18.rész-Bevetésre készen

534 25 4
                                    

-Hobi ..mostmár pihenjünk..-hasalt a földön Nam.

Igen csütörtök reggel 7 van. Nincs első 3 óránk ezért úgy döntöttek a srácok hogy próbálnak.  Miután vége lett a próbának mindenki elindult a maga órájára és a nap további része nyugisan telt. Délután beültünk egy kis kávézóba azután mindenki haza indult. Este Tae jött hozzánk hogy be mutassam őt anyának. Jól kijönnek egymással aminek örülök is. Miután Tae hazament le fürödtem es hatalmas Skype party-t csaptunk a fiúkkal mindenki izgatott volt és kissé feszült is. Persze ez érthető hiszen a nyertes induló/k elég szép pénz jutalmat nyerhetnek.

Végül az is meg lett hogy ki mit vesz fel. Persze Jin nem akadt le az eggyenpóló témáról amit mindenki elakart felejtettni vele. Vihorásztam Yoongi magyarázatán miszerint az olajos magvaktol kipattog az arca. Eközben telefonom pittyegésére lettem figyelmes. SMS Tae-tól.

"Holnap a verseny után adni akarok valamit! ;) "

Bármi is volt az en vártam. Mondjuk Tae eleg sokszor lepett meg amióta velem van. Legutóbb sohajtoztam egy plüss pandáért amit rá egy órára meg is kaptam...

Nehezen de mindenki elment aludni de én forogtam az ágyamban..Gondolom a többiek is..

****************************************

-CHOO!-hallottam egy batár nagy ordítást ablakom alól ami nyár lévén nyitva volt egész éjjel.Felemeltem fejem hogy orámra pillanthassak.

5:00?!
-Nem tudtok aludni?-hajoltam ki ablakomon.
-Kapd össze magad és csüccsenj fel  a bringádra!-kacsintott Kook aki eléggé fel volt pörögve.
-10 perc..-fújtam.
Gyors fogat mostam es össze fogtam a hajam egy kényelmes melegítő cuccot vettem fel és már toltam is ki btingám a garázsból.

Gyors fogat mostam es össze fogtam a hajam egy kényelmes melegítő cuccot vettem fel és már toltam is ki btingám a garázsból

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

(Egy egyszerű vintage bicikli.)

-Csak gyere utánnunk!-kiáltott Jimin és futásnak eredtek mind én pedig a nyomukban.
-Minek ez? Reggel 5 van!-lihegtem kissé.
-Edzés!-emelte öklét levegőbe Jin.

Jungkook kérésére megálltunk pihenni szerencsére egy kisbolt elött.
-Vigyáztok a bringámra míg bemegyek?-fordultam táraságomhoz akik csak bólintottak.
Gondoltam veszek nekik egy szelet csokit és vizet. Miután megvette a kis apróságokat teli kézzel jöttem ki a kisboltból.
-Hát ezek?-értetlenkedett Yoongi.
-Energia.-adtam neki egy vizet és egy szelet csokit majd a többieknek is.
-Mehetünk?-kérdezte Nam miután mindenki elfogyasztotta a részét.
-Várjatok még...-lihegett aprókat Hoseok.
-Baj van?-guggolt mellé Yoongi.
-Fáj a vádlim.-maszírozta azt.

-Oké!-csapta össze tenyerét Tare.
-Chim pattanj a biciklire! Hoseok te hátulra.-utasított.
-Heh? Miért pont én?-mutatott magára Jimin.
-Mert te vagy a második legalacsonyabb Choo után.-simogatta állát.
-Es velem mi lessz?-ertetlenkedtem.
-Pattanj!!-gugholt le nekem háttal.
-Hááát jó...-pattantam határa.

Borostyán és levelek. || BTS ff. BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora