Elképedve meredek a haveromra. Összehúzom a szemöldököm, majd elengedem.
Bevallom, köpni - nyelni nem tudok, pedig ez elég ritkán fordul elő velem nőkkel kapcsolatban is, ha értitek.
Megvakarom a fürtjeim, majd krákogok egyet, de mit sem segít. Közben Taylor a lehető legnyugisabban ül előttem, satyekját már az asztalra helyezte, kezeit összefonja a műanyagon és féloldalas mosollyal vár arra, hogy végre hang is kijöjjön az ajkaim közt, s ne csak tátogjak, mint egy hal.
- Dehát megvan a számod - ennyit tudok hozzáfűzni a történethez.
Taylor nevetgélve ingatja a fejét.
- Új mobilt vettem, tesó. A legújabb almát - lóbál előttem egy fekete, vélhetőleg iPhone XS max készüléket. Más helyzetben elismerően bólogatnék és gratulálnék hozzá, de ez most nagyon nem az az alkalom. - Mondj már valamit! - szinte parancsolóan dönti hozzám közelebb fejét.
- Dehát Hailey .. - kezdenék bele, de hangom elhal, így a srác könnyedén szavamba vág.
- Hailey egy földre szállt angyal, de itt ki is fullad az összes különleges dolog benne - vonja meg a vállát. - Mindig megteszi, amit kérek, főz ránk, takarít utánunk és elég odaadó, ha érted - kacsint egyet, de most valamiért nem tudom átvenni a laza stílusát. - De már nem kihívás, tudod, haver? - vakarja fejét, majd megigazítja szemüvegét, ami tökéletesen a helyén volt eddigis.
- Taylor, tudod, hogy a tesód vagyok - kezdek bele - de ez..
- De ez az én dolgom - fölényeskedik ismételten. - Már bocsi, de amíg az ügyfél tejel, te teszed alá a lovat, nem? Természetesen nem ingyen akarnám a segítséged. Kedvezményt sem kérek, hogy lásd, kivel van dolgod - röhög fel. Egy erőltetett vigyorra futja a részemről reakció gyanánt.
Ha tehetném, most fixen bemosnék egyet ennek a pöcsfejnek. Hailey rendes lány. Valóban minden kérésünknek eleget tesz és üvölt róla, hogy hulla szerelmes a haveromba. Egyszerűen nem értem, miért dobná el magától Taylor. Eddig azt hittem, a haverom nem olyan kalandor típus, mint én. Biztos vagyok benne, hogy én nem állnék le egy Hailey típusú csajszival, de ettől függetlenül akinek bejön, annak nagy fogás lehet.
- Haver, kurvára nem értek egyet veled - próbálom jobb belátásra bírni. - Nemrég még minden rendben volt. Tök régóta együtt vagytok. A csaj totál odáig van érted.
- Unalmas - vonja meg a vállát. - Sosem mond nemet, nem áll ki az igazáért, és már a szex sem jó vele.
- Jó, ez a része kicsit sem érdekel - legyezem a kezem a levegőben, mielőtt hálószoba titkokról hallanék. - Neki mikor mondtad el? Kiborult? - érdeklődöm.
Taylor mély levegőt vesz.
- Vele még nem dumáltam erről - vallja be.
- Tessék? - azt hiszem, rosszul hallok. - A háta mögött tervezted csinálni az egészet?!
- Ha nem jönne össze azzal a lánnyal, akkor miért ne maradhatna ő? - vonja meg széles vállait. - Azért annyira nem rossz, nem?
Ismét eluralkodik rajtam az érzés, hogy képen töröljem Taylort.
- Mi lesz, ha lebuksz? Akkor óriásit fog csalódni.
- Ugyan, megbízom benned, én pedig nem vagyok saját magam ellensége.
Ismételten megemelem ívelt szemöldököm, s összegzem a dolgokat magamban. Ha csak a csúnya tényekre hagyatkozom, valóban semmi közöm Taylor szerelmi életéhez. Hailey nem az én csajom, és ha ki is derülne az egész, nem igazán hatna meg, hogy engem is gyűlöl. Másrészt pedig miért akarnám, hogy a haverom egy olyan kapcsolatban maradjon, ami már nem teszi boldoggá? Nyilván tisztességesebb lenne, ha előbb szakítana a lánnyal, de ez már tényleg nem az én hatásköröm.
