Dormeam atât de liniștita, dar sunetul unei mașini și claxonul acesteia m-a trezit din somn. Ma ridic din Pat și ma uit pe geam. Nick ma aștepta in fata casei sa mergem impreuna la școala.
După ce mi-am făcut rutina de dimineața și mi-am luat Blugii negri și cămașă albă simpla am ieșit din casa in viteza. In urma mea l-am auzit pe Dylan "cu cine mergi?!". L-am ignorat și mi-am continuat drumul.
-Buna dimineața ochi albastri.
-Buna dimineața. Am spus schițând un zâmbet inocent.
-Pregătită pentru școala?
-Bineînțeles!
-Asta-i tocilara mea. Spună râzând.
A fost pentru prima data când m-am simțit prost auzind pe cineva spunându-mi "tocilara".. poate ar fi momentul sa ma schimb din tocilara Aaly..
-Sa nu te schimbi niciodată Aaliyah. Ai înțeles?Ce? Mi-ai citit cumva gândurile? .. ne.. probabil a observat reacția mea...
-Aaliyah?
-Da.. spun trista.
-Ești perfecta așa cum ești. M-am îndrăgostit de tocilara aaliyah și așa vreau sa rămână. Asculta.. tocilara , netocilara , eu te plac. Și am observat ca in ultima vreme multă lume se uita după tine. Fete care spun de tine tot felul de chestii doar din ciuda , băieți , idioti mai bine zis se uita NON-stop după tine. Te-ai schimbat mult. Dar vreau sa rămâi așa.. bine?Vorbele lui Nick mi-au dat de gândit.. tocmai mi-a spus ca e îndrăgosti de mine.. dar tot o sa ma gandesc la o schimare... pentru mine.
A devenit atât de dulce baiatu asta cu mine..-Băieți spui? Spun in gluma încercând sa-l fac gelos.
Se uita la mine urat , semn ca mi-a reusit.
-Nici nu tr gândi. Pentru binele acelor băieți stai in banca ta. Spune ușor relaxat , cu toate ca vedeam cu fierbe sângele in el.
-De ce ești așa gelos? Spun zâmbind simpatic
-Pentru ca te vreau doar pentru mine. Vreau sa fi doar a mea. Stiu ca momentan tu nu vrei asta, dar nu renunț la tine. Sunt îndrăgostit de tine încă de când erai mai plinuță. Am făcut ce am făcut doar din cauza foste mele iubite... a știut ca sunt îndrăgostit de tine și a vrut sa ii demonstrez ca ea e pe primul loc. După ce am realiza greșeală făcută , m-am despărțit de ea.. dar degeaba , tu ma urai și nu te învinovățesc. Aaliyah, sper ca sti ca regret tot ce am făcut..
-Stiu acum. Spun și ma întind pana la el. Ii ia fata in palme și il sarut. Îmi Răspunde imediat. Sărutul devine unul pasional.-Nick!! Idiotule!
Îl aud pe Dylan țipând.
Nick pune mâna pe schimbător și in câteva secunde am plecat de pe loc.
-Sti ca am belit-o pentru asta, nu?
-Nu regret nimic.
Atunci încep sa rad și el îmi ia mâna in palma sa.Ajungem la școala și oprește in parcare prin demaraj.
-Stai aici.
-De ce?
Atunci se da jos din mașina și vine pe partea mea. Îmi deschide portiera și îmi întinde mâna.
Ma ajuta sa ma ridic încă Ținându-ma de mâna. Toți elevii din curtea scolii se holbau la noi. Pe multe fete citeam ura, Danielle însă zâmbea privindu-ne.
Nick Îmi pune mâna după cap și mergem înainte. Ma saruta pe frunte iar Apoi intru in jocul lui. Ma întorc și ii iau fata in palme. Încep sa îl sarut pasional iar el îmi Răspunde. Toată lumea se uita la noi insistent.
Duoa câteva minute apare Liam.
-La ce va uitați toți?! Și voi doi! In biroul meu! Acum!
Nick m-a luat după cap și am mers înaintea lui Liam.
In timp ce mergeam am observat-o pe Anastasia. Se uita cu ciuda la mine. Îmi plăcea asta.Ajungem in biroul lui liam si ne așezăm le scaune.
-Ce credeți ca faceți voi doi?!
-Voiam sa vadă TOATĂ LUMEA ca Aaliyah e a mea si așa va rămâne!
A spus asta sa ii facă in ciuda lui liam.. nu cred ca va merge bine..
-Aaliyah nu e proprietatea ta!
-Nu. Eu sunt proprietatea ei.
-A da? Spune iritat. Probabil așa se explica nota de la testul ei!-Poftim?! Spun eu speriata
-Nota ta! E joasa. O sa faci meditații de azi înainte la chimie fără dar și poate!
-Nu poți face asta! Spune Nick.
-Pot! Și e pentru binele ei! Aaliyah , ne intalnim după ore in sala de chimie. Acum ieșiți.
Îl iau pe Nick nervoasa de mâna și îl trag după mine.
Ieșim din birou și spun nervoasa
-Ipocrtiul ăla! Nu pot sa cred! O singura nota proasta și ma baga la meditații?
-Aaliyah.. calmează-te.. crezi ca mie îmi convine? Asculta... dacă se atinge de tine promiți ca îmi spui?
-Da. Promit.
Sa sunat
Nick Ma saruta pe frunte și spune.
-Ar trebui sa mergi la ora.
-Pai tu nu mergi?
-Eu azi am majoritatea orelor libere. Am venit ca sa îmi petrec timpul cu tine.
-Ultima ora o faci?
-nu, de ce?
-Vrei sa mergem undeva?
-Bineînțeles! Spune entuziasmat.
Îl sarut le buze și apoi plec la ora.