Nechápavě jsem se od něho odtáhl a nechápavě na něj doslova zíral.
"Počkej, počkej, počkej!" Začal jsem opakovat, když se Jimin začal znova přibližovat k mému obličeji a před jeho obličejem, jsem začal rukama gestikulovat ať zabrzdí.
"Ano Kookie?" Zeptal se nevrle Jimin když jsem mu prsty skoro narval do očí. Šlo poznat jak potřebuje tu pozornost tam dole a to ihned, ale já mu to nemůžu dopřát protože nejsem nějaká kurva a hlavně by nás někdo mohl nachytat.Taky by se mi hodila pozornost tam dole, protože jsem dlouho nebyl v klubu a neklátil náhodnou bytost co má alespoň jednu díru.
"Jimine to nejde." Zašeptal jsem a svěsil jsem hlavu.Opravdu to nejde.
Najednou jsem ucítil prsty na své bradě a musel jsem se podívat na Jimina který druhou rukou držel mé ruce které jsem mu před chvílí málem rval do očí.
"Kookie..." Zašeptal mile a mě se začalo mlžit před očima.
Cítil jsem všechno.Naše těla namáčklá na sobě.
Můj zrychlený dech který je pokryt horkým dechem Jimina.
Touhu.
Vášeň.
"Nenutím tě. Dávám ti na vybranou - ano či ano?" Řekl a čekal na mou odpověď.
Usmál jsem se.
"To je nucení, pabo." Zašeptal jsem.Fuck it, pomyslel jsem si a obličejem se přiblížil blíž k obličeji Jimina.
"Není to nucení protože vím že to též potřebuješ." Konstatoval nazpátek a překročil zbývající hranici centimetrů mezi našemi rty.Uchechtl jsem se do polibku.
Měl pravdu.
Jimin pustil mé ruce a chytil mě kolem pasu. Mezitím se moje osvobozené ruce našli místečko v jeho vlasech a já jsem si ho přitáhl blíž.
Pochvíli mě to přestalo bavit a tak jsem přemístil své ruce k jeho kalhotám a začal jsem ho líbat na krku. Při odepínání pásku mě doprovázeli jeho tiché vzdechy.
Odtrhl jsem se od něj a přemístil jsem se na zem kde jsem na kolenou seděl pod stolem.Rozepnul jsem poklopec a pomalu jsem mu sundaval kalhoty ke kotníkům.
Potom jsem se podíval na Jimina a uukazováček jsem si položil na rty.
Jimin kývl a více se opřel do židle.
Natáhnul jsem ruce k poslední barikádě a prstama jí sundaval ke kalhotám.Trochu jsem se zarazil když na mě vybafla velká chlouba, ale pořád jsem si to nerozmyslel. Přiblížil jsem se k žaludu chytající růžovou barvu a krátce na něho pofoukal.
Cítil jsem jak se Jimin celý otřásl.
Olízl jsem okolí žaludu a pomalu sjížděl po vystouplé žílce a potom zase nahoru.
Trochu jsem kousl do kůžičky a začal hlavu otáčet do strany.
Slyšel jsem Jimina syknout bolestí a potom slastí."N-Neprotahuj to." Vyhrkl a svoje ruce položil na temeno mé hlavy.
"Vaše přání je mým rozkazem." Řekl jsem a pohltil jeho chloubu skoro až po kořen. Trochu na mě působil dávicí reflex, ale překonal jsem ho a dostal jsem se dolejš.
Začal jsem mu rychleji kouřit zatímco si sám rukama určoval své tempo a já si pohrával s jeho varlaty.
Jednu svou ruku přemístil na své rty, aby alespoň trochu ztlumil své vzdechy.Cítil jsem jak mu penis začal tepat a pomyslel si že už za chvíli bude.
To se mi potvrdilo když Jimin zamrmlal do své ruky: "u-už!" a potom se do ní zahryznul.
Trochu zakňučel když se mi udělal do pusy. Polkl jsem to a začal jeho úd lízat od zbylého spermatu.Odtáhnul jsem se a vstal jsem pod stolu. Vyskytl se mi pohled na udýchaného Jimina s pootevřenými rty. Jeho oči se pomalu zavírali a jeho dech se srovnával.
Přiblížil jsem se k němu a pomalu ho políbil na rty.
Začal mi polibky oplácet, ale pochvíli oplácení přestalo.
Odtáhl jsem se a usmál jsem se nad jeho usínající grimasou.
