Capitolul 2

1.6K 132 9
                                    

********

Orele de astazi se terminasera. Era ora 6:48 pm si o asteptam pe Mirae, care imi promisese ca imi arata unde este noul meu dormitor.

Si uite bruntea. Dupa ce isi luase "la revedere" de la iubitul lui si prietenii lui, vine catre mine si imi zice sa mergem.

- Cum il cheama pe iubitul tau?

Mirae- Yoongi!

- Si tot ceilalti baieti?

Mirae- Pai, iubitul lui Hayoung e Jungkook, iubitul lui Kyungmi este Hoseok, iubitul lui Chaeyeon este Namjoon si ceilalti trei, ala mai scund e Jimin ala care se poarta ca un copil e Taehyung si cel umerii mai lati e Seokjin.

- Ahhh... Siiiiiiiii, ei sunt cumva gasca aia de teroare ai scolii?

Mirae- Ei sunt!zice fata si ofteaza. Sincer cam niciunul dintre ei nu vrea sa faca rau, dar Jungkook este cel mai incapatanat si cel rau... Si e si cel mai mic... Nu stiu, cateodata ma simt ciudat ca sunt iubita unuia dintre baetii rai ai scolii... Mi se pare ca tuturor le e frica de mine, nici nu vor sa vorbeasca cu mine, sau macar sa se uite la mine.

- Te inteleg, accelasi lucru mi s-a intamplat si mie... Am fost iubita unuia dintre seniori si toata lumea ma tachina dupa ce ne-am despartit... Toata lumea isi batea joc de mine, pana cand am fost impreuna cu modelul scolii... Oamenii iti dau etichete simplu, apoi le retrag, este foarte greu, te inteleg la perfect!

Mirae- Am impresia ca ne vom intelege atat de bine... 

Fata se opreste in fata unei usi albe si scoate cheia din geanta.

Mirae- Aici e apartamentul tau.zice in timp ce roteste cheia in broasca. Te las sa te instalezi! Toate bagajele sunt inauntru.

- Cum au ajuns de la hotel aici!

Mirae- Nu stiu nici eu, asta e treaba scolii! Eu sunt in camera de langa, la 274, poti sa vii oricand la mine.

- Mersi..! Atunci, ma duc sa despachetez.

Mirae- Ok, atunci, ce zici daca as venii intr-o ora sa te iau sa mergem sa mancam ceva.

- De acord, imi e foame!

Mirae- Atunci vin aici! Bye!

- Pa!

Deschid usa si intru inchizand-o in urma mea. Hmmmm, chiar este dragut aici. Imediat ce intrii in stanga este un pat dublu, inconjurat de doua noptiere. In dreapta este o masuta si o plasma, iar langa peretele stang este un birou. Apartamentul avea o mini-bucatarie, balcon, baie care spre surprinderea mea chiar era mare si o mini-uscatorie unde era o masina de spalat si uscatoarele.

Apartamentul ma facea sa ma simt confortabil. Totul era luminat si dragut ceea ce cred ca imi caracterizeaza personalitatea. Ma opresc din a explora camera si ma duc sa imi despachetez lucrurile. Nu sunt foarte multe haine, pentru ca cel mai probabil voi incepe sa imi iau haine de aici de la fiecare magazin in parte, asa ca numarul lor limitat ma face sa termin repede aranjatul.

Imediat dupa ce imi fac un dus, imi aleg o camasa albastra cu dungi verticale, albe si o pereche de blugi, usor rupti si perechea nelipsita de botine negre. Cum mai erau 15 minute pana cand Mirae avea de gand sa vina sa ma ia, imi iau telefonul si ies pe balcon. In fata era un al doilea camin de studenti, in care cel mai probabil stateau baietii. In stanga era campusul iar in dreapta erau cladirile scolii. Ma sprijin de balustrada balconului si incep sa ma uit in fata Era un loc care chiar ma facea sa ma simt confortabila ca si elev, dar studentii de aici mi se par infricosatori. Nu vreau sa stau in preajma lor.. Nu imi place pentru ca unii dintre ei chiar te iau peste picior si te trateaza ca pe cineva inferior lor. Nu cred ca o sa mor timp de un semestru aici doar cu un prieten.

Hold me tight  //JJK//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum