4.2

6 0 0
                                    

- Czasami to co napiszesz Ci się będzie podobać, ale częściej uznasz swoje prace za gówno. Pamiętaj, ze wszystko co napiszesz jest cenne, a te słabe teksty są nawet cenniejsze niż te dobre.

- Wracaj do swoich ćwiczeń tylko raz, chyba że chcesz je jakoś wykorzystać przy innym tekście. Jeśli nie to zostaw na trochę rzeczy, które napisałaś/napisałeś, wróć do nich, wyciągnij naukę i idź dalej. Nie ma co się zatrzymywać.

Przykład:

 „Niech to diabli!" - to jedyne co zdołał wydusić z siebie Richard po tym, jak rozbił swojego RTX-Winga  15 w środku kanionu, który nie wiadomo gdzie leżał

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

„Niech to diabli!" - to jedyne co zdołał wydusić z siebie Richard po tym, jak rozbił swojego RTX-Winga 15 w środku kanionu, który nie wiadomo gdzie leżał. Cały ten księżyc był jedną wielką siecią tuneli i jaskiń, a cała elektronika w statku padła i nie było szansy sprawdzić położenia. Pilot wyszedł z pojazdu i rozejrzał się dookoła, ale nie dało się nic zobaczyć. Postanowił, że nie ma tu co siedzieć i musi wejść gdzieś wyżej, wziął więc plecak z najpotrzebniejszymi rzeczami oraz fazer i ruszył w drogę. Ściany były łagodnie zakończone, co ułatwiało wspinaczkę, a jedyną niedogodnością, oprócz braku statku, była gęsta mgła ograniczająca widoczność. Cała formacja skalna była w kolorach ciemnoczerwonych i ciemnobrązowych. Nic a nic nie przypominało to jasnych kanionów z rodzinnego Arttasil 5, gdzie swoje dzieciństwo spędził Richard. Po jakiejś godzinie udało mu się w końcu wejść na spore wzniesienie uplasowane blisko otworu, przez który wleciał tu do środka. Usłyszawszy dźwięk innych statków postanowił odpalić czerwoną racę z nadzieją, że ktoś przyleci mi na ratunek. Nagle do dziury coś podleciało, ale nie mógł powiedzieć co to za statek, bo oślepiał go lampami. Z początku, po dźwięku silnika myślał, że to Valkiria, ale pracował za szybko. Żaden ze statków Federacji nie miał takiego silnika. Zwiastowało to tylko kłopoty.

Złoty kontenerWhere stories live. Discover now