7.rész-Hullócsillagok

623 38 0
                                    


Reggel arra keltem hogy valaki a fülembe szuszog. Hoseok az. Jaj tényleg hazakísért..
Azután azután...álltam meg a gondolkodásban hirtelen bevillant...egész éjjel csókolóutunk..
Te jo ég! Az elsőcsókom!

-Mmhmm...-nyüszögött a melletem fekvő Hoseok.
Milyen édesen alszik akárcsak egy kisgyerek. Néztem őt amikor észrevettem valamit..egy nagy seb volt a könyökén. Megakartam érinteni...

-Sebek..-szólt álmos hangal.
Rá pillantottam ő hozzám hajolt és egy apró csókot nyomott ajkaimra.
-Hoseok..-szóltam halkan.
-Szeretlek. Ezt akár százszor is elmondanám.-mondta mosolyal a száján.
-Mióta?-kérdeztem kiváncsian.
-Amióta megláttalak. Sosem tűnt fel. Mindíg téged figyeltelek. Ott voltam csak nem láttál.Megőrülnék ha valami történne veled.-mondta miközben hüvellyk ujjait mozgatta egymáskörül.

Bár Taehyung mondta volna mind ezt. De mint tudjuk ő túl büszke. Vagy is..nem tudom ő mit érezhet. Kedvelem Hoseokot. Talán le kell mondjak Taehyung-ról. Jobb lenne.

-Choo..elhívhatlak egy randira?-kérdezte mosolyogva és tekintete köztem és a padló közt cikázott.
Talán elmehetek vele. Hoseok kedves fiú. Bár sosem randiztam még..
-Rendben!-mosolyogtam vissza.
-Mondjuk ma este?-kérdezte izgatottan.
-Nekem megfelel.-adtam választ mosolyal karöltve.

Hoseok össze szedte magát és elindult. Ki kísértem a kapuig. Apró csókot nyomott a homlokomra zsebre vágta kezeit és elindult. De ha jól láttam szemeit törölgette.
-Most sírsz Hoseok?-kérdeztem halkan és észre sem vettem de nekem is könnyezni kezdtek szemeim.
Valószínű hogy Nam haza ért de alszik. Nem keltem fel. Valakinek el kell mondjam mi történt velem. A borostyán! Kimentem a kertbe ahhol a megmaradt bokor eggyetlen hajtása díszelgett. Mint aki agybajos leültem és elmeséltem mi is történt. Észre se vettem  anya ott állt mögöttem.
-Choo Hee...-pillantott rám anya apró mosolyal.
-Anya..-mondtam félve.
-Akkor az a fiú akivel a nappaliban aludtál a barátod?-kérdezte vakító tekintettel.
-Még nem tudom.-vontam vállaimat.
-Lefeküdtetek?-kérdeze aggodalmasan.
-ANYAA!-visítottam.
-Vigyázzatok magatokra Choo.!-kért anya.
-Nem-nem feküdtünk le.-nyugtattam meg.
Elmondtam Anyának azt hogy Hoseok randira kért amihez meg adta az engedélyt de 11-re legyek itthon. A szobámban ruha hegyek szét dobálva. Mit vehetnék fel? Nem tudom.. A szekrényre pillantottam és egy ruhadarab lógott már csak. Kiemeltem és magam elé tartottam. Egy fehér egybe ruha volt. Nem túl rövid és nem hosszú. Pont jó. Egy lapostalpú cipő és kész. Hajamat kiengedve hagytam és egy natúr smink. Ennyi se több se kevesebb. Elkészültem amikor csengettek.
-Biztos Hoseok az!-rohantam le de Anya már ajtót nyitott. Hoseok bemutatkozott illedelmesen. Én csak álltam mikor rám pillantott.
-Nagyon csinos vagy!-mosolygott rám.
-Te is jól nézel ki!-mondtam zavaromban.
Valóban jólnézett ki. Fekete lakkcipő fehér ing fekete szakadt farmert viselt. Nyújtotta karját jelezve hogy karoljak belé.  A randevú nagyon jó volt. Egy egyszerű étterembe vitt. Azután sétálni indultunk..
-Nagyon jól érzem magam!-mondta miközben megfogta a kezem.
-Én is Hoseok!-válaszoltam és néztem fel rá.
Leültünk egy padra és Hoseok a csillagképeket mutatta nekem.
-Ah!Hullócsillagok!-kiáltott.
-Kívánj!-szólt.
Behunytam szemeimet és aprót bólintottam.
-Mit kívántál?-érdeklődött.
-Mmmm...Titok.-mondtam sejtelmesen.
Csak rám hunyorgott.
-Te mit kívántál?-kérdeztem.
-Mmmm...Titok.-mondta mosolyogva.
-És még utánzol is!-puffogtam.
-Akarod tudni...?-kérdezte és közel hajolt.
Megcsókolt. Ismét nem tudtam magam visszafogni. Valami kábulat belepte az agyam aminek egyszer csak vége lett. Hoseok a szemembenézett.
-Azt kívántam bárcsak az enyém lehetnél!-mondta. Láttam hogy zavarban van.
Mit mondhatnék..idő kell még. Hirtelen ez az egész. Elmondtam Hoseoknak hogy időre lenne szükségem. Aprót bólintott és haza indultunk. A házunkhoz érve váltottunk párszót. Hoseok közelebb lépett megfogta  derekam a másik kezével végig simított az arcom. Én csak átöleltem. Azután úgy csókolt me g mintha bármelyik pillanatban meghallna.

-Jó éjt..-mondta mosolyogva.
-Jó éjt..-válaszoltam vörös arcal.
Bementem a házba. Lefürödtem és az ágyamra ugrottam.
-Most hogyan tovább Choo?-kérdeztem magamtól. Az alvás nem ment csak Hoseok járt a fejemben. Meg persze az hogy holnap iskola ami azt jelenti Tae-val leszek összezárva. Mindent el kell meséljek Namjoon-nak...

Hello mindenki! Köszönöm az eddigi olvasóimnak! Ha tetszett kérlek szavazzatok! Köszönöm!
✌😁

Borostyán és levelek. || BTS ff. BEFEJEZETTOù les histoires vivent. Découvrez maintenant