-perspectiva Pimploy-
Astazi este prima mea zi la noua scoala unde am venit ca un elev de schimb. Nu stiu pe nimeni aici si nici limba inca nu o stapanesc prea bine. Merg pe coridorul alb, uitandu-ma derutata in stanga si in dreapta cautand sala cu numarul 27. Nu era nimeni pe holurile scolii asa ca nu aveam nicio speranta in a gasii clasa cat mai repede. Ma holbez la foaia pe care o aveam in mana incercand sa descifrez unul dintre caracterele scrise. Ma izbesc de cineva si cad. Ma uit la persoana de care tocmai ma lovisem si observ un baiat inalt cu parul maroniu care purta uniforma scolii.
- Scuza-ma...
Ma ridic de pe jos si trec pe langa el fara sa mai zic ceva, continuandu-mi drumul.
- Ahhh Pimploy, trebuia sa ii ceri macar sa iti zica unde este secretariatul! Pffft!
Mai fac cativa pasi si se aude o usa in spatele meu deschizandu-se.
?- Pimploy?
Ma intorc cand imi aud numele strigat si vad o femeie de varsta a doua, imbracata intr-o fusta neagra care trece cu putin peste genunchi si o bluza alba lejera cu manechile lungi.
?- Jungkook, treci inapoi in clasa! Acum! Haaa?Pimploy? Eu sunt diriginta ta!zice femeia apropiindu-se de mine. Sunt doamna Song Miyoung! Sunt profesoara de desen dar si dupa cum am zis si diriginta ta.
- Oooo! Buna ziua!
Ma aplec in fata noii mele diriginte si o salut politicos!
- Scuzati-ma ca am intarziat, chiar m-am pierdut si nu am avut pe cine sa intreb.
Dna Diriginta- Te inteleg, hai in clasa!
Femeia intra in clasa facandu-mi semn sa intru si eu. Pasesc incet si ma simt privita de toti elevii care erau in clasa.
Dna Diriginta- Copii ea este noua voastra colega! Este colega de schimb al modelului scolii noastre Yoon Sunyoung. Ea este Pimploy Chitranapawong! Pfffffffu, sper ca l-am zis bine, am exersat toata ziua. Bun, copii, fiind noua, vreau sa o ajutati sa se integreze in scoala. Si prima activitate pe care v-o dau este gasirea unui nume coreean pentru Pimploy fiind greu de pronuntat numele ei de nastere. Avand ora de dirigentie, va rog ca fiecare dintre voi sa scrie cate un nume care i s-ar potrivi si sa il aduceti pe catedra. Pana atunci, Pimploy-ssi, poti lua un loc langa sefa clasei, Mirae.
Ma asez in prima banca pe scaunul de catre perete si imi intind mana catre fata din stanga mea.
- Buna, eu sunt Pimploy! Incantata!
Mirae- Eu sunt Jung Mirae! Incantata de asemenea.
Ii zambesc fetei, ea intorcandu-mi gestul incepe sa scrie pe o foaie micuta de hartie.
Dna Diriginta- Ati terminat copii? Aduceti biletelele pe masa.
Toata lumea din clasa se ridica si aduce cate o hartie alba pe masa. Dupa ce toata lumea se aseaza in bancile lor doamna diriginta ma pune sa aleg 4 biletele. Dupa ce le aleg, aceasta se uita la ele bine.
Dna Diriginta- Deci avem! Areum! Bada! SoAh! Chaeyeon! Wow, nume destul de diferite!
- As vrea un nume care sa nu semene deloc cu numele meu thailandez.
Dna Diriginta- Crede-ma, sunt foarte diferite! Acum alege unul?
Inchid ochii si pun mana pe unul dintre biletelele impaturile. Il desfac incet si il citesc.
- Soah!
Dna Diriginta- Copii de acum, Pimploy va fi Soah! Speram ca iti place numele pentru ca este unul foarte frumos.
CITEȘTI
Hold me tight //JJK//
FanfictionIn fiecare scoala exista acea fata inchisa care nu socializeaza cu nimeni, care nu vrea sa dea ochii cu baiatul cel rau al scolii sau cu prietenii lui pentru ca stie ca va fi facuta de ras in fata tuturor. In acceasi scoala exista si fata cea popul...