- O să o distrug! O să vedeți! Mi-a făcut doar zile rele de când am venit!
Hoseok- Shhhh! O să te audă cineva!
- Să mă audă!
Jungkook- Pimploy, ești beată, acum în camera ta!
Mirae- Las-o pe mâna mea, o duc eu!
Yoongi- Ce? Ai zis că stai cu mine în seara asta!
Mirae- Aa... Da... Jungkook, poți să o duci pe Pimploy în camera, uite cheile, mersi pa!
-perspectiva Jungkook-
Cei trei pleacă, lăsându-mă singur cu fata. O iau în spate și încep să merg către camera ei. Mă bătea cu mâna pe spate și îmi șoptea din trei în trei secunde: "Îmi place de tine!". Chicotea și zicea cuvinte fără sens tot drumul, până când se dă jos și mă ia în brațe apoi îmi zice să mă întorc. Îmi întorc privirea și o văd pe Hayoung care plângea lângă perete.
Pimploy- Mă duc să văd ce are!
Fata mă dă la o parte, iar apoi se duce și se așează lângă fată și începe și ea să plângă.
Hayoung- Ce faci tu aici?
Pimploy- Plâng ca să nu te simți singură!
Hayoung- Pleacă! Ai băut, nu am chef de tine acum!
Pimploy- Nici eu de tine, dar totuși nu o să te las singură aici să plângi! Tocmai ce am zis acum câteva secunde că vreau să te distrug pentru tot ce mi-ai făcut, dar dacă te-ai schimba și nu ai mai fi așa, poate vei reuși să îți faci prieteni și să ai pe cineva în momentele de genul.
-perspectiva Pimploy-
Mă ridic și îi întind mâna, așteptând să o prindă și să mă lase să o ajut să se ridice.
- Știu că nu mă suporți, crede-mă sentimentul este reciproc, dar totuși ridică-te și nu mai sta singură pe holurile hotelului. Du-te în camera ta și stai cu prietenele tale. Măcar poate ele te consolează mai bine.
Fata întinde mâna, apoi o trag în sus. Când aceasta stă pe picioarele ei, îmi întorc spatele și îi zic "Noaptea bună", apoi mai fac câțiva pași dezordonați și intru în camera mea, cu Jungkook pe urmele mele. Mă așez pe pat și îmi închid ochii încercând să adorm, dar vocea băiatului mă oprea.
Jungkook- De ce ai ajutat-o?
- Pentru că este fată și nu ar trebui să stea singură pe holuri la ora asta.
Jungkook- Bine, ok, dar de ce ai vorbit așa de frumos cu ea? După cum ai zis și tu, ți-a făcut doar probleme de când ai venit aici!
- Hai să nu mai vorbim! Vreau să mă culc!
Jungkook- Nu, până nu primesc un răspuns!
- Ți-am zis deja răspunsul meu.
Jungkook- Nu a fost un răspuns! Am pus altă întrebare!
- Bine, dacă vrei un răspuns, atunci poftim! Sunt beată și nu gândesc cum trebuie acum! E un răspuns bun?
Băiatul nu mai spune nimic și se așează pe canapea și se întoarce cu spatele la mine.
- Așa ziceam și eu!
Îmi dau balerinii jos și mă înfășor în pătura și adorm.
[...]
Alarma începe să răsune în toată încăperea, făcându-mă să îmi deschid ochii. Vreau să mă ridic și să o închid dar mâna lui care stătea deasupra mea mă oprea.
Jungkook- Las-o! zice stând cu ochii închiși, apoi se așează mai bine.
- D-dar.. Pot măcar să o opresc?
Brunetul se ridică și oprește alarma, apoi se așează în același loc punându-și mâinile în jurul meu.
- Chmmmm... S-ar întâmplat ceva?
Jungkook- Da.
Băiatul în continuare își ține ochii închiși și părea indiferent, așa că încep să pun întrebări stupide.
- Aseară parcă erai pe canapea, cum ai ajuns aici?
Jungkook- Ai visat urât și m-am pus lângă tine.
- Am visat urât?
Jungkook- Presupun că da, pentru că începusei să mă strigi.
- Da..?
Jungkook- Da, nu mai contează asta acum! Acum dormi în continuare!
- E 7, avem activitate.
Jungkook- Putem să nu ne ducem!
- Trebuie!
Îi dau mâna de pe mine și mă ridic. Mă duc și mă schimb într-o pereche de pantaloni de trening și un tricou alb, apoi îmi prind părul într-o coadă și îmi pun șapca pe cap. Îmi încalț adidașii apoi mă așez lângă Jungkook și încep să îl gâdil.
Jungkook- Încetează, vreau să dorm!
- Nu vreau să te las!
Băiatul se ridică și se uită la mine. Vrea să îmi spună ceva, dar se oprește la mijlocul propoziției.
Jungkook- Să știi că ce ai zis aseară— las-o baltă, nu mai contează! Ai un tricou de al meu la tine?
Îi dau băiatului tricoul alb pe care îl aveam întotdeauna cu mine și îl întreb ce am zis aseară, dar acesta nu îmi răspunde și doar își pune șapca pe cap și îmi zâmbește. Îmi prinde mâna și mă trage după el afară. Imediat ce deschide ușa și ieșim Hayoung și Kyung cu încă câțiva oameni necunoscuți ne așteptau.
Jungkook- Ignoră-i!
Brunetul mă trage după el în continuare, fără a se uită la vreunul dintre ei și ajungem afară. Toată lumea ne urmărea și striga după noi, până când se aude vocea lui Hayoung.
Hayoung- Scuze! Îmi pare rău! Tot ce am făcut a fost greșit! Am fost mult prea posesivă și nu am realizat că pot să stric și relația mea,dar și relația ta. Nu voiam să fac asta...
Îl opresc pe Jungkook și mă întorc și mă uit atent la fata ce stătea cu capul aplecat. Părea să zică adevărul, mai ales pentru că o lacrimă îi cursese pe obraz. Îi dau drumul mâinii lui Jungkook și mă duc lângă ea și o apus de umeri. Aceasta își ridică privirea și mă întreabă dacă pot să o iert. Dau din cap în semn pozitiv, apoi îi zâmbesc. Mă uit în spate la Jungkook care își dădea ochii peste cap, mai apoi întorcându-și spatele, plecând.
- Trebuie să plec!
Îmi iau la revedere de la toți și fug după Jungkook. Îl strig, dar acesta își continuă drumul. Până ajunge la masa unde stătea gașca noastră, acesta nu își întoarce privirea către mine.
Namjoon- YAAAA! Jungkook-ssi, de ce o lași pe Thai Power în urmă?
Jungkook- Thai Power!? Nu, ea nu este Thai Power! Thai Power s-a impus în fața ei și acum a acceptat-o! Cum poți să faci asta? Știi că Hayoung este o prefăcută, știe doar să joace teatru și asta face și acum! Ai crezut-o doar pentru niște lacrimi banale?
- Poate s-a schimbat! Poate și-a dat seama că de fapt nu trebuie să fie așa!
Jungkook- Te înșeli! Te-ai schimbat de la zi la noapte pur și simplu? Tocmai tu ai zis să nu ne mai lăsăm manipulați de cei ca ea și tu ești acum cea manipulată!
A/N
Bună, sper că vă place capitolul cu toate că nu este prea interesant, garantez că acest capitol va avea o importanță mare în derularea acțiunii deci sper să îl apreciați!
P.S: Sunt curioasă cum vă imaginați voi continuarea! Lasă un comentariu și zi-mi ce crezi că se va întâmpla!(probabil unele o să își dea seama, dar shhhhh)
CITEȘTI
Hold me tight //JJK//
FanficIn fiecare scoala exista acea fata inchisa care nu socializeaza cu nimeni, care nu vrea sa dea ochii cu baiatul cel rau al scolii sau cu prietenii lui pentru ca stie ca va fi facuta de ras in fata tuturor. In acceasi scoala exista si fata cea popul...