Nečekané místo

1.8K 129 20
                                    

Probudil jsem se a podíval se na hodiny.
21:26
Napadlo mě jít do jednoho baru a tam se opít do mněmoty, takhle snad ze sebe setřásnu tyhle pocity.

Převlíkl jsem se do všeho černýho a vzal si na sebe černou roušku.
Vzal jsem si peněženku a vyrazil jsem do místního baru.
Otevřel jsem dveře a ihned jsem cítil tu příjemnou vůni. Vůni marihuany, alkoholu a potu lidí kteří se na sebe lepí jak o život. Přišel jsem k pultu, sedl si na židli a porozhídl se. Vedle mě seděl chlap úplně na mol a na něm seděla děvka, strkali si jazyky až do žaludku.
Udělal jsem znechucený obličej a obrátil zrak na jinou stranu. Na pravo ode mně byl chlap který taky byl na mol a asi měl už dost, protože má položenou hlavu na pultě a ruce mu visí podél těla. Těžce dýchal. Pozoroval jsem ho asi dlouho, najednou mi někdo šáhl na rameno.
Všiml jsem si že to je barman, "Tak co mladej, co to dneska bude?" Polokřikl na mně abych ho slyšel přes tu hlasitou hudbu.
"Jedneho paňáka!" Snad fakt zapomenu.

Barman jenom kývl a nalil mi vodku do paňáka.  Podal mi ho, já nečekal a hodil jsem ho ihned do mého žaludku.
Ihned jsem si vzpomněl na tu příchuť, ta mi tak chyběla. Podíval jsem se na parket, lidé s červenýma kelímka které drží v pravačce mají nad hlavou aby se mohli kdykoliv napít když tančí. Všiml jsem si že se někdy ten obsah kelímku vylije na zem, nechtěl bych to tady potom uklízet.

Už jsem měl v sobě...Už ani nevím kolik alkoholu, ale je mi to úplně fuk.
"Ještě jednu!" Motal se mi hodně jazyk, asi jsem toho fakt hodně vypil.
Barman jenom zamlel hlavou že ne, "Měl si už dost, už zaplať a jdi domů." Zabrbal jsem něco na způsob že mu to může být u prdele jestli mám dost nebo ne. Neochotně jsem vyndal peněženku a zaplatil mu požadovanou sumu. Uklidil jsem peněženku a šel ven z baru.
Až teprve teď jsem si vzpomněl že nemám klíče a tak jsem se potuloval po městě. Najednou jsem zakopl a spadl do smetí. Tam jsem bohužel usnul.

Probudili mě paprsky slunce, promnul jsem si oči a otočil jsem se v posteli na druhý bok aby na mně nesvítilo. Počkat v posteli?! Vyhoupl jsem se do sedu, ale to nebyl dobrý nápad protože kamarádka migréna se ozvala. Vydal jsem divný zvuk a porozhlídl se kde jsem.
Bílá manželská postel, velká bílá skříň, prostě všechno bylo bílé.
Koukl jsem se doleva a tam byl bílý noční stolek a na něm byl uhlazený papír, sklenička naplněná nějaký tekutiny, asi Sprite a prášek na migrénu. Vzal jsem papír do rukou a rozložil ho, byl to dopis, ihned jsem začal číst.

Krásné ráno/dopoledne, Kookie
Teď ležíš v mojí posteli, neboj ze školy jsem tě omluvil a jestli si myslíš že jsme spolu spali tak ne. Našel jsem tě spícího ve smetí, udělal si fakt velký rachot že na tebe i sousedé nadávali. Spal jsem na gauči takže jsme nebyli ve stejný posteli. Slyšel jsem že Sprite nejlépe pomáhá na migrénu, tak jsem to chtěl na tobě vyzkoušet, jestli zemřeš tak se omlouvám.
Vrátím se kolem 14:30 kvůli tomu že máme poradu.

- Jimin Park ^^

------
Další kapitola je tady 😊
Snad se líbí 😅

- Váš Hobbit^^

My Precious Teacher |jιĸooĸ| Kde žijí příběhy. Začni objevovat