Mélyet sóhajtok.
- Rendben, tesó - adom meg magam, Taylor szeme, mint egy kisgyereké, azonnal felcsillan. - Ki a csaj?
- Emma Larson - böki ki elégedetten a nevét.
Ez a második sokk, ami ma ért.
Az, hogy kidobja a csajt, aki prímán főz ránk, egy dolog. De most rávetné magát az én kiszemeltemre? De mostmár nem hátrálhatok ki, ígéret szép szó...
- Honnan ismered egyáltalán? A csaj az én szaktársam, nincs is közös órátok!
- Ohh, de van - vigyorog boldogan. - Üzleti etikett. Csak azért vettem fel, hogy azt a vadító testét bámulhassam.
A hányinger kerülget. Az én számból is így hangzana ez a mondat? Ahh, tuti nem!
- Haver, az a csaj elég nagy falat. Nekem sem adja meg magát - világosítom fel.
- Innentől ne is adja, mert én akarom - dörzsöli össze a markát. - Szóval, mikor kezdünk, és mivel?
💸💸💸
Miután felvázoltunk egy tervet Taylorral és kicsengette azt az összeget, amit mindenkitől elkérek, mint beugró, a feltűnőség elkerülése végett én előbb indulok el a lakáshoz, ő pedig még bedob egy sört.
A konyhában, nem meglepő módon, Hailey fogad. A pulton ülve lapozgat egy divat magazint, haja turbánba kötve egy fehér törcsivel, meztelen lábát lóbálja és néha a sütőre esik pillantása, amiben valószínűleg valami nyalánkság készül, az illatokból ítélve.
- Heló - köszönök neki, s mikor rám emeli őzike pillantását, eskü mintha egy kést döfnének a szívembe. - Mit sütöttél? - kérdezem meg, mert valamiért úgy érzem, az érdeklődés tettetése enyhíti lelkiismeret-furdalásom.
- A hónapfordulónkra nem tudtam tortát sütni, mert Taylor hamar lelépett utána, úgyhogy gondoltam, most csak úgy sütök egyet - mosolyodik el.
Bumm, a kést meg is forgatják bennem.
- Milyen ízű?
- Megkóstolod? - nyújt felém egy tálat. - Maradt egy kis krém, kár lenne kidobni - vékony ujjával a műanyag aljára nyúl, és lenyalja róla a ráragadt masszát.
Én is hasonlóképp teszek, s el kell ismernem, nagyon finom.
- Citromos, ugye? - tippelek a kóstolóra alapozva.
- Levendulás citrom, igen - bólogat. - Szerintem elég különleges.
- Az - bólogatok. Rossz érzés kerít hatalmába, így se szó, se beszéd, az asztalra rakom a tálat majd felviharzok a szobámba.
💸💸💸
Ezt csak úgy itthagyom🙄
Wow, láttam, hogy összegyűlt az 1000 követő, borzasztóan nagy számról van szó! Mikor először elkezdtem itt írogatni, sosem gondoltam volna, hogy ennyien kíváncsiak lesztek az írásaimra! Sokaknál láttam, hogy nézettséghez, követők számához kötötték a folytatást, én sosem tettem ilyet és mégis lettünk ennyien! Köszönöm Nektek, a legjobbak vagytok, pedig cserben hagytalak Titeket.
Btw mi a véleményetek Taylor kis tervéről? Mit tennétek Aaron helyében?
YOU ARE READING
Piszkos játék
Romance𝙰𝚊𝚛𝚘𝚗 𝙵𝚞𝚕𝚕𝚎𝚛 sosem a hűségéről volt híres - az egyetem szívtiprójáról legenda szerű történetek keringenek nőügyekben. Így, mikor pénzre van szüksége a tanulmányai kifizetéséhez, úgy dönt, kamatoztatja tehetségét - anyagi juttatásért cseré...