Nick pov.
-Nick, hai te rog la masa..
-Nu îmi e foame mama, înțelege!
-Dacă îți este foame , ai tot ce îți trebuie in frigider...Mai am o săptămâna de supraviețuit in casa asta idioata, după am șters-o direct la iubita mea. Doamne , Aaliyah , nu îți poți imagina cât de dor îmi este de tine...
-Nick? Intra mama pe usa din nou.
-Ce mai e?!
-Eu și tatăl tău o sa fim plecați azi. Alex V-a veni aici. Sa nu răzbuni și pe el... el nu are nicio vina..
-Știu! E singurul din familia asta pe care eu nu m-as răzbuna , pentru ca e singurul care nu mi-ar face ce îmi faceți voi!Atunci iasă din camera supărată.
După vreo 20 de minute ajunge și Alex. Merg repede in Bucătărie și îl Salut.
-Cum mai ești nick?
-Bine..
-Ma bucur sa aud asta. In seara asta cât ai noștri vor fi plecați , vom da drumul la maratonul de seriale.
-Serios?! De abea aștept!!Alex mereu spune maratonul de seriale când sunt părinții noștri de fata , iar după ce pleacă întodeauna ieșim. O sa o văd pe Aly! Trebuie!
-Copii , aveți grija cât noi suntem plecați.
-Bine mama, spune Alex.După ce au ieșit Alex se uita direct la Mine.
-Deci? Pregătește popcornul
-Ce
-Pai.. ne uitam la seriale...
-Alex îți Bati joc de mine?!
-Nu ...In acel moment cineva bate la usa.
-Aaliyah! Nu puteai sa mai aștepți?!
-Ce? Aaliyah?! Spun entuziasmatApoi fug înspre usa. In fata mea era iubita mea frumoasa împreuna cu Leon, MAX , christian . Adam , Dylan și Danielle.
-Aaliyah... nu pot sa cred ca esti aici, parca a trecut o vesnicie...
Sare la mine in brațe și ma săruta
-Frate, am și eu o întrebare. Spune MAX
-Ce e?
-De ce naiba toată lumea face mare tam-tam din chestia asta? Eu dacă as fi in locul tău as pleca de acasă cu ei de fata-Exact! Spune leon. De ce trebuie sa Asculți de ei? Ce e cu băiatul feroce care obținea tot ceea ce voia și nu ii pasa de pararea nimănui?
- Sunt mai multe la mijloc.. sti doar..
-Serios? Ar face asta? Doar pentru ca vorbești cu fata asta superba?
-Da! Și mai încet cu complimentele ca-i a mea. Spun puțin iritat și zâmbind puțin sarcasticAaliyah pov.
Astăzi o sa merg împreuna cu Gașca mea sa-l vedem pe nick.
Au trecut doua săptămâni in care pur si simplu mi-a pierit pofta de viața. Nu l-am mai văzut de mult, nu i-am mai atins buzele, n-am mai petrecut timpul împreuna cu iubitul meu de doua săptămâni idioate. Abea aștept sa treacă timpul, parca trece tot mai încet.
Ma duc sa ma îmbrac rapid și cobor jos unde ma așteaptă leon.-Hei frumoaso! Ți-a luat cam mult. Spune el amuzat având in vedere ca la 10:35 mi-a trimis mesaj ca a ajuns și la 10:37 am coborât jos.
-Sunt nerăbdătoare, e vorba de iubitul meu aici.
-Da.. apropo , o sa ii spui?
-Ce sa ii spun?
-Despre Elias..
-Te rog nu mai spune nimic despre tâmpitul ăla, te rog eu. Nu vreau sa mai aud de el
-Bine arțăgoaso. Dar tot sunt de părere ca ar trebui sa ii spui ca a încercat sa te violeze
-Nu a făcut asta...
-Nuu, el doar te-a trântit in pat, te-a prins de mâini și a încercat sa te dezbrace dara voia ta. Nu?! Dacă eu nu veneam cine știe ce îți făcea idiotul ăla! A avut noroc ca m-ai oprit tu, ca altfel făceam pușcărie pentru omor!
-De asta te iubesc. Spun zâmbind , dar are dreptate... a încercat sa ma violeze... iar eu nu am făcut nicio plângere...In timp ce eu eram pe gânduri am realizat ca am ajuns in fata casei, iar acolo erau și restul.
Ne-am dat jos din mașina , am mers către ei, iar MAX începe sa Rada.