-perspectiva Mirae-
Ma mira ca Jungkook ar face asa ceva... Adica pana acum el era genul de om care era atat de narcisist. Nu ii pasa ce se intampla in jur, doar de propia persoana. Nici cand Hayoung se lua de cineva nu facea nimic. Era indiferent... Dar acum? Ce se intampla? De ce ii pasa de ea...?
Dupa ce baiatul dispare din raza mea vizuala, incep sa urc rapid scarile ajungand in fata usii lui Pimploy. Bat la usa si in cateva secunde bruneta iese.
Pimploy- Ce bine ca ai venit!
Fata ma trage inauntru si dupa inchide usa apoi imi arata un loc de pe camasa.
Pimploy- Cum pot sa scot pata asta de rosii pana maine?
- In primul rand ar trebui sa o dai jos de pe tine si dupa sa dai cu...stii ceva, tu doar ia plasa asta. Stii sa gatesti ramen?
Pimploy- Da!
- Atunci tu imi dai asta sa o spal si tu faci de mancare ca imi este foame.
Pimploy- Da, doamna, sa traiti!
Fata se duce in cealalta camera luandu-si o bluza de ea, dandu-mi camasa se duce in bucatarie.
- Sper sa nu dai foc la camin!
Pimploy- Haha! Foarte amuzant!
O las pe fata sa isi faca treaba, iar eu ma duc la baie. Incep sa curat pata rosie cu ce gasesc dar acum ce ma ingrijoreaza este daca se usuca pana maine...
- PIMPLOYYYYYYY! GATAAAAAAAAAAAAAA!
Pimploy- Ai putea sa nu mai tipi ca te aud! Si mersi! Hai sa mancam! Nu stiu daca mi-a iesit, dar sa speram ca este comestibil, zice si pune oala pe masa de pe balcon.
Ma asez pe unul dintre scaune si ma uit la fata care se uita la mancare si saliva.
- Mananca? De ce te uiti asa la mancare?
Pimploy- Tu, nu mananci?
- O sa mananc, hai ia si mananca!
Fata termina repede bolul, apoi mai ia cateva linguri de supa din oala apoi se lasa pe spatarul scaunului.
- Bun, acum hai sa vorbim!
Pimploy- Ok.
- Azi.. Esti bine? Adica mna, s-a cam luat lumea de tine.
Pimploy- Da, sunt bine! Nu ma intereseaza daca dau cu suc de rosii in mine sau mai arunca vreun avion prin clasa.
- Stii foarte bine ca nu ma refer la aia!
Pimploy- Atunci la ce?
- Hayoung? Esti bine? Si mai ales si faza cu Jungkook! Unde te-a dus? Ti-a facut ceva?
Pimploy- Wowowooo, prea multe intrebari! Da, sunt bine! Nu am plans ca m-a jignit tipa aia sau ceva... Bine defapt am plans si pentru asta, dar am plans pestru ca imi aducea aminte in zilele de gimnaziu care au fost foarte grele. Dar sunt bine. Si baiatul ala... Pffft doar m-a dus intr-un loc mai retras si m-a intrebat de ce am lasat-o sa imi zica toate astea si chestii de genul...
- Pfffft! Ai grija cu Hayoung si cu Jungkook. Hmmm defapt Jungkook nu prea face rau, dar tipa aia! Tipa aia e mai rea decat zana ursitoare cea rea. Nu stii ce o duce capul! Are nevoie de un psiholog sau mai bine de un psihiatru fetita asta!
Pimploy- O sa am grija! Nu ma poate ea deprima asa usor! Sunt puternica mental! Nu par, dar sa stii ca sunt!
- Pfffft, ok, bn. Eu plec, acum! Sa te culci devreme, ai niste cearcane de la plans! Si apropo, maine ai grija cu ceasul!
CITEȘTI
Hold me tight //JJK//
FanfikceIn fiecare scoala exista acea fata inchisa care nu socializeaza cu nimeni, care nu vrea sa dea ochii cu baiatul cel rau al scolii sau cu prietenii lui pentru ca stie ca va fi facuta de ras in fata tuturor. In acceasi scoala exista si fata cea popul...