-Hei! Aaliyah! Vino aici!
Ma îndreptam inspre masa la care sta Danielle și grupul ei. Cantina era plină, așa ca trebuia sa stau cu infumuratii aia și Danielle.
Ma așez la masa iar apoi apare Nick. Sare lângă mine stand cu spatele la masa.
-Hei tocilaro.
-Hei și tie. Spun sec
-Ce faci astăzi?
-Acasa. Probabil o sa îmi pierd timpul la seriale.
-Deci stai, nu te duci cu Dylan?
-Nu. El merge la bunica acasa sa o ajute cu ceva.
-Hmm. Interesant. Ne mai auzim ochi albastri
Spune plecând de lângă mine.-O.M.G! Ăla era Nick?! Cel mai sexy băiat everrrr! Anastasia . Incantata. Și îmi întinde mâna.
-Aaliyah. Ii întind și eu mâna.
-Nu cred! Aaliyah? Aaliyah Smith? Grăsuță Aly?!
-Da...
-Doamne fata! Arati bestial!
Nu stiu.. deja începeam sa nu o mai suport pe FATA asta și vocea ei pițigăiată.-Amm.. sti. Acum ca suntem prietene vreau sa te întreb. Vorbești cu Nick?
-.. nu?.. de ce?
-Ma ajuți atunci pe mine? Nick e cel mai sexy băiat pe care îl stiu.. și îl vreau.
-Da.. o sa vad ce pot face.
Bineînțeles că nu o sa te ajut! Te descurci. Ești fata mare Draga mea. De fapt stai , nu cred ca mai ești nici asta.
*BZZZ*
"Danielle- o sa renunți la Nick pentru pițipoanca asta? Aaly! Nu indrazni sa ii bagi impreuna.
Eu- Stai liniștita! Nu aveam de gând. "****
-Aaliyah. Vezi ca eu plec după școala direct la bunica. O sa te ducă acasa Danielle. Bine?
-Bine. Ai grija.
Și îl iau in brațe.
Ma îmbrățiseaza înapoi.
-Ai terminat? Arătam ciudat. Spune râzând
-Ești un bou. Spun încercând sa par adorabila
-Mulțumesc. Spune zâmbind.
Ne dam drumul din îmbrățișare și pleacă la clasa lui.
****
Se termina și ultima ora și ma îndrept inspre parcare.
Nici urma de Nadine prietenei mele.
O sun , dar nu Răspunde.
-Aștepți pe cineva?
-Da. Ai văzut-o pe Danielle?
-Da. A plecat. I-am spus fratelui tău și a zis sa te duc eu. Urca.
Nu cred! Dylan?! Ce idiot! Știe ca nu-l suport. Iar acum câteva zile tocmai el mi-a spus sa nu vorbesc cu Nick.
Urc in mașina și îmi pun centura.
-Vrei sa te duc acasa? Sau mergem altundeva?
-Nu. Vreau acasa.
-Bine. Dacă te răzgândești îmi spui.
Se uita in oglinzii apoi ma apuca de mâna.
Nu apuc sa spun ceva și zice el.
-Îți place viteza tocilaro?
-Nu stiu.. nu prea am mers cu viteza cu cineva.
-Tine-te atunci.
In secunda următoare pornește de pe loc cu o viteza extrem de mare , luând curba cu demaraj. In 6 minute am ajuns acasa. Un drum care facem pe puțin 15 minute.
Mi-a fost frica într-un fel. Dar mi-a plăcut! Mi-a plăcut adrenalina.Ma dau jos din mașina și observ sa se da și el jos.
-Ce faci?
-A, nu știai? Dylan vine mâine. I-am spus ca o sa am eu grija de tine.
-Ce?! Dylan a fost de acord cu asta?!
-Da tocilaro. Obișnuiește-te.
-Grozav!
Intru in casa și merg in Bucătărie. Beau un pahar cu apa și atunc intra el.
-Vezi ca plec. Vin imediat.
-O Draga , din partea mea nici sa nu te mai întorci. Spun ironic
-Vise Draga mea.
Iasă din Bucătărie și pleacă.
Mi-am adus aminte de Vecinul meu sexy.
Merg sa ma schimb mai comod. Îmi ia o pereche de pantaloni scurti și un Maieu larg.Ajung la usa lui și bat.
Dupa câteva secunde îmi deschide usa.
Un miros plăcut îmi învăluie nările. Atunci făcuse baie. Era doar într-un prosop care la câteva mișcări bruște putea sa fie pe jos.
-Aaliyah, hei! Intra.
Intru in casa și ma conduce inspre camera de oaspeți.
-Ma duc sa ma schimb. Vin imediat. Spune zâmbind.
Ma așez pe canapea și ma uitam pe telefon.
-Gata. Ce faci aici?
-Am vrut sa vad ce mai faci. Spun zâmbind inocent.
-Serios? Ce drăguț din partea ta. Ce vrei sa facem?
-Ce vrei tu.
-Bun , dezbracă-te. Spune râzând
-Stai , ce?
Se aseja lângă mine și pornește televizorul.
-la ora asta e un film fain. O Comedie romantica. Vrei sa ne uitam?
-da! Spun deodată
-Wow îți plac filmele mult, spune râzând, merg sa fac niste popcorn, ma întorc imediat
" Nick~ Aaliyah, ce naiba faci la idiotul ăla acasa?! Tu îți dai seama ca poate profita de tine ușor , nu?
Eu~ de unde sti unde sunt?
Nick~ mi-a spus Danielle. Hai acasa! Sa sti ca eu tot nu plec. Aaliyah , nu sti cine e și o sa regreți. Nu e pentru tine bărbatul ăla. "
Am ignorat mesajele sale. Am primit vreo 5 , unul după altul.
Atunci apare Liam.
-Gata. M-am întors. Mi-ai dus dorul? Spune zâmbind
-Bineînțeles! Spun râzând
Ne facem mai confortabili și dam drumul la film.
****
In timpul filmului eu și liam ne-am atins din greșeală mâna celuilalt vrând sa luam popcorn. De câteva ori mi-a zâmbit , dar eu ma simteam stânjenită.
*****
"Bzzz"
"Bzzz"
-wow. Nou record. Cineva te cauta in disperare. Răspunde dacă vrei.
-Nu! E idiotul de preieten al fratelui meu. L-a pus sa aibe grija de mine cât e plecat și e la mine acasa. Știe ca sunt aici și ma tot dispera. Crede ca vrei sa profiți de mine.
-Serios? Aaliyah , eu...
atunci se întoarce către mine.
-In ultimul timp am stat tot impreuna. Ești o fata foarte simpataica. Nu as profita de tine, dar as fi un mincinos sa spun ca nu as vrea sa te sarut in momentul asta..
Imi ia fata in palme și simt cum roșesc. Se apropie ușor de buzele mele și spune "Tu vrei asta?"
-Eu.. da, asta. Adică vreau .. asta..
atunci ma saruta pasional. Limbilile noastre se împletesc intr-un dans senzual. Ma urca in poala lui și ma prinde de talie. Nu ma simteam confortabil așa.. nu îmi prea plăcea. M-am oprit și ma uit la el.
-S-a întâmplat ceva?.
-Eu... nu vreau sa fac...
-Aaliyah! Nici nu am avut de gand sa fac asta. Iartă-ma dacă ti-am dar impresia asta. Îmi placi mult , nu vreau sa te indepartez..
atunci voia sa ma dea jos. L-am oprit.
Încep sa îl sarut , imediat îmi Răspunde și el la sarut.
După câteva minute îmi suna telefonul.
Era Dylan.
-Ma suna fratele meu.. sigurat e mâna lui Nick! Trebuie sa plec Liam. Ne vedem mâine?
-Sigurat!
Ma conduce pana la usa și ma saruta pe obraz.
-Noapte buna, Aaliyah
-Noapte buna, Liam.
Fug in camera mea și îl sun înapoi pe Dylan.
"-Alo?
-Da.. scuze ca n-am răspuns , eram la Baie.
-Nu-i nimic. Voiam sa vad ce faci. Cum e cu colega de camera?
-Ce amuzant Dylan! Sti ce cred despre asta!
-Dar.. credeam ca îți place.. credeam ca îți place sa îți pierzi timpul cu Danielle...
Ce?! Danielle?! Idiotul de Nick! Îl omor!
-Da.. de fapt da.. e super fain sa împart casa cu EA. Ne mai auzim Dylan. Ma pun sa dorm ca mâine e școala.
-Bine , noapte buna
-Noapte buna!"-Nick!!
-Da? Ce e?
-Ce naiba ai pus la cale?! Serios?! Eu trebuia sa stau cu Danielle! Nu cu tine ipocritule! Dacă o sa ii spun lui Dylan vei fi mort!
-Aaliyah... eu.. nu pot sa îmi cer scuze. Am vrut sa petrec timp cu tine! Sa îți arat ca te plac cu adevărat , dar tu ti-ai petrecut timpul cu idiotul ăla din vecini!
-Tot tu ești cel care comentează?! Ești fenomenal!
-Da Aaliyah! Atunci când îți place de cineva faci tot posibilul sa iți petreci Timp cu persoana respectiva! Nu o sa renunț! Te plac și ce ți-am făcut anul trecut e cel mai mare regret al meu! Așa ca accepta faptul ca o sa ma ai pe cap pana o sa îți demonstrez ca regret!
Atunci iasă din camera și tranteste usa..
Doamne! Cum am ajuns eu in situații ca astea?!
****
-Aaliyah! Trezește-te!
-Ce e?
-Întârziem la școala!
-Acum vin. In 5 minute sunt gata.
Ma îmbrac repede și îmi iau geanta.
Ies și ma bag repede in mașina. Ma uit la Nick... era nervos. In câteva secunde pornește mașina și pornește cu viteza
ajungem in fata scolii in câteva minute și parchează.
-Aaliyah.. asculta-ma. Îmi pare rău ca m-am tinut după tine. Nu vreau nimic din astea,
Stai langa liam și ha sa uitam tot ce ți-am zis.
Bine? Nu te pot obliga..
atunci se da jos din mașina și ma dau și eu. Pleacă de lângă mine și nici nu spune un "pa" sau ceva.. ma simt prost acum..
Gândurile mele ai fost întrerupte de Adam.
-Tocilaro! Haide ca am auzit ca in sfârșit avem profesor de chimie. Avem prima ora cu el.
-Ok..
-Ce ai pățit?
-Nimic Adam. Haide sa ne grăbim.
Mărim pasul și ajungem in fata clasei. Era liniște , semn ca noul profesor e deja in clasa.
Adam bate la usa și intra. Intru și eu după el.
-Scuzați-ne Domn profesor.. am avut ceva treaba și am întârziat.
Era cu spatele. Nu pot sa cred!
Atunci ce întoarce
-Tu?
-Tu? Adică.. scuzați-ma domn profesor.
-Treceti la loc Aaliyah!
Liam e profesorul meu de chimie?! Asta nu poate fi adevărat!
-Deci, dragi elevi. După cum bine știți , eu voi fi noul profesor de chimie. Sper sa ne înțelegem bine anul acesta!
Am doar câteva cerințe. 1. Nu faceți gălăgie.
2. Sa fiți atenți la ore. Și 3. Nu întârziați!Iar atunci S-a uitat la mine
-Ati înțeles?
-Da. Spunem toți in grupDupă ce se termina ora dau sa ies și eu din clasa ca toți ceilalți dar ma striga Liam.
-Domnisoara Aaliyah?
-Da..
-O vorba. Restul ieșiți din clasa.
In câteva secunde clasa S-a golit.
-De ce dracu nu mi-ai zis ca îmi vei fi profesor?!
-Nu am știut nici eu! Aaliyah...
se apropie de mine și ma pune pe catedra. Ma saruta pasional și într-un mod alert.
Se oprește apoi brusc.
-Aaliyah, între noi nu poate fi nimic. Sunt profesorul tău de azi înainte. Și atât.
-Poftim?! Acum câteva secunde m-ai sarutat!
-Ultimul sarut Draga mea.. Sărutul tău poate devenii un drog pentru mine, nu vreau asta.
-Dar Liam eu..
-Nu Aaliyah. Te rog frumos , părăsește clasa.
-Idiotule!
Spun și ies rapid din clasa. Merg in curtea din spate și o caut pe Danielle.
Nu e nici urma de ea.M-am Așezat pe banca și după câteva minute apare Nick.
-Aaly.. eu.. eu nu stiu ce e cu mine. Azi dimineața nu am vrut sa spun acele lucruri... dar simteam ca trebuie.. dacă tu vrei sa fi cu Acel băiat eu ... eu vreau sa îți fiu măcar prieten..Vreau sa uit de Liam! Vreau da ii dau o șansa lui Nick.
Ma ridic de pe banca și îl trag de mâna. Se ridica și el , iar apoi ii spun.
-Nick.. eu și Liam nu vom fi vreodată impreuna
-Ce? De ce?
-Pentru ca ... și atunci îl observ pe liam , era aproape de noi. Pentru ca te plac!
Apoi îmi pun mâinile după gatul sau și il sarut. Ma ridica in brațe și ma saruta pasional. Un sarut atât de păcătos.
-Hei , voi doi! Încetați acum! Aveți timp acasa pentru sex.
-Ce dracu?! Spune Nick vazandu-l pe Liam. Asta ce cauta aici și ce vrea?!
-Nick. E noul meu profesor de chimie...
-Ce?!
***************************************************