|5.|

5.8K 418 31
                                    

A két órám közti szünet megváltásként veszi kezdetét. Emma végig a barátnőivel trécselt vagy épp elszántan pötyögte igényesen manikűrözött ujjacskáival a kivetítőre írt anyagrészt. Egyetlen egy dolgot nem csinált - egy pillanatra sem foglalkozott velem. Persze ettől csak még érdekesebb a csaj.

Ahogy kilépek a tágas, pepita köves folyosóra, valaki megkocogtatja a vállam a hátam mögül.

A szivem kihagy egy ütemet, majd mérgesen penderülök a túloldalra.

Mike áll velem szembe. Halkan hümmögök egyet, dícsérve magam az elfogadhatónak bizonyuló látvány kapcsán. Aztán végigfut rajtam a felismerés.

- Mike, hát nem elmondtam, hogy tilos publikusan, de főleg a suliban együtt mutatkoznunk? - kérdezem tőle a lehető leghalkabban. Periférikus látásommal érzem, ahogy egy-két tekintet máris megakad rajtunk.

- De, főni - szemöldököm a magasba szökken a szó hallatán. Ez a srác komolyan tiszta idióta. - Viszont ez vészhelyzet - pislog nagyokat.

Félrehúzom egy szekrénysor elejére, ahol van egy kis beugró a falnál, majd a sarokba szorítom s felé tornyosulva próbálom menteni a menthetőt.

- Mi az a vészhelyzet? - teszem csípőre kezeim. Rohadtul érdekel, mivel veszélyezteti a lebukásunkat.

- Olivia az orrom előtt smárolt egy focista sráccal - böki ki, ajka lebiggyed, gombszeme kezd megtelni könnyekkel.

Mély levegőt veszek, majd hangosan kifújom. Így tanultuk az edzésen - stresszes helyzetben ez segít megnyugodni, márpedig ez igencsak az. Eddigi pályafutásom alatt megéltem már egyet s mást - volt, hogy kiderült, hogy a csaj más ligában játszik, ha értitek, vagy hogy van pasija, csak államtitokként őrzi. De olyan, hogy az általam átalakított személy már a kezdetnél megbukna, abszolút nem szerepelt a repertoárban. Másrészt, ha kicsit a dolgok mögé nézünk - ilyenkor mit tenne egy normális ügyfél? Sikeretleneségre hivatkozva megszakítaná a folyamatot, s visszakövetelné a belefeccölt suskát. Ami nekem a lehető legrosszabb végkimenetel lenne, ugyanis ennek a pénznek jó helye lesz - a tandíjam nem az égből pottyan a lábam elé.

Lázasan törni kezdem a fejem, bárhogy erőltetem az agyam, nem ugrik be egy kép, egy megoldás erre a helyzetre. Közben Mike-nál eltörik a mécses, höppögve törölgeti a szemét, orrát, igazából akármit, amit ér.

Idegesen dobolok a lábammal.

- Mikey, ez még nem a vég - bököm ki végül ezt az undorítóan klisés mondatot. - Szerinted Kenobi tábornok feladta a küzdelmet? - próbálom lelkesíteni, tudom hogy megrögzött Star Wars rajongó, hát tessék, hátha ettől erőre kap.

Mike szóra nyitja a száját.

- Kenobit megöli Darth Vader - böki ki, majd még keservesebb bőgésbe kezd.

Egyre idegesebben állok a dolgok felett, nem tudom elviselni a fiú nyavajgását.

- Az Istenért, Mike! - dörrenek rá, szájából felszakad egy apró, gyorsan vett sóhaj. - Szedd már össze magad, ember! Ezért vágattuk le a hajad? Ezért jöttél el velem ruhát venni?

A srác nyel egy óriásit, szemeivel eszeveszett tempóban pislog felém.

- A terv a következő - tálalom a szipogása alatt némiképp összekapart gondolataim. - Mivel nekem fontosak a szárnyam alá vett kis ügyfelek, így te is, teljes mellszélességgel beledobom magam a feladatba. Megpróbálom elcsábítani a csajt - kezdek bele tempósan a tervbe, de mikor látom Mike megrökönyödött arckifejezését, megvonom a vállam - persze csak normál keretek közt. A lényeg, hogy a kis pasija rajta kapjon minket, és dobja. Te közben összebarátkozol vele, majd bumm, kinek a vállán sírja ki bánatát? A tieden - kacsintok a srácra.

Persze nem várok Oscart a tervemért, de egy értetlen és döbbent tekintetnél mindenképp többre számítottam.

- Szerinted ez működhet? - vakarja fejét a srác.

- Vagy ne legyen a nevem Aaron Fuller - teszem mellkasomra a kezem, esküt szimulálva. Kedves mosolyt dobok Mike felé.

- Ha ez összejön, belefoglallak a beszédembe, amit majd a beiktatásom napján szavalok - ragyog fel az arca.

Bíztatóan bólogatok, inkább nem reagálom le elnöki posztról szőtt álmait.

- Na jól van, most pedig hagyd abba ezt a picsarinyát, oké? - kérem a tőlem telhető legnagyobb udvariassággal. - A havibajos csajok nem sírnak így, Mike! - teszem helyre a fejében a dolgokat.

Mike utoljára megtörölgeti párás szemüveglencséit, majd mély levegővétellel lép ki a sarokból.

Megveregetem a vállát, majd útjára engedem, miközben elküldöm magam melegebb éghajlatra, amiért ilyen hülyeségre szántam magam.

...

Mr. Hartpöcsfejmann második előadásán bevackolom magam hátra, jó messze Emmától és az újabb elutasítás fájó lehetőségétől. Szerencsére a Mike-kal folytatott lelkesítő beszéd után még volt időm venni egy kávét a büfében, aminek életmentő szerepe volt a következő másfél órámban.

Néha a jó pár méterrel messzebb és lejebb eső táblára pillantok, ahol mindenféle szarság van : odahányt számok és magyarázatok. Mikor a muki nem figyel, lefotózok mindent, majd gyorsan át is konvertálom a gépemre.

Hányra érsz haza? - ugrik fel egy iMessage üzenet, kitől mástól mint kedvenc és egyetlen lakótársamtól.

Két óra múlva kb - pötyögöm neki vissza.

Ebéd a Shake Shack-ben?

Király, írok a kocsiból - zárom rövidre a beszélgetést.

A mobilom a billentyűzetre helyezem - Mr.Hartmann allergiás, ha a mobilok elől vannak órán, bár nem tudom miért hiszi, hogy a gépen nem pont azt nézünk, amit csak szeretnénk.

Megnyitom az Instagram-ot, s meglepve veszem észre, hogy Hailey bekövetett. Biztos most csinált magának profilt.

Végigpörgettem, kiket követ : természetesen Taylor, pár ismerős név az egyetemről, pár jó csaj, akiket én is meglesek majd magamnak, sztárok és tipikus csajos, ruhás, főzős, sminkes oldalak.

Egyetlen egy képe van fent, amit egy órával ezelőtt posztolt. A selfie-n nem mosolyog olyan idétlenül, mint általában, haja a vállaira omlik, ajkát már-már szexin tartja. Dobok rá egy szivecskét, örüljön a lelke.

Rezeg a készülék - dm érkezett Emma-tól.

Szemöldököm felhúzva kutatom tekintetemmel a teremben, de nem szúrom ki.

Milyen az óra nélkülem, Fuller?😏

Szám mosolyra húzódik - mikor már azt hinném, befoghatatlan a csaj, bumm!

Elég unalmas, nincs kinek a formás combját néznem a pad alatt😛

A melletted ülő Pam lába is elég figyelemre méltó😂

Jobbra sandítok, valóban mellettem foglal-e helyet az említett személy. Emma-nak igaza volt : a lány tényleg itt van mellettem. Virgácsai szőrösen kandikálnak ki a pad alól, s a szálak utat törnek maguknak a fekete harisnyán keresztül is.

Fujj - pötyögöm vissza neki. - A tieid ennél ezerszer vonzóbbak - csak hogy ne bízza el magát túlzottan.

Mondj újat, Aaron.

💸💸💸
Drágák, kicsit késve, de megérkeztem a folytatással. Kinek hogy telt a Karácsony? 🎄Remélem mindenki a családjával, szeretteivel töltötte, jól éreztétek magatokat!💕
💸💸💸

Piszkos játékWhere stories live. Discover now