Nový student

1.4K 106 9
                                    

Po nějaké chvíli jsem se uklidnil, Jimin už seděl za svým stolem. Povídali jsme si o tom co se zatím stalo tady na škole když jsem byl pryč.
"Mám novou barvu vlasů, potřebovalo to změnu." Dozvěděl jsem se že tohle je jeho čtvrtá barva. "Jo a do naší třídy přišel nový žák, Kim Seokjin. Někdy se chová jako ty takže máš konkurenci." Mrkl na mně a já jenom dal oči v sloup, tomu se Jimin zasmál, potom se přestal smát a začal koukat na svůj stůl.

"Co se děje?" Zeptal jsem se a vypadalo to že ho to probudilo z tranzu. "N-něco jsem ti zapomněl říct, ale to počká." Usmál se na mně, ale ta z toho úsměvu faleš úplně jiskřila. "No dobře," Projel jsem si ho nevěřícním pohledem, "Necheš něco odnést do třídy?" "Jenom tyhle papíry, dneska píšete test." Řekl a ukázal na štos papíru. "A-Ale na hudebce se nepíšou testy!" Vyhrkl jsem rychle díky čemuž se Jimin zasmál, "Taky že jo, já mám supla na přírodopis." Usmál se už pravě a vstával ze židle.

"Ale já chyběl." Řekl jsem mu, "Myslíš že to nevím? Je jasný že nebudeš psát." Zdá se mi to, nebo od toho falešného úsměvu se více směje? Už jsem bral ten štos papírů a všiml si jedné otázky, pane bože co to teď probíráme?! Už zvonilo a my jsme se odebrali do třídy, položil jsem mu ty papíry na katedru a šel si sednout na místo. Ale vedle mého místa seděl nějaký kluk s velkýma ramenama.

Jimin si všiml jak na toho kluka koukám, "To je dobrý, to je ten nový, né že ho zabiješ!" Pohrozil mi Jimin a šel si stoupnout do prostřed katedry. Já jsem si šel sednout teda vedle toho Seokjina. Sedl jsem si a on se ihned otočil, "Ahoj! Já jsem Kim Seokjin ale kámoši mi říkají Jin, ty jsi ten postrach školy že? Můžu být tvůj kamarád?" Nevnímal jsem ho, jenom jsem na všechno kýval. "Vážně?" Začal se radovat, "Čemu se raduješ?" Vyjel jsem na něj a on se přiskrčil, "J-Jenom si mi teď kývl na to že můžu být tvůj kamarád." Vysvětlil mi, "Fakt?" Zeptal jsem se ho překvapeně. "Jo." Kývl.

panebože! Já budu mít otravného kamaráda! To jsem si vždycky přál. Ten sarkazmus jde poznat že?

"Kluci já vím že nemusíte psát test, ale seznamte se někde jinde a nerušte ostatní." Napomenul nás Jimin a my byli do konce hodiny zticha.

Bude ten Jin pořád takhle otravný?

--
Komu se chce do školy? 🙄

-Váš Hobbit^^

My Precious Teacher |jιĸooĸ| Kde žijí příběhy. Začni objevovat