lucas soğuk duşun altında justinle ilk tanıştığı zamanı düşündü.
flashback
lucas çok heyecanlıydı çünkü bu gün uzun zamandır sınıf arkadaşlarına blowjob yaparak biriktirdiği parası sayesinde justin bieber'ın fan buluşmasına gidicekti.buluşma yerine geldiğinde elleri titriyordu. heryerde 12-15 yaş arası ergen kızlar vardı ve lucas onların arasında 183 boyunda asyalı beygir görünümünde bir sübyancıya benziyordu ama lucas bunu aldırmadı o justin için buradaydı.
görüşme sırası kendine geldiğinde çok heyecanlandı hemen justin'in önündeki sandalyeye oturdu. justin önündeki fan hediyesine bakıyordu kafasını kaldırdığında karşısında gördüğü kişi ile şok çok oldu. karşısında dolgun dudaki seksi bir erkek duruyordu pantolonundaki kobrasının hareketlenmeye başladığını hissetmişti justin.
justin gülümseyip lucas'a albümünü hangi isime imzalaması gerektiğini sordu ama lucas cevap vermedi. cevap gelmeyince justin lucas'ın elinden albümü çekip albümü çekip imzaladı sonra kulağının kenarındaki saçlarla oynayıp lucas'ın kulağına tekrar görüşeceğiz minik serçe diye fısıldadı ve diğer fanı yollamaları için görevlilere işaret yaptı. lucas sandalyeden kalktığında hala mal mal sırıtıyordu justin'in ne dediği hakkında hiçbir fikri yoktu çünkü lucas İngilizce bilmiyordu...
lucas eve geldiğinde tüm gün albümün üzerindeki imzaya bakarak 31 çekti.
"justin bieber'dan gizemli minik şerçeye sevgilerle"
flashback endbanyonun kapısı tekmelenmeye başladığında lucas düşüncelerinden ayrıldı
"çık artık şu duştan orospu çocuğu fayanslarlamı yiyişiyorsun orda ne yapıyorsun" diye bağırdı jaehyun
---
daha yazmaya üşendim
buraya gay pornosundan bir kare gibi duran ama aslında lucas'ın predebut resmi olan bu mükemmelliği bırakıyorum
buraya kadar okuyabilmiş birisi varsa tebrik ediyorum 😔😔🙏🏻🙏🏻🙏🏻 hayatınızdan 5 dakika çaldım 😔😔😔🙏🏻🙏🏻🙏🏻