- Na milyen volt az új arc, haver? - szól bele a telefonba Taylor, miután előkaparom a mobilt a farzsebemből.
- Ki foglak nyírni, amiért egy ilyen balfaszt a nyakamba varrtál, tesó - fenyegetem, ám a szám közben felfelé ível.
- Ameddig hozza a lóvét a kasszába, addig hót mindegy - csámcsog a mondandója alatt, feltehetőleg a szokásos popcorn - Cola párosításán él. Esküszöm, ha ez a srác egyszer megtanul főzni és nem a Mekinek és egyéb helyeknek adja a megkeresett pénzét, lábat csókolok neki.
- Na jól van haver, leteszlek, idő van - pillantok a karórámra.
Taylor tipikusan az a srác, akinek nem tudod, hogy jut ennyi punci, mégis ő az egyik legnagyobb nőcsábász a campuson. Izmosnak izmos, és a külsjével sincs gond, eltekintve attól a mániájáról, misszerint a pápaszemtől okosabbnak és szexi tanárbácsisabbnak hat, és erre tárulnak szét a lábak. Életemben nem hallottam ekkora baromságot, de mivel a legjobb barátom, ezért támogatom mindenben. Persze közös albérletünk van, így volt már rá példa, hogy szegénykét elzavartam egy - egy menet miatt, de cserébe én sem lézengek otthon, mikőr ő a barátnőjével, Hailey - vel romantikázik. Bár ő csak a De van, aki még őt is lepipálja - jómagam, Aaron Fuller.
Hiszen bennem tényleg, minden megvan. Ha azt mondom, minden, hidd is el : szőkésbarna, angyali haj? Pipa. Bugyiletépő mosoly? Pipa. Helyes pofi? Pipa. Olyan méret, amilyennel még nem volt dolgod? Csingcsingcsing!
Néha eszembe jut, hogyha nem szeretném annyira a nőket és esetleg a saját nememhez kezdenék vonzódni, tuti dugnék magammal.
Kilépve az utcára, egyből két kiscsibe fordul utánam és figyeli végig lépéseim a kocsimig tátott szájjal. Ja, a verdámat le is hagytam a listámról - a fekete, masszív Ferrari igazi puncimágnes, úgyhogy egymás tökéletes kiegészítői vagyunk.
Taylor szavaiból úgy vettem ki, hogy otthon tartózkodik, úgyhogy behajtom rajta a hetek óta ígérgetett Fifa meccset - hiába, a temérdek vizsga kikészített idegileg és tanulnom is kellett rá. Mivel mostanában elbuktam pár vizsgát, apám felmondta a segítséget és közölte, innentől ha diplomát akarok a kezembe, akkor nekem kell fizetnem. Úgyhogy a diákmunka mellett, amit egy jól menő cégnél végzek mint marketing segítő, ez a kis mellékes is jól jön. Simán össze tudom hozni így a pénzt a következő félévre.
Beindítom a kocsit, a motor a megszokott, szinte ingerlően szexi bőgéssel indul be.
Kifordulok a kávézó parkolójából, majd rászorítok a kormányra, s meg sem állok a lakásunkig.
- Csááá, buziarcú - köszöntöm a srácot a szokásos módon.
Azonban válaszként csupán csak egy halk krákogást kapok.
Levetem lábamról a sportcipőm, majd a konyhába sétálok, hátha ott találom Taylort.
Azonban a haverom helyett Hailey ácsingózik, a pultnak dőlve, egy tányért tartva apró kezében.
- Ohh, heló - intek neki, majd egy halk cincogásban részesít.
Hailey tipikusan a szürke kisegér típus. Barna haj, barna szem, halovány bőr, bár az ajkai teltek és mindig fénylenek, mintha Labelloval kenegetné non-stop. De ennyi. Semmi különös, az összes értelemben. Ráadásul halkszavú és félénk. Hűségesnek viszont hűséges és roppant jól főz. Két éve vannak együtt, de azóta felszedtem vagy három kilót.
Taylor végre csatlakozik körünkbe, csókot nyom a barátnője homlokára, aki beleremeg és szégyenlősen lehajtja fejét, dús hajkoronája előre omlik.
- Áll még az a Fifa meccs? - érdeklődöm, közben kitárva a hűtőt és abban kotorászva valami nasi után. Mikor találok egy csokis pudingot, boldogan markolom meg.
- Hogy megint szétalázzalak? - vigyorog a képembe Taylor.
- Te szoktál veszteni, seggarc - bökök irányába a már a pudingba mártott kiskanalammal. - Úgy óbégatsz, mintha fizikailag fájna.
- Akkor ha megetted azt a szart, gyere ég megtanítalak játszani - közli fölényesen. Belapátolom a csokis masszát, majd kidobom a kukába, a kiskanalat a mosogatóba majd Taylor fejét a hónom alá szorítva a nappaliba húzom a TV elé.
...
- Csaltál - üvölti Taylor, a kanapén ugrálva. - Büdös bunda.
- Mégis hogy lenne bunda? - hitetlenkedek. - Egyszerűen kurva béna vagy!
- Csezd meg - vágja le mellém a konzolt, majd nagy puffanással a parkettára ugrik. - Ha már itt tartunk - kezd belem kezével a tarkóját simogatva. Akkor csinálja ezt, ha ideges vagy valamire meg szeretne kérni - nem mennél kicsit el? Tudod, hónapfordulónk van ma Hailey-vel.
Szemforgatva állok fel én is mellé.
- Aztán ne halljak jót - kacsintok rá, majd vállon veregetem és elhagyom a terepet.
- Boldog hónapfordulút nektek - bököm oda Hailey-nek, aki azóta is támasztja a pultot.
- Köszi, Aaron - cincogja, egy tincsét a füle mögé tűrve.
Intek neki a levegőben, majd újból felveszem a Nike Cortez-em, felmarkolom a kocsikulcsot az előszobai asztalról.
Amint kilépek a házból, a telefon a arzsebemben rezegni kezd.
Egy új üzenet fogad, azonban nem leendő ügyfelektől - a feladója Emma Larson.
Emma a legkevésbé sem mondható szürke kisegérnek - ohh, de mennyire nem!
Ő a legjobb nő a szakon, ha nem az egész karon, vagy az egész egyetemen. Minden patentul a helyén van rajta, ráadásul a humora is jó.
Persze nem adja könnyen magát - pedig mennyire megszerezném, Istenem! Viszont az fél éves terveim közt van.
Ezért hát kíváncsian nyitom meg az üzenetet.
Hali, Aaron! Megvan a jegyzeted a múltkori üzleti protokoll óráról? Nem tudtam elmenni, de mivel a barátnőm felírt a jelenléti ívre, Mr.Scott elvárja tőlem, hogy én is megírjam a vizsgát a következő héten. Megköszönném, ha eltudnád küldeni.
Gyorsan átnézem a telefonom galériáját, s mosolyogva szúrom ki a kérdéses képek screenshot-jait.
Szia! Megvannak a képek, de ha gondolod, szívesen elmagyarázom élőben! Fél óra múlva a Starbucksban? 😌
Ügyes próbálkozás, Fuller, de az is elég, ha átdobod imessagen!😄😉
Mélyet sóhajtva csatolom a négy képet. Emma az egyetlen csaj, akinek elnézem, hogy elutasít - egyelőre.
💸💸💸
Sziasztook, meg is érkezett a második rész! Rövidebb terjedelmű fejezeteket tervezek ide írni, remélem azért ígyis élvezhető lesz😌❤️
💸💸💸
YOU ARE READING
Piszkos játék
Romance𝙰𝚊𝚛𝚘𝚗 𝙵𝚞𝚕𝚕𝚎𝚛 sosem a hűségéről volt híres - az egyetem szívtiprójáról legenda szerű történetek keringenek nőügyekben. Így, mikor pénzre van szüksége a tanulmányai kifizetéséhez, úgy dönt, kamatoztatja tehetségét - anyagi juttatásért cseré...