nem kicsit döbbentek meg. Mondjuk nem voltam valami alacsony ahogy Aoi se ezert nem értettem a Pöttöm szót. Hisz én 180cm voltam Aoi pedig 176 cm. Ezután még Aoi is zsákolt egyet majd dobtunk meg kettőt. Az eredmény 5 :0 lett a tömeg éljenzett elmosolyodtam majd Aoit átkarolva vártuk ahogy a vesztes ide hozza a vattacukrokat.
-Köszönöm - mondta Aoi a vesztesek pedig elkullogtak.
-Meglátszik hogy A szél elhozta az áldást várjátok a hívásom.-mondta Aina majd elsétált. Mi meg vissza adtuk a labdát a két kicsinek azok megköszönték. Majd elkezdtek játszani.
-Mond csak Aoi megnyugodtál. - kérdeztem nevetve
-Én nem voltam ideges Mia-Mia-mondta es falta a vattacukrokat.
-Szép bemutato volt Mia és Aoi-mondta valaki mire én felismertem ezt a hangot hisz ez Himuro Tatsuya.
-Tatsu rég láttalak - néztem rá mosolyogva
-Tatsu-Tatsu mi járatban? - Kérdezte Aoi
-Atsushit kísértem ide. Látjátok? - mondta majd ramutatott mire mi felnéztünk rá.
-Muro-chin gyerünk már édességet akarok. - mondta majd elhúzta Tatsuyat mire engem meg Aoi húzott elhogy haza akar menni mert neki unalmas ez a fesztivál.
-Mia-Mia ez a Atsushi-Atsushi nehéz ellenfél. És kedvelem. - mondta mit sem törődve azzal amit mondott.
-Igen Aoi az de amúgy is te mindenkit kedvelsz nah meg még csak most vetted észre hisz egy suliba járunk velük. - mondtam szemre hányóan.
-Ahhhj ne beszéljünk a sulirol ott nincs finomság. - majd mondogatta a saját kis dolgait hogy mien csokit szeretne nah meg ilyeneket mikor haza kísértem még mindig azt hajtogatta.
-Szia Aoi. - mondtam mosolyogva majd haza mentem én is. Mikor aludni tértem csak egy dolog járt a fejembe Aina mit tervezel?
YOU ARE READING
Streetball pálya Hercegnői- Kuroko No Basuke
FanfictionMindenki hallott már róluk azonban senki nem tudja kik ők. Hiresek mégse ismeri fel őket senki. Ami fénykép készült róluk mindnek nyoma veszett ahogy nekik is. Ahogy jöttek hirtelen úgy tűntek el nyomtalanul. Nah de ha senki nem latta őket akkor hon...