Přiznání

1K 83 8
                                    

"Jine...Já..." Zamumlal jsem. "Ty co? Ty to s ním táhneš že jo?!" Zakřičel na mě a šlo poznat že byl naštvaný. Jimin jenom na nás koukal a hladil Ddosuna. "To zase ne!" Podíval jsem se na Jimina a on se usmál.
Falešně.
"Tak co tu dělá?" Řekl Jin už mírně klidně.
"To je jeho byt..." Pípnul jsem tišše, ale on to stejně slyšel.
"Cože?! Ale vždyť...Vždyť tohle je tvoje adresa!" Začal ječet všechno možný.
"Jine poslouchej mě!" Zakřičel jsem na něj opět já.
A on zmlkl a podíval se na mě a na Jimina.
"Jine...Já...Já u Jimina bydlím." Řekl jsem mu a on se zaskočeně podíval i na Ddosuna.



~

"Proč?" Hesnul Jin když se už uklidnil a sednul si na gauč vedle Jimina.
Podíval jsem se na Jimina a on to vzal za mě. "Jungkook byl týrán svým otcem, a když ho policie zatkla tak ho čekal děcák. Ale Kookie tam nechtěl a tak jsem si ho vzal do své péče." Řekl mu a Jin na něj mohl oči nechat.
Měl i otevřenou pusu dokořán.

Potom se zvednul a šel za mnou.
"Ty budeš v péči takového hajzla?" Zašeptal mi do ucha. Podíval jsem se na něj zmateně. "Proč hajzl?"
"Kvůli němu se Lee rozešla s mým mladším bráškou." To uslyšel i Jimin a ihned po něm vystartoval.
"Lee nikoho jiného neměla! Jenom mě!" Začal na něj řvát a strkat ho pryč ode mně. Jin se jenom tomu šibalsky usmál. "Lee byla moje..." Zašeptal a složil se na zem.

"Jimine!" Vyjekl jsem a kleknul si rychle k němu. Vzal jsem si jeho tvář do dlaní a hladil ho po tváři. "Lee..." Hesnul a podíval se na mě. Natáhnul ke mně ruku a začal mi hladit tvář.
"To jsem já, Jungkook." Zašeptal jsem mu a objal ho.

"Lee už není mezi námi."

-
Sice krátký ale podlouhé době jsem zde ❤

~ Váš Hobbit^^

My Precious Teacher |jιĸooĸ| Kde žijí příběhy. Začni objevovat