"Noták, teď neusínej." Štouchl jsem do jeho tváře a zasmál jsem se když se nemotorně ohnal,se svou levačkou, na mé prsty."Doma." Vydechl Jimin vyčerpaně a pomalu opouštěl realitu. Odfrkl jsem si a pomalu zvednul Jimina ze židle a opatrně ho položil na stůl. Boxerky jsem mu vytáhl až na stehna, potom jsem ho pomalu nadzvedl a boxerky mu dotáhl. To samé jsem udělal s kalhotama kterým jsem zapl poklopec a udělal i opasek. No jo, ale on je tady dnes autem a já ho tady nechci nechat na parkovišti. Oddychl jsem si když jsem si Jimina vyhoupl do náruče. Jimin zakňučel a více se přiblížil k mému krku a zpevnil stisk rukou za mým krkem.
On je obecně lehký, ale když usne tak je jak plejtvák.
"Pane bože Jimine, zhubni." Řekl jsem mu do ucha rázně a on se jenom otřásl. "To mi chceš říct že mám velkou zadnici?" Zamrmlal mi do krku a uchechtl. "To zas ne, tvoje zadnice má nádhernou velikost, všechny holky tady na škole musí určitě závidět když učitel je více sexy než ony." Konstatoval jsem a zasmál se když dál zamrmlal: "Laciné děvy."Rozešel jsem se ke dveřím a nezapomněl jsem ze stolu vzít klíče od kabinetu, vyšel jsem, s Jiminem na sobě, na chodbu a zavřel za sebou dveře které jsem názorně ihned zamknul. Naštěstí dveře od školy byli pořád otevřené a tak jsem se bez problémů rozešel k parkovišti kde parkuje Parkovo SUV.
Vyhrabal jsem z kalhotové kapsy Jiminovi klíče od auta a odemkl auto.
Jimina jsem posadil na sedačku spolujezdce a já si sedl na místo řidiče. Nezapomněl jsem oba nás připoutat bezpečným pásem a klíčky jsem strčil do zapalovače. Odbrzdil jsem auto, zkontroloval všechny zrcátka a vydechl jsem.
Snad se GTA vyplatilo, řekl jsem si sám sobě a dokončil potřebné věci abych se mohl bezproblémově rozject.Za několik minut jsem už parkoval před bytovkou kde od teďka žiju s ním, společně i s Ddosunem.
Zabrzdil jsem auto, vytáhl klíčky a odpoutal jsem se. Vystoupil jsem z auta a otevřel jsem dveře na straně spolujezdce kde teď Jimin už tvrdě spal. Odpoutal jsem ho taky, znova ho vytáhl do své náruče, zavřel dveře a dálkovým ovládáním uzamknul auto.
Rozešel jsem se k bytovce kde jsem otevřel vchodové dveře.Odemkl jsem dveře od bytu, už při odemykání jsem slyšel štěkání šťastného Ddosuna. Otevřel jsem dveře a nohou je znovu zavřel když jsem byl i s Jiminem v předsíni.
Odkopl jsem ze sebe boty a rukama sundal boty Jimina. Potom jsem nás přemístil do ložnice kde jsem ho položil znova mu sundal kalhoty, tentokrát jsem mu boxerky nechal a zamotal ho do deky. Chtěl jsem odejít do kuchyně dát jídlo Ddosunovi, ale zastavila mě ruka držící mě kolem zápěstí. "Neodcházej." Zachraptěl a ospalýma očima se podíval na mě.Usmál jsem se a vysmkl jsem se z jeho sevření, "Dobře." Zašeptal jsem a začal si sundavat kalhoty aby mi nebylo horko. Potom jsem si lehl na postel za Jiminem a též se zachmlumal do deky jako on. Přehodil jsem přes něj svou ruku a namáčkl jsem se na jeho záda.
"Lituješ toho?" Zašeptal Jimin když si propletl prsty s mýma.
"Ani jediné zrnko času." Zašeptal jsem nazpátek a políbil ho na spánek, což zapříčinilo jeho smích.
"Dobrou noc, Kookie." Popřál mi a znova opouštěl realitu, popřál jsem mu to samé a též se přibližoval k říši snů.-
1 169 slov
Nejdelší kapitola podle mě
Promiňte za mou neaktivitu 🙏
ČTEŠ
My Precious Teacher |jιĸooĸ|
FanfictionNový školní rok. Nový učitel. Jak si poradí Jungkook, který je postrach celé školy, s novým učitelem na hudební výchovu který je dokonce i jeho třídní? Podaří se mu vyhodit učitele ze školy a nebo si padnou do noty?