Yoongi- Atunci hai să mergem să sărbătorim terminarea anului.
Jungkook- Să o crezi tu, mai avem încă 3 zile pline de examene!
Yoongi- Oooo, haide, mâine avem examenul la engleză, toată lumea știe că știi engleza la perfect dar nu vrei să arătați! De mult nu am mai băut împreună!
- Puteți să mergeți! Distrați-vă, ați muncit destul de mult anul acesta.
Jungkook- Vreau să stau cu tine!
Yoongi- Bine, domnule îndrăgostit, stai cu domnișoara Jeon, noi mergem!
Toată lumea, inclusiv Mirae pleacă din campus și ne lasă singuri. Urcăm în camera mea care era dată peste cap din cauza pregătirilor.
Jungkook- Te pregătești de plecare?
- Da... A trecut așa de repede timpul. Și noi nu am reușit să facem multe ca și cuplu...
Jungkook- Știu. Din cauza răsfățatei de Hayoung la început nici măcar nu mă uitam la tine.
- Nu mai contează ceea ce s-a întâmplat, deja s-a dus totul.
Jungkook- Ai dreptate.
Mă duc și deschid frigiderul și scot o sticlă de Soju din el.
- Vrei?
Jungkook- Nu cred că ar trebui să bem. Adică eu mâine am un examen...
- Off, atunci o păstrez pentru următoarele zile.
Jungkook- Așa te vreau! zice și îmi ciupește obrajii. Atunci, probabil ar trebui să merg în camera mea..
- Ohhhh, mai stai cu mine, o să mă plictisesc foarte tare. Putem să repetăm la engleză împreună!
Jungkook- Ok, ok!
[...]
-perspectiva Jungkook-
Examenul la engleză și celelalte două au trecut. Nu am avut timp de nimic în aceste 3 zile, nici măcar nu am reușit să o văd pe Pimploy.
Yoongi— Ce ai făcut?
- Am făcut totul, mai contează? zic în timp ce mă grăbesc să ies cât mai repede din clădire.
Yoongi- Vrei să te întâlnești cu domnișoara Jeon?
- Încetează! Dacă erai puțin atent, ieri ți-am zis că vrea să ne întâlnim cu toții!
-perspectiva Pimploy-
Îi așteptam pe toți să iasă din examen la poarta campusului. Eram pregătită să conduc jocul căutării de comori, iar primul indiciu era chiar în stația de autobuz.
Mirae- Pimploooooy! Am scapat într-un final!
Fata mă ia în brațe și îmi tot zice că "a scăpat". Dispoziția ei mă făcea să zâmbesc și să fiu mândră de ea. A învățat bine anul acesta și nu și-a neglijat postul de prietenă. O țin de o mână pe Mirae și de cealaltă pe Jungkook și încep să le vorbesc despre micul meu joculeț.
- Am organizat o căutare de comori! Am pus câte un indiciul în locurile în care am fost împreună cu toții sau în locurile pe care aș fi vrut să le vizitez, iar primul indiciu se află chiar aici.
Namjoon- Aici?
Toți încep să caute foița roz pe care scrisesem un detaliu important, iar cel care o găsește este Jimin.
Jimin- Scrie "3".
Mirae- 3?
Toată lumea începe să se gândească, iar când autobuzul se apropie de noi, Yoongi își dă seama că trebuie să ne urcăm în autobuzul cu numărul 3.
Ne îmbarcăm și desigur că nu se putea să le zic eu unde să coborâm, așa că m-am asigurat să vorbesc cu șoferul care avea tura de la ora aceea și i-am dat o altă foicică pe care scria Han.
După ceva timp Hoseok zice că ar trebui să fim atenți la detalii, pentru că de fapt nu se știe unde trebuie să coborâm. