Másnap reggel hasogató fejfájással kelek. Lassan teszem meg az első mozdulatot a matracon, mintha ezen múlna a fejem állapota. Ám ülve sem válik jobbá a helyzet - nagy tenyereim közé temetkezem és mélyeket sóhajtok. Még mindig felfoghatatlan számomra a tegnap történése.
A tesókódex számomra igencsak fontos, ami tartalmazza hogy mindenben támogatnom kell Taylort, nem szabad beleszólnom túlzottan a nőügyeibe, és természetesen azonos csajra hajtani is elég undorító dolog. Mivel én gyakorlatilag mindháromban valamilyen szinten bűnösnek érzem magam, igencsak nehéz döntés előtt állok. Hailey-vel kibaszni a munkám egy teljesen új oldalát hozná elő, ugyanis ügyfeleim szinglik, ez a szolgáltatás lényege, ám sosem írtam szabálykönyvet a különleges esetekről és elbírálásukról. Ha pedig egyszerűbben nézünk a helyzetre, adott a haverom, aki nem érzi jól magát a kapcsolatában, és ha ő nem érzi jól akkor Hailey is tapasztalni fogja egy idő után, és Taylor szeretne megkaparintani egy másik nőt, akivel talán boldog lehet. Persze pont azt a nőt, akit én is kinéztem magamnak, de ez most részletkérdés - lovagias jellememről nem kell regényeket írnom. Egyértelműen átadnám a csajt a haveromnak. Persze nem bízom benne, hogy a csaj őt választaná. Talán egyikünket sem.
Ezen elmélázva eszembe jut valami - ha a csaj nem akarna semmit Taylortól, akkor Taylor Hailey-vel maradna, vagy legrosszabb esetben is szakítana vele és tiszta lenne minden. S bár Hailey jelenlétéből én is sokszor hasznot húzok, igazán bunkó köcsögnek érezném magam, ha személyes érdekekből próbálnám kettejüket összetartani. Egyiküknek sem tenne jót.
Úgyhogy egy dolgom van - miközben a haveromat teljes vállszélességgel segítem, közben fúrnom kell Emma oldalát és tovább próbálkoznom nála, hátha beadja a derekát. Azonban nem bukhatok le Taylor előtt, mert azzal sok-sok alkut szegnék meg, munkaügyit és barátit is.
De ez piskóta, igaz?
A terv adta céltudatosságtól telve szinte kivágom a szekrényem ajtaját, és mivel ma olyan elegáns macsó hangulatban érzem magam, az egyik kedvenc nadrág-zakó kombómat választom és vékony titokzoknit húzok lábaimra - igen, az igényesebb férfiak igenis hordanak ilyet, nagyon ciki a loafer alól kikandikáló fekete pamut!
Mikor leérek a konyhába, fellélegzem - koszos tányérok és magány fogad. Hailey sehol.
Gyorsan elmosogatom a tálakat és evőeszközöket, majd lefőzök magamnak egy csésze kávét jó sok tejjel és cukorral, az evést pedig úgy döntök, az egyik útba eső reggelizőhelyen ejtem majd meg, vagy a campuson.
Mikor jóízűen koffein bombámba kortyolok, Taylor álmos feje bukkan fel a helységben, köntösbe bugyolálva, igencsak kócos frizurával.
- Jó reggelt, Aaron - köszönt két ásítás közt és a fején nyugvó madárfészket vakargatja. Jobban végigmérve, nem is értem, mit esz rajta Hailey. Megfelelő mennyiségű hajzselé, rendes göncök és egy ütős parfüm nélkül Taylor pont úgy néz ki, mint bármelyik nyomi a gazdinfó szakról. Egy szerencséje van, hogy nem azt tanul, ez némiképp növeli az esélyeit.
- Csá - öklözöm vele össze, majd komótosan tovább iszogatom a kávémat.
- Akkor mikor kezdünk a projektbe? - érdeklődik, majd kitárja a hűtőt és találomra kikapkod belőle dolgokat.
- A ma délutánom szabad, Mike-kal este hattól lesz egy beszélgetésem, és jelenleg nincs új ügyfél. Kicsit segíthetnél ebben - bököm oldalba, miközben sajtot reszel.
- Szuper, én egykor végzek. Tali a parkban a suli előtt?
- Abszolút - bólogatok. Felkapom laptop táskám magam mellől, majd intek a srácnak, és az előszobába igyekszem felkapni az említett elegáns loafert.
Beülve a szeretett kocsimba, realizálnom kell, hogy ő az egyetlen, aki nem hagyott cserben, nem vert át vagy okozott meglepetést. Pedig már két éve boldogít.
Miután beindítom a babyt, a Hobee's reggeliző felé veszem az irányt, gyorsan bepötyögöm a telefonom útvezetőjébe a címet.
Alig tíz perc után meg is érkezem. Kellemes illatok fogadnak bent és meglepően üres a hely.
Beállok a sorba és éppen a falra függesztett menüt böngészem, mikor egy ismerős hang üti meg a fülem. Oda se kell pillantsak, hogy tudjam, Emma nyitotta szóra szexi ajkait.
Úriember módjára csak azután csapok le rá, hogy leadtam a rendelésem a pultnál, s míg készül az omlettem, beszélgetést kezdeményezek vele.
- Hölgyeim - lépek társaságukba. Emma két másik pipivel van, de szokás szerint, egyik sem érhet az útjába. Neki ezalkalommal direkt nem köszönök külön. Fel is húzza rá ívelt szemöldökét. Telt ajkai ördögi mosolyra húzódnak fitos orra alatt. Valami tök egyszerű melegítőszett van rajta, az az utcai hordásra alkalmas csinosabb, tapadósabb fajta, de még ebben is vonzó és csak jobban kidobja idomait.
- Aaron, te mindenhova követsz engem? - teszi fel a kérdést. Istenem, ebben a csajban van spiritusz! Ki más merne ilyet kérdezni tőlem? Barátnői némán állva várják a fejleményeket.
- Igen, a radaromon vagy - sütöm el ezt a laza poént, ami Emma reakcióját elnézve tetszést váltott ki. Közben szólítanak a kész kajámért, gyorsan elszaladok érte, majd ismét a lányok mellé tévedek. - Leülünk?
- Mi igazából mennénk, Emma - szól közbe az egyik barátnő. - Nemsokára kezdődik az óránk.
- Rendben - válaszolja Emma, majd mindkét lány arcát puszival hinti be. A mázlisták!
- Ketten maradtunk - mondom sokat sejtetően. - Szóval hova szeretnél ülni?
- Az ablak mellett megfelelő lesz - bök az egyik asztalra a lány. Letelepszünk a boxba, majd megvárom, hogy ő is evéshez lásson.
- Na és hogy vagy? - tudakolom. De amint kimondom, legszívesebben fejbe is vágnám magam. Ennél már csak a "mizu" lett volna felszínesebb kérdés.
Emma meglepődötten emeli fel tekintetét a salátájából, és a villája a levegőben marad.
- Hát, ha már így kérdezed, rettentő fáradt vagyok, hajnalig beadandót írtam pszichológiára, és tízig dolgoztam.
- Nem is tudtam, hogy dolgozol - lepődöm meg.
- De, a Victoria's Secret boltban, ami a plázában van - adja meg a választ. Én azonban elkalandozom a gondolaton, hogy vajon a fehérneműboltokban a lányok fehérneműben dolgoznak-e? Mert akkor esküszöm gyakori vásárló leszek, főleg abban az üzletben, ahol Emma dolgozik!
- Nem semmi - mondom elismerően, mintha extra képesség szükségeltetne egy ilyen álláshoz. - Részmunkaidő gondolom.
- Persze - bólogat, miközben egy darab paradicsomot vesz a szájába. Még ez is őrült szexi tőle! - Egyetem mellett többre nem jutna időm. Aztán ha megvan a diploma, apu tárt karokkal fogad a vállalkozásában.
- Milyen vállalkozás? Céget vezet? - tudakolom.
- Reklámcéget vezet - bólogat. - PR-osként dolgoznék ott. Kezdetnek nem rossz, aztán ha jobb lehetőséget kapnék nevesebb helyen, az önéletrajzomban nem mutatna rosszul egy szakmabeli előélet.
Ámulok és bámulok. Csinos, szexi és tudja mit akar az élettől.
Időközben mindkettőnk tányérjáról eltűnt a reggeli.
- Együtt lesz most óránk, jól sejtem? - tudakolom, de a válasz nem fontos, hiszen tisztában vagyok vele, hogy együtt lesz. - Beviszlek kocsival.
- Most az egyszer legyen - megy bele.
Mikor bepattanunk a kocsiba, azért gyorsan eldugom az üres gumis dobozt a műszerfalról, és mosolyogva nyitom ki a másik oldali üléshez tartozó ajtót Emma előtt.
YOU ARE READING
Piszkos játék
Romance𝙰𝚊𝚛𝚘𝚗 𝙵𝚞𝚕𝚕𝚎𝚛 sosem a hűségéről volt híres - az egyetem szívtiprójáról legenda szerű történetek keringenek nőügyekben. Így, mikor pénzre van szüksége a tanulmányai kifizetéséhez, úgy dönt, kamatoztatja tehetségét - anyagi juttatásért cseré...