-perspectiva Pimploy-
Parca astazi orele au trecut mai repede decat in toate celelalte zile. Cu toate astea, pauzele au parut mai lungi poate pentru ca vorbeam si eu prima data cu cineva. Toata ziua am stat si am glumit cu el. Este de treaba. Stiu ca voiam sa il evit pentru a nu imi face probleme, dar se pare ca este chiar inocent! De acum incolo nu imi voi mai face griji din cauza lui, dar din cauza dragei lui iubite cu siguranta imi voi face cele mai mari griji. Azi se pare ca nu am avut de a face cu ea, dar cine stie cand poate sa apara in fata mea si sa inceapa o cearta.
Astazi era randul meu sa fac curatie in clasa, asa ca inca sunt in sala dand cu matura si stergand praful de pe dulapuri. Era ceva de munca, dar eram sigura ca voi termina repede daca nu fac nicio pauza. In timp ce ma urcasem pe un scaun pentru a lua inca o carpa pentru a sterge tabla se aude usa cum se deschide. Nu imi intorc privirea crezand ca este vantul. Dupa cam 30 de secunde dupa ce usa s-a auzit realizez ca usa clasei nu se deschide ca una normala, se dechide din laterala deci nu avea cum sa fie deschisa de vant. Ma uit in spate dar nu vad pe nimeni. Cineva imi striga nunele de pe hol. Crezand ca este doamna de seriviciu sau chiar un profesor, ma dau jos de pe scaun si ma indrept catre usa cu pasi rapizi. Imediat ce ajung in pragul usii fac doi pasi micuti si alunec dand cu capul de podea. Imi pun mana la cap in locul unde dadusem cu capul de podea, iar apoi cand vad o pata rosiatica destul de mare pe palma ma sperii si incep sa ma uit in jur. In dreapta mea erau 3 siluete de fete, dar nu imi dadea seama cine este pentru ca totul incepuse sa se incetoseze si sa ne intunece pana cand nu mai vad nimic.
*********
Imi deschid ochii usor si primul lucru pe care il fac este sa pun mana la cap. Nu mai curgea sange, ba chiar eram bandajata. Nu ma mai uit in jur ci doar la corpul meu. Fusta mea era uda si patata cu ceva rosu. Camasa mea nu mai avea maneci, iar sacoul era foarte sifonat si "zgariat". Imediat ce imi ridic privirea vad un tavan alb, uitandu-ma in stanga vad un birou. Eram intr-o camera de camin, dar stiu ca nu era camera mea. Ma ridic incet si vad niste carti aruncate pe jos si bucati de bandaje peste ele. Ma dau jos din pat, dar la primul pas pe care il fac picioarele mi se inmoaie si cad pe jos facand un zgomot ingrozitor. Strig dupa ajutor dar nimeni nu raspundea. Nu imi mai simteam nicio parte din corp. Nu stiam unde sunt, ce mi s-a intamplat sau cum am ajuns eu aici in halul asta. Ceva se aude in dreapta mea si observ usa de la intrare cum incepe sa se deschida. O vad pe Mirae cu o plasa de la farmacie.
Mirae- Pimploy!
Fata arunca pe jos plasa si vine langa mine incercand sa ma ridice.
Mirae- Jungkook mai repede!
Dupa ce fata striga, baiatul intra pe usa si vine.
Mirae- Ridic-o, ma duc sa inchid usa si sa iau medicamentele.
Baiatul ma ridica in stil mireasa si ma aseaza usor pe pat, apoi imi pune mana pe frunte.
Jungkook- Mai repede cu medicamentele alea.
Nu intelegeam ce se intampla in jurul meu. Nici macar nu auzeam bine sau sa vad. Tot ce vedeam erau doua siluete sterse pe un fundal alb. Stiam ca erau Mirae si Jungkook dar nu intelegeam ce fac.
-perspectiva Jungkook-
O ridic de pe jos si o pun pe pat acoperind-o cu patura. Se uita ciudat la mine. Imi asez mana pe fruntea ei si observ ca inca are febra asa ca ii spun lui Mirae sa aduc mai rapid medicamentele. Fata ei era rosie si vanata. Nu mai puteai nici macar sa ii vezi ochii. Hayoung si gasca ei au batut-o foarte rau, pana cand a lesinat. In timp ce Mirae ii dadea medicamentele incercam sa vorbesc cu ea.
- Pimploy! Esti bine? Te doare rau?
Fata nu a raspuns, dar a dat din cap in semn afirmativ. Dupa ce Mirae ii da medicamentele, fata adoarme instant. O lasam in pat noi mergand pe balcon.
Mirae- Uite, stiu ca poate nu iti convine, dar numai din cauza iubitei tale s-a intamplat asta! Eu trebuie sa plec, a venit mama in Seoul si eu o vad din jumate in jumate de an, deci ma duc sa ma intalnesc cu ea. Tu o iei si o duci in camera ei si ai grija de ea pana vin! Trebuie sa plec acum, deci du-o in camera ei, iti aduc eu medicamentele si toate cele si dupa ne intalnim peste cam 4-5 ore cel mai probabil.
