Misaki Neko/Ayame Shiro

390 20 0
                                    

Épp Ayaméhoz tartottam hisz megigérte hogy elkísér a stúdióba hisz modell vagyok és ma Kise-kunnal fogok modellkedni. Mikor oda értem a házhoz csak benyitottam.
-Jó reggelt. - mondtam hangosan mire Ayame anyukája ki jött.
-Jó reggelt Misaki. Ayame a szobájában van. - mondta mosolyogva majd vissza ment a konyhába .
-Köszönöm. - szaladtam fel a szobájába majd benyitottam es láttam hogy még alszik. - Ébresztő Ayame. - kiáltottam majd ráugrottam.
-Lődd már le magad te szerencsétlen. - mondta mérgesen. Mire én csak elnevettem magam. - Amúgy is minek kell ilyen korán kelni. - mondta morcosan miközben feltápászkodott engem lelökve a földre.
-Hisz ma lesz a fotózásom és megigérted hogy elkisérsz. Nah meg amugy 11 óra van. - mondtam durcásan.
-Az nekem még korán van szombaton. - mondta majd átöltözött és megcsinálta a haját. Amugy hosszú Fehér haja van. Emellé szürke szemei. Nekem Szőke fenékig érő hajam van és tenger kék szemem. - Mindegy is induljunk. - mondta kedvetlenül. Majd elindult én meg boldogan sétáltam mellette. Út közben beszelgettünk bár az abból állt hogy én mondtam a magamét ő meg leoltott ilyenkor bedurciztam egy fél percre majd tovább mondtam. Így értünk el fél órán belül a stúdióhoz. Mikor bementünk engem egyből berángattak az öltözőbe. Amikor kész lettem kimente Aya-chan mellé. Ekkor megpillantott minket Kise.
-Nekocchi Shirocchi. Örülök hogy találkozunk sulin kívül is. - mosolygott Kise. Igen mi a Kajio-ba járunk mindketten.
-Én kevésbé örülök. - mondta Aya-chan mogorván.
-De Aya-chan ne légy gonosz. Kise-kun csak kedves akart lenni. - mondtam durcázva.
-Nem érdekel haladj ezzel a hülye fotózással és hadd menjek haza-mondta morcosan.
-Tudod mit amíg ez tart addig menj sétálni egyet. - mondtam mérgesen
-Rendben. - mondta ő is dühösen majd ki viharzott
-Nekocchi minden oké köztetek? - kérdezte Kise olyan aranyos... Jajj nem gondolhatok ilyeneket ő nem így érez.
-Igen ez nálunk minden napos majd megnyugszik utána úgy teszünk mintha mi se történt volna. - mondtam mosolyogva majd elindultam fényképészhez. Kise meg követett ezzel el is kezdődött a meló.

*****************Ayame*******************
Ahogy ki siettem az épületből neki mentem valakinek.
-Nem tudsz a lábad elé nézni. - mordultam rá az idegenre.
-Már megbocsáss de te jöttél nekem. - mondta nekem egy zöld hajú fiú miközben megigazította a szemüveget
-Nehogy segíts fel állni. - mondtam bosszúsan majd fel álltam.
-Minek jó kondiban vagy ahogy elnézem nem hiszem hogy szükséged lenne rá. - mondta a nagy okos.
-Chh Ikreknek ma nincs szerencséje. - motyogtam magamban.
-Midorima Shintaro. - mondta es kezet nyújtott de ekkor megpillantottam az út túloldalán egy kék hajzuhatagot. De hisz az nem lehet ő Amerikában van.
-Bocsass meg de sietek ezzel elrohantam a lány után. Még hallotam egy "Chh Nők" de nem foglalkoztam vele futottam tovább. Nagy nehezen megfogtam a vállát. Ekkor rám nézett és igazam lett.
-Áááh Ayame rég láttalak.-mondta mosolyogva.
-1 éve már Kapitány - mondtam mosolyogva majd átöleltem.
-És hogy s mint Misaki veled van? - kérdezte miközben visszaölelt.
-Igen épp Kise Ryoutaval van modell kednek. - mondtam miközben megforgattam a szemeim.. - És Kira ott hagytad Amerikába??? - Kérdeztem aggódva.
-Nem magammal hoztam. Egyébként Ayame készüljetek. - mondta somolyogva majd elfordult és elindult - Még vissza térünk. Hamarosan vissza térünk de már akkor uralkodunk. - mondta rejtelmesen
-De Aina tudod jol Nita nélkül nem lehet hisz ő miatt mentünk szét nem lesz csapat nélküle. - mondtam mérgesen.
-Nyugodj meg vissza tér időben ott lesz hogy menedzserünk legyen. - mondta és ott hagyott sok kérdéssel a fejembe. Vissza sétáltam a stúdióhoz ekkor lépett ki Misaki.
-Misaki gyerünk beszélnünk kell. - mondtam mérgesen majd magam után rángattam. És  elmeséltem neki azt amit Ainaval beszéltem.
-Szóval Aina ide jött Kirával. - mondta mire bolintottam. - Nita vissza fog térni Aina szerint. - folytatta megint bolintottam-és újra egy csapattá válunk. - értelmezte a mondatokat de erre is csak bólintottam ekkor sikított egy nagyot.
-Kiszakad a dobhártyám te Balfácán. Hogy lehetsz ekkorra szőke. Szerintem a Marsrol is látják a fejed. - mondtam mérgesen de ő csak azt hajtotta hogy újra együtt leszünk.
Mire csak lemondoan sóhajtottam majd haza kísértem.
-De ez még köztünk maradjon. - mondtam szigorúan neki majd megöleltem és haza sétaltam útközben láttam egy streetball pályát ahol azt hiszem Midorima dobálta a labdát . De meglepődtem hisz mind be ment. Ekkor oda sétaltam. Krahácsoltam egyet mire rám figyelt meglepődve.
-Ayame Shiro-mondtam mosolyogva majd felé nyújtottam a kezem amit elfogadott és megrázta. - Tartoztam egy bemutatkozással és egy bocsánat kéréssel mert neked mentem. - mondtam mosolyogva
-Semmi baj a horoszkópom megirta a váratlan találkozást. - mondta majd megigazitotta a szemüveget ekkor hirtelen hozzám vágta a kosárlabdát. Mire én reflexből elkaptam felugrottam és rádobtam. Nem a legszebb dobásom volt de így is csontnélküli lett.-Hmm jól gondoltam hogy sportolsz bár meglepő hogy félpályárol bement. - mondta miközben megigazitotta a szemüvegét
-Hát puszta szerencse. De én mentem is kezd sötétedni. Viszlát Midorima-kun. - mondtam majd haza sétáltam. Még hallottam ahogy azt mondja "még hogy szerencse" azt hiszen lebuktam de mindegy is álmos vagyok. Amikor haza értem gyors vacsiztam majd lefürödtem és lefeküdtem utolsó gondolataim Ainan jártak. Vajon mit tervez?...

Streetball pálya Hercegnői- Kuroko No BasukeWhere stories live. Discover now