Streetball? Veszekedés??

92 6 0
                                    

Reggel arra keltem hogy Misaki rám ugrott és rángatni kezdett, hogy öljék fel.
-Neked mi a franc bajod van? -kerdeztem nyuzottan asitasok közben majd magamra húztam a takarót de hirtelen le rántotta rólam
-Azonnal kellj fel Ai mennünk kell egy streetball meccsre most -mondta majd húzni kezdett
-Menj Ayame vél vagy Ainaval felolem Aoit vagy Mia T is viheted csak hadj aludni.-mondtam morcosan Majd végül csak felálltam ha már felkeltette fel is öltözhetek.
-Nem lehet hisz ez a bosszú ők lebeszélnének.-mondta furcsán majd el kezdett kifelé nézni az ablakon
-Mien bosszú?-neztem hátra fekszenek
-Nathanielek csapata itt van Japánban és ott fognak lenni le akarom győzni őket Nina végett még egyszer -mondta morcosan mire bennem még állt az ütő
-Nem hiszem hogy ez jó ötlet. Ma amúgy is menni kell az akadémiára sőt már késésben is vagyunk .-mondtam rá pillantva az órára ami fel 9 ét mutatott 9 re kell oda érni de gyalog 40 perc az út.
-Nem megyünk gyere veled nyerhetek még mond azt hogy nem akarod beverni a kepuket.-mondta mosolyogva- Még ha nem jösz elmegyek egyedül- mondta majd elindult kifelé.
-Varj Kise kinyir ha egyedül mész megyek veled bár nem tartom jó ötletnek .-mondtam nagyot sohajtva
-Helyes De Ainanak és Daikinak és szót se sőt senkinek.-mondta mire bolintottam majd lementünk és beültünk Misaki kocsiaba persze sofőrje volt de innen a pálya gyalog legalább 5óra kocsival pedig 1ora az út. Már félórája mehettünk mikor csörgött a telefonom Daiki nevét írta ki.
-Ne vedd fel-szolt rám Misa
-Ha nem veszem fel a hazunkhoz megy ott még elmondja neki Rina hogy hol vagyok.-mondtam majd inkább felvettem
-Kiru merre vagy?-kerdezte mosolyogva.
-Oohm ma kihagyom az edzést van egy kis dolgom anyáék hívták hogy intéztem el.-mondtam a hazugságom de tudom hogy vagy neki vagy Ainanak leesik hogy hazudok.
-Szoval most leteszem szia Daiki-mondtam majd lenyomtam.
-Pocsekul hazudsz.-mondtaMisa mire vállát randitottam O nem vette fel a telefont ezután Aina is hívott de neki már nem vettem fel.

Aina szemszoge

Ez fura mindig felveszi a telefont és sose hazudik csak ha hülyeséget csinál remélem nem azt teszi amire gondolom mert akkor ez Misaki ötlete végül van.
-Min Gondolkosz ?-kerdezi Akashi mind egy körben állunk Daiki is gondolkozik
-Szerintem Akira hazudik.-mondta Daiki.
-Biztos és tudom hova mennek -mondtam komolyan mire mindenki rám nézett ekkor esett le Ayamenek És Mia nak.
-Ezek hülyék-mondtak komolyan
-El mondanátok nekünk is? -kerdi idegesen Kise.
-Igen Nathanielek Csapata itt van ezt érti akinek kell és Streetball mécs lesz innen nem messze gondolom oda mennek hisz sejtik hogy ott lesznek....-mondtam mire láttam Daikin iszonyú ideges lesz majd el is indul én pedig utána ahogy a többiek is autóval innen húsz perc de szerencsére itt van egy busz is azzal is max annyi lehet felszállunk majd már megyünk is Daiki idegesen dobol.

