Aliyah pov.
-spune-mi te rog ca visez! așa ceva nu are cum sa se întâmple... serios acum frate! In pana mea! Are 19 ani și deja are o logodnica?! Pe Alice? Iar eu am rămas a nimănui... poate ca asta merit frate. Mai sti?
Leon se uita la mine și nu schițează nimic.-Mai bine taci, ca vorbește achool-ul in locul tău
-Nu e adevărat! Eu spun ceea ce gândesc , nu ceea ce vrea el.
-Cine "el"?
-Pai .. nu știu, nu vorbeam despre Alex?
-Aliyah , hai, te duc acasă.
-Te rog.. te.. rog.. nu. Spun și ma întind pe bancheta din spate. Cred ca vomit.
-Nu îmi mașina mea!
-Noapte buna. Și atunci cad într-un somn adânc deodată de parca am Lucrat toată ziua.****
-Aliyah.. trezește-te odata! Hai!
-Ce? Nick? Spun fără sa îmi deschid ochii pentru ca eram prea obosita și nu aveam niciun chef da fac asta.
-Nu.. sunt eu , leon , ce naiba.
-Aa.. leon, ce faci aici?
-Ești in mașina mea, întrebarea e, ce faci tu?
-Eu? Bine. Spun și schițez un zâmbet simpatic fără a îmi deschide ochii.Atunci simt ca ma ia pe sus, Închide portiera , și merge cu mine pe umărul sau înspre casa mea. Usa nu era încuiată deoarece am uitat de ea.
Urca scările cu mine și ma pune pe pat.
-Leon , rămâi! Spun când aud ca deschide usa camerei.-Rămân eu cu tine pitico, ca altfel cine știe ce prostii mai faci. Ii aud vocea lui Alex
Stau întinsa pe pat și ma ia un val de caldura. Începe sa ma doară capul foarte tare, fruntea mea fierbea.
Atunci am pus mâna pe tricou l-am dat jos, la fel am făcut și cu panatalonii mei scurți.Am mers la geam și l-am deschis, stăteam sprijinita de pervaz și mi-am aprins o Țigara.
Am auzit usa cum se deschide, dar nu mi-a pasat ca stăteam aproape goală , îmi era prea rău și prea cald pentru a ma îmbracă înapoi.
-Aliyah , ce e cu priveliștea asta?
-Nu te mai uita dacă nu îți place. Spun râzând
-Eh, cum sa nu îmi placa.Atunci simt cum trage perdeaua , și se pune in spatele meu, ma pride de talie și atunci îmi șoptește la ureche
-Ai noroc ca ești prietena mea.. ca altfel rupeam tot ce mai ai pe tine si te făceam a mea in seara asta..-Și de ce nu o faci?
-Ce?!
Apoi ma întorc cu fata înspre el.
-De ce nu o faci?
-Aliyah , nu pot. Hai, ia asta pe tine. Și pune-te in pat. Te rog eu.
-Bine..Iau tricoul pe mine apoi ma pun in pat.
In câteva clipe am adormit.
****
De dimineața când ma trezesc ma uit in jur și nici urma de Alex. Ma uit pe geam și nu ii văd nici măcar mașina..
-A plecat..Apoi cobor jos , deoarece eram lihnita de foame. Ajung in Bucătărie și îl văd pe leon.
-Hei.. ce cauți aici?
-Tu ce cauți îmbrăcată așa aici? In fata unui băiat. Spune râzând
-Taci.Apoi ma pun la masa, și las capul pe ea , nu mai puteam de durere. Ma durea capul foarte tare. Iar mirosul de mancare nu ma ajuta la nimic.
-Uite, mănâncă Aliyah.
Îmi întinde o farfurie cu doua oua prăjite, șunca , și o salata de roșii într-un castron mic.
-Mulțumesc!
Apoi se pune la masa și el și pe lângă ale noastre , mai era o farfurie cu
Mancare pregătită.-Ce e cu asta?
-E a mea. Spune Alex din spatele meu.
-Am crezut ca ai plecat.
-Da de unde. Am fost sa iau țigări.
Arunca pe masa cele trei pachete de țigări și se pune sa mănânce.