180

641 69 13
                                    

Ik hoorde de voordeur dichtklappen. "Mamaaaa!" riep Ayoub die naar me toe kwam lopen. Ik hief hem op en gaf hem een kusje. "Hoe was het op school" vroeg ik. "Goed" zei hij knikkend. "Ik ruik niks lekkers?" zei Youssef. "Ik heb pizza besteld" zei ik. "PIZZAAAA!!" riep Ayoub. "Oh oke" zei Youssef terwijl hij in de zetel plofte.

De deurbel ging. "Youssef doe open!" riep ik. Hij ging open doen, terwijl ik de tafel klaarlegde. "AYOUB KOM!" riep ik.

Youssef :

We zaten aan tafel. Ilham hielp Ayoub met eten. Ik keek ze allebei aan en dacht bij mezelf 'ik heb het gemaakt in mijn leven'. Ik heb alles waar een man van kan dromen. Een droomhuis, mijn eigen bedrijf, mijn eigen gezin, mijn droomvrouw, wat wil ik nog meer? Ook al ben ik ziek en ook al gaat het niet goed met mij. Ik kan zeggen dat ik in dit leven alles heb gekregen wat ik maar kon wensen el hamdoulilah 🙏🏽

"Ben ik zo interessant dat je me zo gaat aanstaren" haalde Ilham me uit mijn gedachtes. Ik begon te lachen. "Aa hou je bek, niet eens interessant ben je" "Daarom dat je ogen er bijna gaan uitvallen" Ik begon te lachen en at verder.

Ilham :

Youssef hielp me met het afruimen van de tafel. Ik stond in de keuken de afwas te doen, toen ik 2 grote handen op mijn heup voelde. Hij drukte wat kusjes in mijn nek. Ik glimlachte. "Draai je om" zei hij schor. "Wacht ik ben bezig" In een ruk draaide hij me om. Ik smeerde de zeep die ik aan mijn handen had op zijn baard. "Gaan we zo beginnen" zei hij. Ik begon te lachen. Hij nam de fles zeep. "Neeeeee!" riep ik en liep weg. Hij liep achter me aan. Ayoub keek ons aan. Hij kwam lopend naar me toe en ging voor me staan. "Bescherm mama" zei ik tegen hem. "Ik ben spiderman!" riep hij en liep op Youssef af.

...

Ayoub lag in bed en Youssef en ik zaten voor de tv. Hij was bezig met zijn telefoon, terwijl ik wat zapte, maar niks leuks vond op tv.

Ik keek hem aan. Hij was naar voetbalfilmpjes aan het kijken. Ik schoof naar hem toe en ging op zijn schoot zitten. Ik nam zijn gsm uit zijn handen en gooide het op de zetel. Voor hij wat kon zeggen, drukte ik mijn lippen ruw tegen de zijne.

Ik eindigde de kus. « Lekker als je dat doet » zei hij. Ik lachte. « Ik wil jou aandacht daarom » « En je weet precies hoe je die moet krijgen » zei hij. Ik begon te lachen en hij drukte wat kusjes op mijn wang.

Die nacht ging ik slapen met Youssef's armen om mijn armen. Ik ben de gelukkigste vrouw ter wereld 😍❤️

Ilham & YoussefWhere stories live. Discover now