Mi-a fost greu sa adorm... fiind cu gândul la ce face Nick.. și m-am trezit foarte ușor când l-am auzit pe liam ca a ieșit din casa. Ma gandesc sa ma duc la școala. Îl sun pe Max sa îmi dea numărul lui leon. Ei fiind colegi ma gandesc ca îl are.
"-Da.. spune adormit
-Max, spune-mi te rog ca ai numărul lui Leon.
-Da..
-Mi-l trimiți te rog?
-Imedita..
-Mersi mult!
-N-ai pentru ce"Acum o sa ma duc acasa sa fac un dus și sa ma îmbrac.
Danielle și Dylan erau deja la școala.
După ce am făcut un dus și mi-am luat rochița scurta neagră și tenesii tot negri ma uit da vad dacă mi-a trimis Max numărul.
Aveam 7 apeluri de la Nick.. și 5 mesaje. Nici nu ma deranjez sa ma uit. Vad ca mi-a trimis Max numărul și îl sun pe Leon."-Alo?..
-Hei Leon, sunt eu..
-Aaliyah! Spune înainte sa continui. Ce faci? Nu vi la școala?
-Ba da.
-Cu ce?
-Nu stiu..
-Vin eu! In 5 minute ajug.
-Mersi mult.. "Aștept in fata casei și duoa câteva minute apare Leon. Urc in mașina și îmi pun geanta in spate.
-Cam scurta fustița. Spune râzând
-Da. Asta era și intenția.
-Wow... chiar te-a dat peste cap Nick.. lasă asta. Cum te simți?
-Nici cum. Bine.. cred.
Începe sa Rada și se uita la mine.
-Aseară a fost mișto. Îmi place sa am prieteni ca tine pe lângă mine..
-Si mie mi-a plăcut.Apoi pornește mașina și plecam de pe loc.
Când aam ajuns la școala deja era pauza mare. Toți copii erau prin curtea scolii. Mi-am pus ochelarii pe ochi și am ieșit din mașina. Mergeam in drept cu Leon. El era îmbrăcat într-un tricou negreu , blugi negrei și tenesi la fel.
-Astăzi ne-am asortat.Arătam ca cei mai buni prieteni, spune râzând. Cu toate a as vrea asta.
-Sa sti ca și eu. Ești o persoana specială.
-Deci, bff , când a spus asta a zâmbit, vrei sa te duc sus la clasa? Mai e puțin din pauza și acolo am și eu clasa.
-Da.
Trecem pe lângă Dylan , Max , Christian și Nick.. Leon ii saluta scurt iar ei la fel. Nick se uita la mine si m-a strigat. Mi-am continuat drumul și am intrat in școala. Toți se uitau la noi. Iar mulți băieți la rochița mea.a simteam naspa, nu S-a prea întâmplat asta.. înainte eram tocilara aaliyah , Iubitoarea de cărți și de roz. M-am schimbat mult.
Ajungem in fata clasei și ne salutam. Intru in clasa și acolo era deja liam.
Când ma vede se uita ciudat.
-Domnisoara , luați un loc...
M-am dus in banca mea și atunci ma întrebat Adam.
-Ce e cu rochița asta pe tine?
-Nu am voie?-
-Ba da. Chiar te rog. Apoi începe sa Rada.-Adam?! Ai ceva sa mărturisești clasei?
-Nu domn profesor. Scuzați-ma..După ora liam imi face semn sa rămân. Toți copii au ieșit.
-Ce cauti la școala?
-Nu am vrut sa stau acasa..
-Cum te simți? Mai bine?
-da. Acum scuza-ma, ma duc in spate.
-la fumători?
-da.
Apoi părăsesc clasa. Nick m-a observat și a vrut sa vina înspre mine. Atunci a ieșit și liam. Nick pare ca S-a enervat și a plecat.-Unde mergi?
-in spate.
-Fumezi?
-da. Vi?
-da.Ne ducem in spate și îmi aprind o tigare. Toți se uitau la mine șocați. Nu se aștepta nimeni la asta.
-Wow. Ai atras toate priviriile de aici. Mai ales Nick. Pare șocat. Ai vorbit cu el?
-Nu..
-Am auzit ca a spart ceva in baie. A dat cu pumnul in ceva acum câteva minute.
M-am uitat la el , avea pumnul înfășurat in ceva.. cred ca e din cauza lui liam...-Hai acolo.
-La el?
-Da. Vreau sa vad ce a pățit..atunci ne îndreptam inspre el. Nick ne-a văzut și a plecat. Îl strig și se uita nervos la mine.
-Tu ce vrei?! Liam e sus dacă îl cauti.
-Stai...
-am treburi mai importante!Lacrimi au început sa îmi curgă pe fata.. toată lumea se uita la mine..
-Voi la ce va uitați?! Tipa Leon. Apoi îmi șterge lacrimile și îmi pune mâna după gat. Îmi sprijin capul pe umărul sau și mergem in grădina din spate. Pe banca era Nick. Se uita la mine și a observat ca am plâns.
M-am dus de lângă Leon și am fugit la inspre școala. La baie.