Ascult ce a zis fata, pentru ca dupa zisele ei, da, chiar este vina mea ca a batut-o Hayoung. Ma duc inapoi in camera si o iau pe sus pe fata, incercand sa nu o trezesc si o duc in apartamentul ei. In mai putin de 5 minute, Mirae a adus si medicamentele si a si plecat. Am ramas singur cu ea si nu prea stiu ce sa fac, dar inca doarme, deci momentan nu pot sa fac nimic decat sa stau si sa o pazesc.
*********
A trecut deja o ora si jumatate de cand fata dormea iar eu ma plictiseam, asa ca ii gateam ceva pentru cand se va trezi. Era destul de tarziu, deci sper sa nu fie tipul ala de fata care zice ca nu mananca ca este tarziu si se pun kilogramele. Pfffft asa e Hayoung. Niciodata nu a mancat ceva ce i-am gatit eu. Nici macar un multumesc nu a zis ca am gatit sau ceva. Sunt atat de dezamagit de mine cand stiu ca am fost cu ea. Opresc aragazul si pun oala cu ramen pe masa, apoi dupa ce ma sterg pe maini ma duc in camera fetei. Ma uit catre pat si nu vad pe nimeni.
-Pimploy?
Ma uit in stanga catre usa de la intrare, dar nu vad pe nimeni. Se aude ceva de la baie. Ma duc si bat in usa.
- Pimploy! Esti bine? Esti aici? Pot sa intru?
Pimploy- Da .. raspunde fata cu jumatate de glas.
Deschid usa si o vad pe fata in fata oglinzii, tinandu-se cu o mana strans de chiuveta, iar cu cealalta incercat sa isi panseze ranile de pe fata.
- Doamne omule! De ce nu ai tipat sau zis ceva cand te-ai trezit? Te ajut eu, hai sa mergem!
Ii pun mana dupa gat si ii zic sa se sprijine de mine. Ajungem in dormitor, destul de greu, si se aseaza pe marginea patului. Iau pansamentul si crema din baie si vin si ma asez in genunchi in fata ei.
- Te mai doare?
Pimploy- Da... Nu chiar atat de tare, dar inca ma doare.
Incep sa ii dau cu crema ranile si sa le pansez in timp ce vorbeam cu ea.
- Cum s-a intamplat? Ce ai facut?
Pimploy- Nu am facut nimic. Si sincer nu imi amintesc nimic. Tot ce tin minte este ca am urcat pe scaun ca sa iau o carpa pentru sters tabla, iar apoi am auzit pe cineva strigandu-ma de pe hol si m-am dus.
- De ce naiba te-ai dus cand stiai ca scoala ar fi trebuit sa fie goala?
Pimploy- Am crezut ca este un profesor, sau doamna de serviciu... Si dupa cand am iesit pe usa, am alunecat si am cazut rau si mi-am spart capul. Si de aici nu imi mai amintesc...
- Offff... Stiam ca o sa se intample asta odata si odata... Stii ceva, acum ai scapat usor, fata aia putea sa te omoare. De acum incolo nu mai ai voie sa te duci undeva fara sa imi zici mie sau lui Mirae! Trebuie sa fii insotita!
Pimploy- Haaa? Ce? De ce? Ma descurc!
- Sigur, de aia arati asa, pentru ca poti sa ai grija de tine singura, nu? Fata aia are un tata bogat care are super multe legaturi cu tot felul de oameni din Coreea deci eu zic sa stai cuminte in banca ta si sa asculti! Am fost impreuna cu ea 2 ani si stiu ce poate face!
-perspectiva Pimploy-
Baiatul parea foarte ingrijorat cand spunea asta, deci o sa il cred pe cuvant si o sa accept sa fie ori el ori Mirae cu mine peste tot.
- Ok, ok... Am inteles.
Jungkook- Perfect!
!!!!!!!!!!!
A/NHey, soooo am revenit cu o noua carte care sper din toata inima sa va placa. Momentan sunt doar 5 capitole, dar cel mai probabil cartea aceasta o sa fie una mai mare. Si acum partea importanta. Incepe scoala dar cum primele 2 saptamani o sa fie mai de acomodare in clasa a 8-a deci voi reusi si mai postez cam 4-5 capitole intr-o saptamana(nu promit 😂). Dar ceea ce va promit este ca o sa ma stradui sa termin cartea pana la finalul lunii septembrie sau cel tarziu la jumatatea lunii octombrie!
Soooooo sper sa intelegeti si sa va placa cartea!^~^edit: probabil o sa termin cartea pe la inceputul anului 2019
CITEȘTI
Hold me tight //JJK//
FanfictionIn fiecare scoala exista acea fata inchisa care nu socializeaza cu nimeni, care nu vrea sa dea ochii cu baiatul cel rau al scolii sau cu prietenii lui pentru ca stie ca va fi facuta de ras in fata tuturor. In acceasi scoala exista si fata cea popul...