Pocity

1.8K 135 7
                                    

"Šel jsem si zaběhat, to snad nemůžu?" Pousmál se a stisk na rameni zesílil, vůbec to nebolelo což se divím.
Až teprve teď jsem si všiml že celou dobu ležím na pravém boku.
"Pomůžu ti sednout." Co řekl tak udělal, akorát že když se mnou hejbl tak jsem omylem zasténal bolestí.
Park se zarazil a udiveně se na mně podíval, "Co se ti stalo?" sedl jsem si normálně a upřeně na něj koukal.

"Nic." Řekl jsem pevně.
"Kdyby to bylo nic tak by si nezasténal bolestí." Koukal na mně podezíravě.
"Není to tvoje věc, Jimine." Zašeptal jsem a měl na krajičku.
Proč chci sakra brečet? Co se to se mnou děje?!
"Ale je, jsem tvůj učitel, Kookie."
Udiveně jsem na něj koukal, naposledy mi takhle řekl můj nejlepší kamarád ze školky, ale potom se musel s rodinou odstěhovat už nevím kam.

"Takhle mi dlouho nikdo neříkal..." Zašeptal jsem a vůbec jsem si nevšiml že mi tečou slzy.
"Tak si zvykej protože ti takhle vždycky budu říkat, hlavně ne před celou třídou, logicky." Uchechtl se a objal mně.
Já jsem mu objetí neopětoval.
Jimin se odtáhl a vyřkl otázku která mi rozproudila adrenalin v krvi: Co se ti stalo?
V té chvíli jsem vstal, "Není to tvoje věc kurva!" Zakřičel jsem na něj a rychlým krokem jsem odešel domů.
Žádný kroky jsem za mnou necítil, ale jeho pohled ano.
Bolel mě celý člověk takže to bylo o trochu těžší než jsem čekal.

Došel jsem domů, bylo zamčeno. Odemkl jsem, zavřel za sebou. Sundal jsem ze sebe boty a mrtvým tempem jsem se rozešel k pokoji.
Vešel jsem a ihned za sebou pro jistotu zamkl, sedl jsem si na postel a přitáhl si nohy k bradě.
Proč mám teď výčitky?
Mihlo mi hlavou a já se rozbrečel, radši jsem pustil nahlas písničky aby mě táta když se vrátí, neslyšel brečet.
Po dlouhé době se o mě někdo zajímá, ale nesmím se podvolit. Jinak ztratím svůj respekt ostatních a budu v prdeli.

Po dlouhé době mám pocity.
Pocity které jsem znal jenom když jsem byl malý fakan ve školce.
A teď jsem z nich na sračky.

Brečel jsem a brečel, než jsem znovu usnul.

-----
Trochu kratší kapitola na dobrou noc 😅

- Váš Hobbit^^

My Precious Teacher |jιĸooĸ| Kde žijí příběhy. Začni objevovat