Capitolul 12

880 79 27
                                    

-perspectiva Pimploy-

Încă o zi de școală... A trecut doar o săptămână și s-au întâmplat atât de multe. Aseară am dormit în camera mea, deoarece problema cu "târâtoarele" a fost rezolvată. Mă uit la ceas și era ora la care trebuia să mă văd cu Mirae și Jungkook. Îmi bag cărțile în geantă și ies pe ușă, închizând-o.

Mirae- Pimploy! Grăbește-te!

- De ce? Avem destul timp!

Mirae- În caz că nu știai azi avem de predat proiectul la istorie, pe care nu l-am făcut?

- Proiect? Proiect!

O iau pe fată de mână și începem ambele să alergăm către clasă lăsându-l pe Jungkook în urmă. Imediat ce ajungem, fiecare își deschide manualul și începem să scriem tot de găsim despre tema propusă.

Sunetul unor tocuri se aude vag pe holurile liniștite. Dacă era doamna Song, eram morți cu toții.

Închidem cărțile și ne prefacem că stăm și așteptăm să înceapă ora, când ușa se deschide. Îmi arunc privirea către ușă, gata să fac o plecăciune în fața profesoarei. Mă ridic în picioare și mare îmi este mirarea când o văd pe Hayoung, lângă doamna Song cu încă două fete.

Hayoung- Uitați-o! Sărăcuța de ea!

Fata vine lângă mine și mă analizează din cap până în picioare, mai apoi luându-mă în brațe îmi zâmbește.

Doamna Song- Domnișoară Soah, sunteți bine?

- D-da... De ce nu aș fi bine?

Hayoung- Yaaaa! Jeon Jungkook! Cum îndrăznești să faci așa ceva?

Hayoung se duce lângă brunet și ridică palma la el.

Doamna Song- Hayoung! Fără violență! Jungkook, la director, acum!

- Stați puțin, doamnă Song... Ce a făcut?

Profesoara scoate un telefon și mi-l înmânează. Era telefonul lui Jungkook, pe care tocmai îl pierduse.

Hayoung- Uită-te în galerie la ultimele poze!

Deschid galeria și mă uit atentă. Erau niște poze cu mine dormind. Mă uit mirată preț de câteva secunde la ele, apoi îmi ridic privirea către ceilalți.

Doamna Song- Soah, nu te teme! Hayoung mi-a zis tot! Nu trebuie să îți fie frică. O să rezolvăm problema, iar dacă vrei te poți întoarce în Thailanda și poți să anulezi schimbul de experiență.

- Nu înțeleg!

Hayoung- Săraca de ea... Vezi ce ai făcut Jungkook? Ai distrus-o mintal!

Jungkook- Ce am făcut?

Doamna Song- Gata, nu vă mai prefaceți! V-am zis că Hayoung mi-a zis totul. Știu că ai agresat-o sexual pe Soah. Voi avea grijă de tot, și crede-mă că de data asta nu vei mai scăpa Jeon Jungkook!

Mirae, Jungkook- Agresată sexual?

- Doamnă Song, trebuie să fie o neînțelegere!

Hayoung- Sărăcuța... Cu ce ai amenințat-o acum Jungkook?

Doamna Song- Nu mai contează... La director, acum!

[...]

Au trecut două săptămâni de la incidentul cu doamna Song și absolut nimeni, înafară de prietenii noștri nu credeau că totul era o minciună născocită de Hayoung. În aceste săptămâni toată lumea era cu ochii pe mine, chiar câțiva băieți stăteau întotdeauna după mine și după Mirae zicând că ne vor proteja de alți băieți.
Jungkook a fost suspendat pentru două săptămâni și azi era ziua în care se întoarce.

Eram în campusul școlii, așteptând-ul pe Jungkook să vină la ore, când Mirae apare cu Yoongi. Spre surprinderea mea, îi văd îmbrăcați foarte lejer, cu doua geamantane după ei.

Yoongi- Soah? Ce faci îmbrăcată în uniformă?

- Dar voi de ce sunteți îmbrăcați așa?

Mirae- Eram sigură că o să uite!

- Ce să uit?

Mirae- Ce săptămână e azi?

- Săptămâna a patra? Excursia! Nuuuuuu! Nu mi-am făcut bagajul! Ce mă fac?

Îi dau la o parte pe cei doi și încep să alerg printre mulțimea de elevi care se strângeau în campus, pentru a ajunge în camera mea să-mi fac bagajul.

-perspectiva Jungkook-

Yoongi- Oooo haide, nu mai fi așa! Știi că nu e adevărat ce zic ei...

- Știu... Dar e foarte stresant când ți se reproșează asta din cinci în cinci minute.

Yoongi- Hey, lasă asta! Uite-o pe Soah!

Mă ridic de pe scaun și o zăresc pe fată care abia răsufla și își cerea scuze de întârziere. Îi fac cu mâna și îi arăt locul de lângă Mirae, care era liber și erau față în față cu scaunele noastre. Aceasta îmi zâmbește, dar când începe să vină către direcția mea, un grup mare de băieți o asaltează și o întorc din drum

?- Woooo! Soah-ssi! Unde crezi că te duci? Acolo stă Jungkook!

?- Stai în față, lângă noi, acolo ești în siguranță.

-perspectiva Pimploy-

Vreau să le zic băieților că sunt ok și că mă duc să stau lângă Mirae, dar în trei secunde deja stăteam pe scaun, lângă Kyung, înconjurată de gașca lui.

Kyung- Soah-ssi! Ai grijă cu el, ți-am zis asta de multe ori.

- Mulțumesc băieți, dar v-am zis că nu am nevoie de ajutor de la fel de multe ori, așa că acum mă puteți lăsa să plec, mersi!

Mă ridic de acolo și fac doar doi pași, când ajung să fiu trântită din nou pe scaun de către Kyung.

Kyung- Vreau să te protejez! Și tu nu mă ajuți dacă te duci fix lângă el!

Lumea din jurul nostru începe să țipe și să fluiere, dar se opresc imediat ce autocarul pornește.  Toată lumea știa că lui Kyung îi plăcea de mine și oarecum toți îl ajutau cu scopul de a deveni iubitul meu.

[...]

Sunt blocată între gașca lui Kyung până la destinație. Imediat ce mă conduc până în fața camerei mele și a lui Mirae, scap într-un final de ei. Deschidem ușa camerei de hotel și intrăm. Imediat ce îmi las bagajul lângă dulap, mă trântesc în pat și mă uit la tavan.

- Ai văzut cum se uita la mine? Cred că este supărat pe mine...

Mirae- Poate doar gelos. A zis că probabil îl va bate pe Kyung imediat ce ajungem, dar asta este partea a doua.

- Ce? Când?

Mirae- Glumeam, calmează-te! Mă duc să fac un duș și vedem după cum îl împăcăm pe morocănilă!

Bruneta își ia hainele și intră în baie, fără a îmi mai zice nimic altceva.


*knok knok*

- Vin acum!

Mă ridic și îmi târăsc picioarele până la intrare. Învârt cheia în broască și deschid larg ușa.

Kyung- Putem să vorbim?

Clipesc de câteva ori la rând, apoi mă uit la toate persoanele care stăteau pe hol, filmând sau țipând. Băiatul se pune în genunchi și îmi întinde un buchet de flori, apoi țipă în gura mare:

Kyung- Soah! Vrei să fii iubita mea?

Hold me tight  //JJK//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum