Arest la domiciliu

244 7 0
                                    

-Serios acum, îți plătesc cât vrei. Dar nu ma tine aici! Nu am făcut cine știe ce! E doar lac!
-Nu pot nick. Tata... sti cum e...
-Unde e Aaliyah?!
-In biroul meu. Acum merg la ea. Tu așteaptă aici.

Aaliyah pov.

Am făcut-o și pe asta. Sunt la secția de poliție. Bravo Aly. Câte mai ai de gând sa faci?

Gândurile îmi sunt întrerupte de usa care se deschide. Polițistul intra și se aseaza in fata mea pe scaun.

Nu spune nimic. Sta doar și se uita la mine.

-Ai de gând sa spui ceva odată?
-Domnișoara, aveți ceva tupeu.

Scoate un dosar și îl pune pe masa.

-Hmm, Aaliyah? Frumos nume. Frumoasa fata.
-Hm, aveți ceva tupeu domnule
-Draga, ce naiba. Sunt mai mare ca tine cu 4 ani. Poți sa mi te adresezi cum vrei.
-Hai nu zău?
-Da.
-Asa te comporți cu toate fetele?
-Nu. Nu se întâmpla in fiecare zi sa am o frumusețe in fata mea.
-Bine, dar poți sa îmi spui și mie de ce sunt aici?
-Pentru ca vreau sa îmi scri pe foaia asta ceva.
-Și după pot pleca?
-Cum dorești.

Îmi întinde foaia și un pix.

-Scrieți numărul de telefon și adresa.

Le scriu și ii întind foaia.

Îmi face cu ochiu și bagă foaia in buzunar.
-Pentru ce a fost aia?
-pentru mine. Vreau sa te scot in oraș.
-Ce?! Nu pot sa cred așa ceva!
-Linisteste-te Draga. Dacă vrei nu o sa mai deranjez.
-Mulțumesc! Apoi ma ridic de pe scaun
-Unde e nick?
-Cine? Aa , băiatul care a venit cu tine. El rămâne , doar cu el am avut treaba. Pe tine te duc eu acasă.
-ce?
-așteaptă aici dacă nu ai de gând sa mergi prin ploaie acasă.
Apoi iasă din încăpere.

După 10-15 minute se întoarce.

-Oh, văd ca m-ai așteptat. Haide.

Îmi deschide usa și ies. Pe hol era nick cu mama lui.

Nick se uita urat la mine , apoi de întoarce.
Am vrut sa merg înspre el , dar idiotul de polițist m-a tras de mâna.

-Ce se întâmpla?!
-Haide. O sa îți spun.

Urcam in mașina apoi pornește.
-Deci?!
-Nick este acuzat de consum de droguri și alcool. Au fost găsite in mașina lui. Tatăl sau a plătit pentru a îl tine pe nick acasă timp de 3 săptămâni. In L.A.
-Arest la domiciliu? Pentru asta? Asta nu are cum. Tot ce spui aici sunt tâmpenii. Oprește! Eu merg pe jos.

Pun mâna pe mâner și apoi ma prinde.

-Stai! Te rog, nu e vina mea. Tatăl sau și șeful meu sunt frați.. eu te-am Scos pe tine. Au vrut sa îți facă la fel.
-Ce?! Idiotul! Face asta pentru a ma oprii din a ma mai vedea cu nick! Nu pot sa cred!!

In vreo 20 de minute ajungem acasă. Ies din mașina trântind usa și intru in casa. Nebun a pus sirena scurt și a claxonat. Apoi a plecat.
Presimt ca nu o sa îmi mai dea pace.

Ma duc ma trântesc pe canapea, apoi aud ca bate cineva in usa.
Ma duc și deschid usa.
-Liam?
-buna domnișoara Aaliyah. Îmi da-ți voie sa intru?
-Hai serios , nu începe sa vorbești așa. Ii fac semn sa între și mergem in Bucătărie.

-De ce te-a adus poliția acasă?
-Pentru ca exista idioți in lumea asta. D-aia.
-Ce?
-Tatăl lui nick, l-a acuzat de consum de droguri și alcool, și a plătit pentru a ii obține un arest la domiciliu. In L.A! El m-a adus acasă pentru ca nu aveam nici bani si nici cu ce sa vin.
-wow... poate nu ma înțeleg eu bine cu Nick.. dar asta e josnic din partea tatălui sau..
-știu!
-Aaliyah.. eu am venit de fapt doar pentru a face pace.. am nevoie de tine lângă mine.. nu ca iubita.. îmi vreau prietena înapoi.. îmi e dor de timpul petrecut cu tine. Ce zici? Facem pace?

Ma ridic apoi îl iau in brațe.
-Nu o sa îl mai văd timp de 3-4 săptămâni...
apoi ma strânge și mai tare in brațe.
-Nu îți fa griji. O sa treacă. Eu o sa fiu lângă tine dacă ai nevoie Aly..

Nick pov.
-tata tu ai înnebunit?!? Cum sa îmi faci așa ceva?! Tu mi-ai pus alea in mașina! Știu sigur! Eu nu am avut la mine așa ceva!
-E pentru binele tău.
-Ipocritule! O iubesc! Și o voi iubi mereu! Tu crezi ca ne vei despărți?!
-Da. Având in vedere ca am pus un polițist tânăr și frumușel după ea. Da.
-Elias?! Idiotul ăla adoptat?! L-ai pus sa facă asta?! Și el a acceptat?! Nu pot sa cred!
-Gata nick. Încetează. Nu vorbi așa despre el!
-Nu! Atât ai noroc. Ca am cătușele astea pe mâna , ca altfel săream din mașina asta idioata!
-Nick, dragule, termina..
-Nu mama! Nu pot sa cred ca îl susții!

Elias pov.

-Vrei sau nu sa o mai vezi pe sora-ta?!
-Da...
-Atunci o sa Reușești! Vreau sa o faci sa îl uite pe nick! Ai înțeles?!
-Da tata.. adică , da Șefule..

Ies din biroul sau și ma îndrept înspre mașina.
Urc și apoi pornesc înspre casa.

Nu pot sa cred ca tata ma pune sa fac așa ceva.. dar nu am de ales. Anastasia e sora mea și nu pot permite sa ii se întâmple ceva in spitalul ăla idiot!

Ajuns acasă , ma duc sa fac un dus apoi ma duc la somn. mâine am de gând sa o scot pe Aaliyah in oraș.

********************************************

Media- Elias

The Sexy Nerd Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum