-Szóval...arra gondoltam hogy talán elmehetnénk a könyvtárba.-simított végig Josh a vöröske karján,mire az összehúzta szemöldökét.
-Miért pont oda?A könyvtár nagyon unalmas hely,nem tudom tudtad-e de csak könyvek vesznek körül minket.-forgatta meg szemeit és tekintetét visszavezette a tálra,mely tele volt különféle gyümölccsel.Elvett egy szőlőfürtöt,majd letépett róla két szemet.
-Nem olvasni szerettem volna ott.-tűrte el a lány egyik vörös tincsét szeme elől,ezáltalán teljesen megláthatta barna íriszeit,melyek felcsillantak egy pillanatra.Melody viszont csak eszegette a szőlőt,s hagyta hogy annak finom leve szétáradjon szájában,s jóleső érzéssel öntse el. Felnézett a fölöttük elhaladó repülőgépre,mely csupán egy kis vonalnak tűnt a kék égen,majd visszanézett a földre,s a piros kockás lepedőre,melyet még a piknikezés kezdetekor terítettek le.
-Egy kanos fasz vagy Josh.-sóhajtott nagyot,majd visszatette a gyümölcsöstálakat a kosarába.
Szembefordult a mogyoróbarna hajú és tengerkék szemű Josh felé,akiről minden tinilány csak álmodozik,majd megérintette a fiú tarkóját.Lassan elkezdte maga felé húzni a fejét,s végül heves csókban forrtak össze ajkaik.Melody egyre csak közelebb kúszott hozzá,s nem érdekelte semmi.Még az sem hogy a fél város megláthatja őket,s ezután megvető pillantásokkal jutalmazhatják majd meg őket emiatt.
Lassan a fiú ölébe ült, 'ki a szoknyája szélével kezdett babrálni s simogatni combját.
-Hagyd abba.Nem akarom hogy elhordjanak mindenfélének.-hajtotta le fejét a vörös,szégyenérzettel a szívén.
-Hé...-emelte fel állánál fogva a fejét,ezáltal egymás szemét pásztázták.-..nem fogom hagyni hogy bárki is beszóljon neked,megértetted?-a lány bólogatni kezdett,s apró mosoly kúszott szájára.
Végül kiszállt Josh öléből s elkezdett összepakolni.Már magában elrendezte hogy mit fog mondani az apjának mikor az hazaér a munkából és nem találja majd őt.Melody családja mindig is különös volt,ám sosem beszélt erről soha senkinek mert úgy érezte visszaélhetnek gondjaival.Mivel sok barátja volt,muszáj volt rájönnie hogy nem bízhat meg senkiben.Pomponlány lett belőle,s a menők klubját képviselve néha kiszökött este a szobájából hogy elmehessen egy buliba.
Mikor kezdték összehajtani a lepedőt,az utcán megpillantottak egy lányt.Ennek a lánynak barna haja volt,s látszólag a ruhája el volt szakadva több helyen is.Ám ami a legjobban észrevehető volt,hogy a hasához szorítja jobb kezét s közben hátrafelé fordulgat rohanás közben.
Melodyhoz rohant s kicsit megszorította kezét.
-Kérlek,segítsetek rajtam.-lihegte és elvette kezét a hasáról,ahol tisztán látszott a fehér pólóján egy vörös folt.
YOU ARE READING
sad girls club
Random"Az emberek boldogsága hamis,megjátszott. Minket pedig ez tesz szomorúvá." sad girls club- szomorú lányok klubja 2018.