Nick pov.
In sfârșit a trecut și săptămâna asta... dar tot degeaba... nu știu cum o sa ii spun micuței mele ca Alice e logodnica mea... nu știu ce ma voi face...
-Alex! Îl strig pe fratele meu pentru ca am nevoie de ajutor
Îl aud cum coboară scările iar după câteva secunde apare in fata mea.-Ce e? Spune curios
-Ajuta-ma frate... cum sa ii spun ei așa ceva? Va fi devastată, ma va urî toată viața, nu vreau așa ceva... dar mai bine așa decât sa ii facă tata rău.. sti cum e..
-Știu frate, dar eu ce pot face? N-am ce face
- Ba da ai...
-Ce mai exact?
- Fa-o sa ma uite... te rog
-Ce? Cum sa fac eu asta?!
-Fa-o sa te placa Alex...
-Nick ai înnebunit? Serios acum?!
-Da... crede-ma , nu îmi e ușor , dar e mai bine așa...
-Nick esti nebun! Și nu ai de gând sa vorbești cu ea?! Sa ii explici mai bine tot?! Sa ii spui naibii ca o iubești și ii vrei binele , in loc sa ma pui pe mine sa Flirtez cu ea?
-Nu pot! Nu pot! Te rog... spune-i ca am plecat in Franța, la Mătușa noastră , și ca ma întorc in doua săptămâni... pana atunci te rog eu , fa-o sa te placa pe tine..
-Nick tu ești tampit? Te iubește! Nu se va uita la mine niciodată cum se uita la tine!
-Te rog... încearcă
-Nu pot sa cred așa ceva!
-Și spune-i va vreau puțin timp liber...
-Ești incredibil! Jur! Tu îți dai seama cum va reacționa dacă va afla?!
-Ce sa afle?
-Tot fraiere! Tot! Tu și Alice, planul tău de a o fraierii! Ca m-ai pus sa o fac sa se îndrăgostească de mine!
-Alex, ți la ea?...
-Da!
-Atunci... care e problema...? Va fi mai in Siguranța cu tine... te rog...
-Cu mine?! Tu vrei sa fiu cu ea?
-Da... ma va durea , dar e pentru binele ei.. și nu am încredere in nimeni altcineva...
-Leon de exemplu , ei doi petrec mult timp împreuna..
-Lui leon ii plac băieții frate
-Adam..
-Adam are prietena
-MAX..
-Și sa ajungă sa vadă și ea pitici verzi de la droguri de proasta calitate? Nu mulțumesc.
-Nick.. nu știu ce sa zic..
-Hai ! Te rog!Atunci a lăsat capul in jos și a plecat din încăpere , am auzit cum a strigat in timp ce ieșea din casa "nu promit nimic!"
Nu pot sa cred ca fac asta... dar nu am de ales...
Alex pov.
Ma urc in mașina și pun mâna pe telefon. Apoi intru la apeluri și o sun
-Ally?
-Da , Alex. S-a întâmplat ceva? Spune curioasa
-Da.. ăă.. nick , el , el a plecat in Franța.. la Mătușa noastră.. și ă, vine peste.. doua săptămâni...
-Ce? Spune suparata și trista.. Dar azi trebuia sa ne vedem! Nu e corect! Nu pot sa cred...
-Aliyah.. nu fi suparata.. o sa vina. "Și probabil când o sa-l vezi, o sa fie cu fufa aia de mâna" mi-am spus in gând..
-E un nesimțit...
-Unde ești?
-Acasă..
-Hai ca vin la tine. Pot?
-Da , sigur! Te aștept.. măcar tu sa vi... spune trista și apoi Închide..Nick ești cel mai mare tampit!
In 20 de minute ajung in fata casei ei. Parchez in fata casei și ma dau jos. Ajung in fata ușii , și înainte sa apuc sa sun la sonerie , usa mi se deschide.
-Hei Alex!
-Hei Ally.. cum ești?
-Hai intra.Intru in casa, și ma ia de Brat.
-Vrei sa vedem un film ceva?
-Sigur.. de ce nu?Atunci ma trage pe scări după ea și ajung in camera ei. Ma pun pe marginea patului și observ ca aduce doua boluri , unul cu floricele de porumb, iar celălat cu snacksuri.
Pune bolurile jos și atunci se arunca in pat.-Hai, ce mai adepți? Invitații speciale? Fa-te comod. Eu merg sa ma schimb , tu caută un film ceva și vin imediat. Bine?
-Bine boss , spun zâmbind
-Ally e mai bine , spune râzând și ea.