"Te-as iubii aici si acum"

255 7 0
                                    

Nick pov

-Nu pot sa cred ca ai făcut asta!
-Nick, tu trebuie sa fi văzut in ochii colegilor mei cum trebuie. Nu cu orice fata de rând. Trebuie sa înțelegi asta.
-Dragule.. nu trebuia sa ii faci asta.. spune mama trista.

Apoi am plecat nervos sa o caut. Nu era nici ea și nici Alex. Au plecat sigur. Sper sa nu fumeze iar prin spate pe la blocuri.
Pun mâna pe telefon și o sun.
Telefonul suna dar ea nu Răspunde.
Ma duc in viteza la mașina și plec înspre casa ei.

După ce ajung văd ca nu e nimeni in casa, iar sacoul lui Alex e aici.

Nu pot sa cred, i-am spus ca e o fata de rând și după tata a mai făcut și scena asta...
m-am enervat și am dat cu pumnul in perete.

Am decis sa merg sa mănânc ceva , îmi era foame.

Am ajuns in fata restaurantului , am observat ca toată lumea se uita înspre ceva. Așa ca m-am uitat și eu. Erau ei doi. Iar Alex o cere in căsătorie?! Merg in viteza înspre ei și o întorc pe Aaliyah înspre mine.

-Aaliyah? Ce crezi ca faci?
-Nick.. eu... noi doar ne glumeam.
-Ai ochii roși! Iar ai fumat, așa-i?! Hai te rog sa mergem. Și tu Alex! Ce dracu crezi ca faci aici cu ea?!
-Nick... hai te rog sa mergem... nu vreau sa facem o scena aici.. spune aaliyah trista. Apoi iasă din încăpere. Eu ies după ea și Alex la fel.

-Îmi explica și mie cineva ce dracu se întâmpla
Alex a început și el sa Rada împreuna cu aaliyah

-Încetați odată. Nu-i amuzant nimic.
-Trebuie sa recunoști nick. A fost. Spune alex râzând.
-Aaliyah, haide acasă... vreau sa vorbim.
-Nu. Nu vin. Spune zâmbind inocent și totuși sarcastic
-Ce?! De ce?
-Seara asta a fost un complet dezastru. Tatăl tău mi-a făcut-o , ce pot spune. Bravo lui. Ceea ce a făcut m-a afectat foarte mult. Spune zâmbind inocent in contiunuare. O sa îl sun pe leon. Și o sa stau cu el și Alex in seara asta.
-Aaliyah... nu a fost vina lui... spune Alex.
-Alex, încetează. Trebuie sa îl las in pace astăzi pe Nick. Are o petrecere la care trebuie sa asiste , împreuna ca domnișoara lui , preferata tatălui vostru, și in plus, o fata care nu face parte din statutul meu social. Vrei sa îl fac de ras? Spune și pleacă...
-Sti ca nu asta am vrut sa spun! Strig după ea..

M-a ignorat.

De ce sunt atât de prost?.. nu pot sa cred cum a decurs seara asta.

Ma duc la mașina, apoi pornesc înapoi la petrecere. Asta nu o sa rămână așa. Aaliyah e iubita mea, tatăl meu nu are niciun drep asupra relației noatre.

Ajung înapoi la casa părinților mei și intru pe ușa nervos.
Mama a observat , i-am tras o privire scurta , apoi ma uitam după tata. M-am dus in direcția opusa de unde era mama, dar a venit după mine.
M-a prins de Brat..

-Nick? Nu.. te rog.. nu se merita. Pentru mine...
-Mama, nu! Tata și-a permis prea multe. Asta a fost ultima! Aaliyah e suparata pe mine! Și nici nu știu dacă vrea sa mai vorbească cu mine după asta... spun trist și las capul in jos.
-Dragule... o sa vorbesc eu cu tatăl tău.. tu vorbește cu aaliyah..
-Nu vrea sa vorbească cu mine!

-Hei! Lasă tonul! Tipa tata la mine din spate.
-Tu?! Tu îmi spui mie sa las tonul?! Ce a fost cu tot balamucul asta?! Am și eu o iubita care ma iubește pentru ceea ce sunt, iar Tu Strici totul pentru ca ce?! Pentru ca nu e o ușuratică plină de bani ca și scorpia de Alice?!
-O sa înțelegi tu, când îmi vei lua locul. Spune relaxat
-Ce?! Eu? Nici nu te gândi! Noi. Am. Terminat-o! Spun nervos și plec.

