Nový učitel?

3.2K 165 27
                                    

"Drž hubu!" Zařval jsem na satanovo stvoření, nebo-li budík.
Rozmáchl jsem pravou ruku do vzduchu a rychlým švihem jsem praštil budík.
Otevřel jsem oči, podíval jsem se tam, kde měl být budík.
Ale místo toho tam byl jeho displej a zbytek byl na zemi.
"Kurva..." Zanadával jsem, "Zase to bude jako minulý rok, kolik jich bylo? A jo....30.' Řekl jsem a uchechtl se, sedl jsem si na roh postele.
Otevřel jsem šuplík kde byli samý budíky.
Už dávno jsou nastavený aby mi zvonili v 6 ráno.
Akorát jsou ztlumený aby mi tu neřval jeden na nočním stolku a k tomu celý šuplík.
Co je dneska za den?
Zeptal jsem se sám sebe a podíval se na kalendář nahatých ženských a chlapů.
3. Září - Pondělí

"To už?!" Zařval jsem.
Vždyť včera byl ještě srpen!
"Bože ty prázdniny rychle utíkají." pozdechl jsem si. Vstal jsem a šel jsem ke skříni která byla celá polepená samolepkama. Otevřel jsem jí a vytáhl černé uplé džíny, bílé tričko, černého koženého křiváka a samozřejmě i spodní prádlo. Oblíkl jsem se a do džíns jsem si dal mobil a klíče. Když nám budou říkat co si máme přinést tak si to zapíšu do mobilu. Protože ještě nemám koupený pera a sešity, heh.

Vyšel jsem z pokoje a šel do kuchyně.
Jak jsem čekal, táta rozvalený na křesle, v ruce flaška piva a chrápe.
Matka nikde, minulý rok utekla. Vůbec mi nechybí, stejně se o mně nikdo z nich nestaral. Abych vás trochu seznámil z mojí rodinou.
Táta je alkoholik, když přijde ožralej domů tak začne řvát kde mám jeho prachy, vždycky mě zmlátí.
Máma je feťačka, vůbec nevím jestli ještě žije a vlastně je mi to úplně jedno.
Udělal jsem si snídani. Snědl jsem ji a zkontroval jsem čas.
7:00
Čas jít do pekla. Vyšel jsem z domu a šel jsem na autobus. Když jsem došel na zastávku tak mi zrovna jel autobus.

Po 30 minutách záživného sezení v autobuse jsem vystoupil. Za 5 minut jsem byl už před peklem.
Peklo které nám ničí sny, i když mně sny neničí protože žádné nemám.
Zkontroval jsem zase čas.
7:50
Šel jsem do třídy abych nemusel koukat na ty děvky které se o mně snaží. Asi se divíte proč na mně nečeká nějaký kámoš.
Já žádného nemám a ani mi to nevadí.
Už se se mnou chtěli skamarádit kluci kteří si říkají myslím že, EXO? Teď fakt nevím. Ale vím že to byl fakt divný název. Stejně jsem je odmítl protože by se semnou bavili kvůli tomu aby celá škola měla z nich strach jako ze mně.
A to já nechci.
Nechci se dělit o svoje místo s kreténama.

Přišel jsem do třídy a tam byli jenom 4 holky a 3 kluci. Sedl jsem si úplně dozadní lavice u okna. Je nás ve třídě dohromady 20 a všichni se cpou dopředu aby nemuseli sedět blízko mně. Jenom holky si sedají o trošku blíž ke mně než ostatní.
Během času přišli všichni do třídy.
Zazvonilo.
Všichni se postavili a já si položil bradu na lavici a čekal až přijde naše stará třídní.
Místo toho přišel mladej muž kolem 25.
Měl růžové vlasy a nadýcháné rty.
Nejsem teplej ale musím uznat že je hezký. Slyšel jsem jak všechny holky začali vlhnout a něco si šeptat mezi sebou.
Kluci radši koukali na zeď.
Růžová hlava přišla k tabuli a napsala na ní 'Mr. Park'

Kdo to kurva je?

-----
Vítejte u nové fanfikce! 👋🏻
Já vím, mám rozepsaný Suicide a Nenávist 😅
Ale musela jsem tuhle fanfikci napsat aby třeba někoho nenapadl stejný nápad a nenapsal to dřív než já 😄
Snad se vám MPT bude líbit 😊

- Váš Hobbit^^

My Precious Teacher |jιĸooĸ| Kde žijí příběhy. Začni objevovat