~cererea in casatorie merge prost~

331 4 0
                                    

A trecut deja o luna de cand liam ma lăsat in pace. De atunci de când m-a mințit.. totul merge bine acum. Eu și Nick ne înțelegem de minune. Danielle si fratele meu se tot despart iar apoi ajung mereu sa se împace prin sex. Asta e un R amuzant. Anastasia are ciuda pe mine. Leon și Adam mi-au devenit și eu cei mai buni prieteni. Cu drogurile... Nick nu ma mai lasă de când a aflat ca am umblat aproape dezbracata prin parcuri.. dar de atunci am mai fumat o data. Nu o sa fumez non-stop , pana acum in 2 luni am fumat de 3 ori. Doar Leon știe ca eu încă o fac.
Iar tigarile? Încă fumez. Nu cred ca o sa ma las acum de ele. In spate mi-am făcut atâția prieteni. Cu toate ca suntem prieteni doar acolo , sunt pesroane faine.
-Aaliyah?
Gândurile mi-au fost întrerupte de somnorosul de lângă mine.
-Te-ai trezit? Spun zâmbind
-Da. Cât e ceasul?
-9
-Wow! Atunci se da jos cu viteza și iasă din camera.
Merg după el și atunci S-a pus pe canapea. A dat la meciul de fotbal și l-a sunat pe Max.

-Aaliyah, du-te deschide te rog frumos usa. E Max.
-ma duc.

Ii deschid usa băiatului și el zburda de lângă mine sa se ducă la meci.

-Nick?
-Da?
-Vezi ca plec.
-Unde? Și atunci se uita mine curios
-Cu Leon.
-Bine. Atunci se ridica și vine la mine. Ma prinde de talie și ma trage mai aproape. Își lipește buzele de ale mele și Sărutul devine unul pasional.
-Ai grija iubire. Și atunci se duce înapoi.

Ies din casa și îl sun pe leon
"~ Unde ești frumosule?
~ hai in parc după blocuri.
~ acum. "

In câteva minute ajuns in spate la blocuri și acolo era leon pe banca , asculta muzica la boxa. Ma apropi de el încet si observ pe fata lui
~ai fumat?
~ da, vrei?
~ai ochii roși ca naiba. Da, vreau și eu un fum, doua.
~doua fumuri pe dracu, spune râzând, hai lângă mine.

Ma pun lângă el și îmi întinde bata pe care imediat o și aprind. Mirosul deja începe sa se simta in jurul nostru, trag primul fum și îl țin in piept câteva secunde , il trag și pe al doilea fără sa dau fumul afara și ii întind bata lui leon.
Dau fumul afara și deja simt cum mi se face un nod in gât. Ma uit la el și încep sa rad. Fiind seara mi se făcu-se frig. Ma întind pe leon și îmi pun capul in poala lui. După ce trage și el câteva fumuri , îmi da mie.

-M-a prins mortal, paleta scrie pe mine , spune râzând
-Cred ca și pe mine, da nu știu sigur. Da-mi telefonul ca suna
Se uita la mine și începe sa Rada ca un nebun, atât a ras ca a început sa îl doară burta , eu nu m-am putut abține și am început și eu sa rad

-Aaliyah , telefonul tău e la tine in mâna și nu a sunat , spune râzând și mai tare
-Ei sa-mi bag. Spun râzând și eu la rândul meu.
-Deci fi atenta , spune serios
-Spune , ce e?
-Deci fi atenta ... fi atenta ... fi atent ca am uitat. Ce dracu? Cred ca Îți Bati joc! Era ceva important.. și apoi își lasă capul in jos trist
Eu am început sa rad din nou și mi-am pus capul pe el.
-Ești foarte mort in clipa asta
-Stiuu , spune zâmbind

BZZZ

" -Da amore?
  -Ce faci?
  -Stau cu leon. Apoi observ ca nu mai e lângă mine și e lângă pom. Ii face poza. Am început sa rad imediat.
-Unde?
-In spate... apoi ma opresc pentru ca încă râdeam , in spate la blocuri
-te rog nu îmi spune ca ai fumat..
-Iartă-ma...
-Am vrut sa mergem la părinții mei , pentru ca ne-au chemat. Ești măcar in stare sa mergi?
-Bineînțeles.
-Na hai acasă sa te Pregătești , pentru ca dau o petrecere cu partenerii tatălui meu , și o sa fie multă lume.
-acum vin. "

-Leon!
-Da?
-Eu trebuie sa plec. Ne auzim mâine nebunel , spun zâmbind.
-Bine. Apoi vine către mine și ne luam in brațe amical.
-Hai năroc! Spune zâmbind
-Hai naroccc.

The Sexy Nerd Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum