-Aliyah! Stai.. te rog.
-Fiule , las-o in pace. Intervine tatăl sau.
-Te rog sa taci!Atunci ii da drumul fetei și vine înspre mine. Leon se pune in fața mea și il prinde de umăr blocandu-l sa se apropie de mine.
-Ce crezi ca faci?! Urla nick
-Ai rănit-o destul nick.. las-o te rog.
-Leon da-te din calea mea acum!
-Nu!
Atunci m-am apropiat de leon și l-am tras încet din fața mea.
Nick se uita la mine cu o privire foarte trista. Se uita in ochii mei și îmi pune mâna oe obraz. Ma trage aproape de el și ma strânge in brațe. Eu nici nu am putut sa ii răspund la îmbrățișare... pur și simplu nu am putut. Stăteam in brațele lui , lacrimi au început sa îmi apăra pe fața. Îmi ridica fața și îmi șterge lacrimile.-Vreau o explicație nick.. de ce?..
Atunci se apropie de urechea mea și îmi șoptește.-Promit ca o sa îți spun absolut tot.. dar nu pot in momentul asta. Hai sa ne vedem deseară la 22:00 la locul nostru.. te rog. Eu o sa te aștept acolo. Și dacă vi o sa îți explic tot ochi albaștri. Promit!
Apoi ma săruta pe frunte și pleacă. O ia înaintea părinților săi și o ignora pe Alice.
Ma întorc înspre cei doi băieți și ii iau de Brat.
***
Ajungem acasă într-un final.-Aliyah , vrei sa rămânem cu tine?
-Nu leon. Nu te stresa, o sa ma uit la un film și după ma pun la somn. Ne auzim de dimineața?
-Bineintles.Alex ma ia in brațe și pleacă. Leon ma săruta pe frunte și pleaca și el.
Ma duc in camera și observ ca era deja ora 20:25 .
Am făcut un duș, m-am schimbat și m-am dus in Bucătărie , mi-am pus muzica la telefon și mi-am aprins o Țigara.
Era deja ora 21:45.După ce m-am încaltat o iau la pas înspre locul nostru. In pădure lângă lacul in care am fost prinsi.
După vreo 20 de minute ajung. Nick nu era acolo și era deja 22:13. Ma așez pe banca și aștept. După câteva minute apare și nick.
Vine înspre mine și ma ia pe sus. Mi-am încolăcit picioarele in jurul lui și mi-am lipit buzele de ale lui.
Îmi Răspunde la sărut , iar atunci o întrebare mi-a apărut in gând deodată. Ma opresc și îl întreb.-Nick..?
-Da?
-Ai sărutat-o in perioada asta?
-Nu! Și nici n-am de gând sa fac asta vreodată!
-Și atunci de ce te căsătorești cu ea..?
Ma lasă jos, se pune pe banca și ma trage in poala sa.
Se uita la mine și atunci mi-a spus.-Aliyah... tatăl meu și tatăl ei au o afacere secreta. Tata a vrut sa își unească afacerea cu afacerea lui. Însă el nu vrea asta , doar dacă eu ma voi căsători cu ea. Tata a făcut asta pe la spatele meu și ma amenințat ca îmi va bagă toți prietenii la pușcărie dacă refuz... inclusiv pe tine ai Dylan. Și știu ca pare absurd, dar credema , pana acum tata a băgat la pușcărie 7 oameni nevinovați doar din cauza ca acei oameni s-au împotrivit lui.
Nu vreau sa te duci la pușcărie din cauza mea.
Și in plus Aliyah .. nu orice pușcărie. Este una poziționată pe o insula, departe. Acolo sunt doar psihopati și criminali. Ăștia fiind doar gardienii. Ostaticii de acolo sunt și mai rai.-Nick! Nu o sa merg niciunde!
-Ba da! Aliyah.. decât sa stam împreuna câteva zile și sa te ducă acolo, mai bine ai o viața fericita departe de mine...
-Dar am încă o întrebare.. Alex de ce nu are parte de atenția tatălui tău? De ce ai atâta presiune din partea lui , iar cu Alex nu are nimic?!
-Alex... el.. are alt tata. Dar te rog... nu ii spune asta.. el nu știe..
-Nick.. dacă ai venit pana aici sa îmi spui ca nu vom putea fi împreuna pentru ca voi ajunge pe o insula cu cei mai mari pușcăriași ai făcut asta in zadar!
Apoi îl sărut pasional și ma opresc.-Te vreau pe tine nick!
-Aliyah... tatăl meu va veni după mine și va face tot ce a spus.
-Stai la mine acasă!
-Dar Dylan ce va spune?
-Dylan e mai mult pe la Danielle.
****
Au trecut 5 zile de când nick s-a mutat la mine. Alex l-a ajutat. I-a luat haine de acasă și le-a adus aici. Nick le-a spus și celorlalți chestia cu insula, însă toți erau nepăsători. Ne susțineau pe noi doi.
Nick avea in fiecare zi apeluri pierdute de la tatăl sau, Alice, iar mama s-a ii lasă mesaje.Mai trec câteva zile , iar la sfârșitul săptămânii bate cineva la usa.
Cobor repede și deschid usa. In fata mea era tatăl lui nick.-Buna Aliyah!
-Buna.. va pot ajuta cu ceva?
-Da. Prindeți-o!Iar in acea clipa in fata mea apar 2 băieți mascați. M-au prins și m-au legat de mâini. Alti 4 au intrat in casa și au început sa caute. După câteva minute iasă cu nick legat și el cu mâinile la
Spate. L-au băgat intr-o mașina și oe
Mine m-au dus in fata unei dube. Am început sa țip, dar degeaba.Intru in duba aceea obligată iar in fața mea erau Alex, leon, MAX, Christian , Adam , Dylan și Danielle.
-Deci , începe aventura... spune max.
Toți am lăsat capul in jos.***
După câteva ore in care am schimbat transportul , și am ajuns sa mergem cu avionul am ajuns pe o insula.
Ne dau jos din avion și încep sa ne împingă.-Cine sunt ăștia?!
-Șeful i-a trimis aici.
-Aa, deci avem tratament special. Spune gardianul acela râzând.Ajungem in fata unor celule , iar la capăt era un bărbat. Îmi părea foarte cunoscut. Dar când m-a văzut a lăsat capul in jos.
Era cumva tata?...-Hei! Strig sa ii atrag atenția.
Se întoarce ai îl văd. Era chiar el... nu pot sa cred.. in toți acești ani... era aici...
-Hei! Gata! Intra acolo și taci!
Ne împinge pe toți intr-o celula și pleacă.
-Grozav! Și acum?! Întreabă Adam.
-Frate.. crezi ca am de gând sa putrezesc intr-o celula?! Avem nevoie de un plan ca sa scăpăm de aici. Spune leon.
-Dar cum facem asta?! Nu știm nimic , nu știm cât de mare e pușcăria asta! Nu știm cum sunt poziționați gardienii! Nu știm absolut nimic!
-Știu.. dar o sa rezolvam.
După câteva minute apare un gardian. Cu ceva pe fata.
Apoi se uita la noi și ne șoptește
-Nu va faceți griji copii. O sa va scot eu de aici.
-Tata? Spun eu mirata..
Se uita la mine și pleacă.-Ai spus cumva tata?! Întreba Dylan
-Da.. acela era tata...