Akira szemszoge.:
Mikir oda értünk láttam hogy egy busz áll meg a megállóba és kiszúrtam rajta az Aomine testvereket plussz a többieket ők innen nem láthattak szóval nem kaptam Misaki kezét és belevagodtam a tömegbe.
-hova megyünk?-kerdi idegesen
-Itt vannak a többiek el vegyulunk ne vegyenek észre. -mondtam majd a pálya másik oldalára mentem. És ott álltam meg nézni a meccsek Misaki elszaladt benevezni majd vissza jött kicsit kijebb mentünk a tömegből mert nem akartunk megfulladni. Mikor is észre vettem Lionel és Thomast akik ugyan úgy kiszúrták és félünk jöttek én megfogták Misaki kezét aki szintén észre vette őket. Majd vártunk még 2 méter távolságban értek.
-No lám  kit látnak szemeink.-mosolyodott el gúnyosan Thomas.
-Csak Ketten érdekes. Hol a hihetetl N csapat.-mondta Lionel nevetve
-Ellenetek ketten is elegen vagyunk.-mondta Misaki mire én ra néztem egy olyan te hülye vagy szemmel.
-Szoval bevezették igazából nekünk nem volt tervünk de egye fene legalább Nathaniel örülni fog hogy láttuk és elvertuk a kis barátnőjét.-mondts Thomas gúnyosan.
-Ne vagyok a barátnője. És nem fogtok elverni.-mondtam határozzottan. Mire fel eveztek
-Ugyan már Nathaniel nem fogadja a l könnyen ezt. -mondjad nevetve ekkor egy elég nehéz kéz nehezedett a vállamra nem kellett felnéztem hogy kiaz és ahogy látom Misaki is lefagyott.
-Jobb lesz ha elfogadja Öcsi vagy komolyabb bajok lesznek.-mondta dühös sen Daiki mire ők nagyot nyelt el hisz Daiki egymagas volt velük de sokkal kidolgozottabb izomzattal rendelkezett egyértelműen ijesztő volt.
-Nah találtál valakit aki megvéd.-nezet még rám gúnyosan Thomas mire megakartam szólnál I de Daiki nem engedte
-Nem hiszem hogy meg kéne védenek spontán megteszem.-mondta komolyan majd megfordított engem és a balkánon hagyta a kezét és elindultunk a többiek felé.Misaki úgy a így volt. Amint oda értünk Aina elkezdett kiabálni hogy hogy lehetünk ilyen hülyék meg felelőtlennek mire kiakadtak levettem Daiki kezét és előjött belőlem a Démonom.
-Semmi közöd ahogy Aina hogy ki mit teszünk nem vagy az anyánk szóval megkérték mindenkit hogy nem igazán kell bebicsosz nagy lányok vagyunk és ha ezt akarjuk csinálni ezt is fogjuk -mondtam egy gyilkos tekintetek majd megfordul a a pálya felé mentem mindenki döbbenten nézett Misaki csak utánam futott csendben mire Rá pillantottam és egy szomorú mosolyt ejtették fele. O viszonozta majd a pálya szélén vártunk mikor bemondták a nevünket döntünk az első meccsek könnyűek voltak sejtettük hogy az utolsó lesz a vészes és így így lett Thomas és Lionel volt ellenünk itt dőlt el ki nyer. Nem voltam hajlandó beszélni velük ezért csak a kezdő részhez álltam de fura módon Misaki nem volt a pályán helyette Daiki lépett fel.
-Mit csinálsz ?-kerdeztem
Lehet cserélni ha van kellő indok hát ezt teszem Misaki lesérült. Elfogadom a bosszúd de nem hagyom hogy egyedül csináld végig ha tetszik ha nem. -mondta majd a meccs elkezdődött így a győzelem egyértelmű volt Daikival túl jó csapatot alkotunk. Ahogy még nyertük a meccset gúnyosan néztem Lionelerkre majd le mentünk a pályáról.
-De mégis hogy kepzelted hogy hazudsz nekem?-kerdezte Daiki félre húzva a csapattól úgy hogy senki ne hallja.
-Megalitottal volna.
-Persze hogy még hisz ez őrültség és ha megsérülsz.-mondta mérgesen
-Akkor megserulok ez egy ilyen sport ne akarj már mindentől megvédeni .-kiabaltam rá.
-De meg kell hisz nem érzed a veszélyt.-kiabalt O is.
-Miert te aztán nagyon érzed vicces ahogy pont te mondod.-mondtam gúnyosan mire mérgesen nézett rám.
-Muszaj ezt? -kerdezte idegesen .
-Tudod mit Hadj békén Daiki -mondtam majd hátat fordítva felhívtam Rinat küldjön értem autót megvárja haza mentem majd kikapcsoltam a telefonomat is

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 22, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Streetball pálya Hercegnői- Kuroko No BasukeWhere stories live. Discover now