-Aaliyah! Hai odata! Altfel mergi pe jos la școala!
-Vin imediat!
Îmi iau geanta și ies in fuga pe usa , altfel Dylan chiar m-ar lasa sa merg le jos.
Dylan e fratele meu mai mare.
Intru in mașina și îmi pun centura.
-Ce dracu tot faci in fiecare dimineața?
-unei fete ii ia mult mai mult decât unui băiat sa se pregătească!
-Exact , unei fete. Care e scuza ta?
I-am dat un pumn in umăr la auzul glumei lui idioate.
-Idiotule
-IdioatoCu toate ca ma tachinează , ne luam la mișto , ne facem idioti , ipocriți și tot așa, ne iubim. El e singurul care mi-a rămas alături.
De când tatăl nostru a plecat , iar mama a murit nu am prea avut pe altcineva. Doar le el și pe Danielle. Prietena mea cea mai buna.
E o fata foarte populară prin școala , și ea și fratele meu.
Pe cand Eu ... eu una sunt o Tocilara. Dar îmi place așa. Nu ma interesează popularitatea prin școala.*****
Am ajuns in fata scolii.
Dylan cauta loc de parcare prin curtea scolii plină de mașini.
Clasa a 11 in sfârșit a început. Dylan mai are anul asta și gata. Danielle la fel. Anul viitor o sa rămân singura prin școala asta plină de băieti care și-o pun cu tot ce mișca , cu fete ușuratice și profesori ipocriți.După ce a găsit loc de parcare , ne dam jos si ne despartim. El merge la grupul sau de băieți. Trebuie sa recunosc , toți băieți din grupul ăla sunt niște bunaciuni.
Dylan bineinteles ca s-a integrat și el.
Înalt , musculos , brunet și ochi de un albastru foarte deschis
Am fost îndrăgostită de unul dintre ei anul trecut. Dar am trecut peste atunci când și-a bătut joc de mine.
Acum un an eram foarte grasa. Vara asta m-am tinut bine. Am slăbit extrem de mult. Mi-am făcut piercinguri in buric și urechi.
Acum am ochelari. Sunt o noua eu. O noua versiune a ticilarei Aaliyah.Ma îndrept inspre școala , iar atunci ma striga Dylan.
-Aaliyah! Stai! Adu-mi telefonul! E la mine in mașina. Te rog.
-De ce as face asta?
-Vrei sa mergi acasa pe jos?
-Idiotule!
Ma duc inspre el , îmi întinde cheia și ma îndrept inspre mașina. Ii iau telefonul și îl duc la el. Ii dau cheile iar apoi telefonul.
-Cea mai buna sora!
-Haha, de parca as avea de ales.Ma indepartez incet de cei 4 băieți. * Dylan , Nick , MAX, Christian* iar apoi îl aud Pe Nick.
-Sora? Asta-i sora-ta?! Mama ce buna S-a făcut!
Nu am vrut sa ma întorc. Am continuat sa merg, apoi îl aud iar.
-Frate! Ce naiba?!
-Sa nu te atingi de ea! Spune Dylan nervos-Aaliyah!
Ma întorc și o vad pe Danielle.
-Hei!
Merg inspre ea și ne îmbrățișăm.
Și Danille S-a schimbat mult.
E vopsita intr-un negru intens.
Fata asta arată super bine.
Înaltă , Subțirica , ochii verzi , e o prada buna pentru băieți. Nici nu ma Mir ca atâția umbla după ea.
-Hei! Am auzit ca prima ta ora e liberă.
-De ce?
-Cica a plecat Licurici!
Licurici e profesoara de chimie. Cea mai rea profesoara. Numele ei de fapt e Nicorici.
-Serios?! Doamne mulțumesc!
-Deci?! Unde mergem? Spune zâmbind
-Hai la cafeneaua Din centru.
-Așa da!
Ne urcam in mașina ei și plecam.Ajungem la cafenea, ne așezăm la o masa iar apoi vine un băiat la noi.
-Cu ce va servesc?
-O cafea cu lapte. De fapt doua , și numărul tău la pachet te rog. Spune Danielle.
Era destul de atrăgător băiatul.
-Imediat. Spune băiatul zâmbind și pleacă.
-Serios?
-Ce? E bun băiatul. Spune uitându-se după el. Wow! Dar nu mai bun ca ăla!
Apoi ma întorc și observ un bărbat la masa. Sta singur.
Saten deschi , ochii albastri. Era atât de frumos..
-Du-te la el!
-ce?
-Du-te la el! Nu fi fraiera! Pare nou. Probabil nici nu sta, Poate e doar in trecere.
-Nu stiu ce sa zic..
-Haide! Uita-te la el! O prada buna de tot. TU il vezi măcar cât e de bun?!
-Bine, bine!
Ma ridic și ma îndrept inspre masa lui.
Se uita la mine și zâmbește.
-Pana la urma ai acționat? Spune zâmbind
-La ce te referi?
-Prietena ta , te-a îndrumat sa vi la mine, nu?
-Îmi e așa Rușine acum... spun și simt ca ma înroșesc la fata.
-Nu ai de ce. Stai lângă mine dacă vrei. Oricum prietena ta te-a înlocuit deja cu chelnerul. Spune râzând
Ma uit la masa unde sta ea și vad ca acel băiat sta pe scaunul meu lângă ea.
-Ămm, ok.
" Amm? Ok? Serios Aaliyah?! Ce fraiera ești!"
Ma așez pe scaunul din fata lui. Și îl întreb
-Și? Ești in trecere? Nu te-am mai văzut pe aici.
-Astăzi m-am mutat.. mama mea a murit și aici avea casa. M-am mutat in casa ei..
-Îmi pare rău sa aud asta..
-Hai sa lasam asta.. nu prea ma simt in stare sa vorbesc despre asta..
-Stiu cum e..
-Deci? Ai de gând sa îmi spui numele tău?
-Aaliyah
-Liam. Apropo , frumos nume.
-Mulțimesc..
-Ești chiar frumoasa Aaliyah.
Simt cum roșesc la fata.
Atunci ii suna telefonul.
"-Da?
....
-Acum vin.
...
-Bine. Pa. "
-Deci Aaliyah , îmi pare rău dar trebuie sa plec. Mi-a făcut plăcere.
-La fel și mie.
Îmi prinde mâna și spune
-Sper sa te mai vad prin preajma.
-Și eu la fel.
Ma saruta pe obraz
Se ridica și pleacă , dar nu înainte de a-mi face cu ochiul.
Ma îndrept și eu inspre masa mea.
-Oo da! Aaliyah a pus mâna pe misteriosul sexy de la cafenea! Spune râzând.
-Hai Danille. Următoarea ora o am cu diriga.
Sti cum e.
-Da. Haide