Am auzit-o pe mama cum ma striga sa ma întorc , dar nu am făcut-o. Doar am spus "mama, in seara asta sa nu îți faci griji. In seara asta o sa ma fac uitat"

Am ieșit trântind USA și am plecat imediat cu mașina. Destinația, cel mai apropiat bar. In seara asta ma fac mangă de beat.

Aaliyah pov.

-Aaliyah?
-Da?
-cum te simți?...
-Alex, in seara asta vreau liniște. Nu vreau za discut despre asta. Te rog.
-Bine...

-Leon?
-Da?
-Aprinde bata aia odată
-Imediat.

Aprinde bata și trage din ea. O da la Alex , iar când sa vina la mine îmi suna telefonul.
Ma uit la număr , și nu am vrut sa răspund pentru ca nu știam al cui era.

-E numărul mamei! Spune Alex

Atunci răspund imediat

" -Da?
-Aaliyah?
-Da.
-Te rog! Caută-l pe nick. S-a cerat cu tatăl sau rău și a plecat nervos. Spunând "in seara asta o sa ma fac uitat"... aaliyah, te rog... dacă nu pentru el, fa-o pentru mine...
-Bineînțeles ca o sa îl caut...
-Mulțumesc. "

Ma ridic de pe banca in viteza și încep sa fug.

-Stai! Striga Alex după mine.
-Nu.. ma duc singura Alex.. ne vedem mâine.

In timp ce fugeam , am observat mașina lui intr-o parcare.
Ajunsă in drept cu mașina , observ niște haine aruncate, dar nimic mai mult.

Pun mâna pe telefon și îl sun. 

"-Alo?
-Nick?? Unde ești?! Ești bine?
-Aaliyah... hei.
-Ai băut?
-Contează?
-Nick... unde ești?
-Am treaba. Ne mai auzim.
-Nick! Vreau sa vorbim! Punct! Unde ești?!
-Sunt pierdut.. sunt intr-o mare de lacrimi aaliyah. Sa sti ca te iubesc. Ai grija de tine.
-Nick... unde esti?... te rog, spune-mi..
-sunt lângă un lac. Pe o banca. "

Și atunci îmi Închide telefonul.
Lac? Bănci?
Parcul din pădure!

Atunci ma îndrept înspre pădure.

Fug rapid , apoi ajunsă îl văd. Sta pe banca trist... cu 3 sticle lângă el.

-Nick?...
Se uita la mine și se ridica de pe banca.
-aaliyah... eu... te rog Iartă-mă... sti ca nu voiam sa spun despre tine chestia aia. Te iubesc, pentru tine as renunța la tot. Cu tata am încheiat-o.. te rog Iartă-mă...
Apoi ma ia de mâna și se pune in genunchi.
Ma pun și eu in genunchi și ii iau fata in palme.
-Te iert..
Apoi îl strâng in brațe. Avea lacrimi in ochi.
-Te iubesc!
-Și eu te iubesc!
Apoi ma săruta apăsat. Sărutul devine unul pasional. Ne ridicam in picioare și ma ia pe sus. Îmi încolăcește picioarele in jurul sau apoi îl sărut iar.

-Am crezut ca o sa ne despărțim... spune trist.
-Crezi ca așa ușor scapi de mine? Spun eu zâmbind
-și dacă îți spun ca mi-am făcut de cap cu una in seara asta?
-Ce? Apoi ma dau jos din brațele sale.

Începe sa Rada si spune
-Sa vezi ce fata ai făcut.
-A, da?
Apoi îl împing înspre lac.
Ma prinde de mâna și apoi picam amândoi in apa rece din lac.

-Ești un bou.
-Ești iubirea mea.
-Mai taci!
-Bine.

Apoi ma săruta.

-Nu o sa îmi fac de cap cu nimeni. Doar cu tine. Acum, in apa asta rece. Te-aș iubi acum , in momentul asta. Serios vorbesc
-Nick, tu ai înnebunit.
-Tu mi-ai făcut asta.
Apoi ma săruta din nou. Ma ia pe sus și ma săruta pe gât. 
Îmi da tricoul jos și îl arunca pe banca.
Ii dau și eu tricoul jos , apoi ne sărutăm din nou.
Îmi da sutienul jos și ma săruta pe sâni.

-Nick.. suntem într-un lac.
-Ți-am spus ca te-aș iubi acum si aici.

Las capul in jos de Rușine , apoi ma săruta pe frunte.

Ne sărutăm din nou , apoi îmi mângâie Sânii.

Ma ridica și mai sus, apoi cineva pune o lanterna pe noi.

-Poliția! Nu mișcați! Acesta este un loc public! Nu aveți ce caută in lac!

-Na sa-mi bag..

The Sexy Nerd Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum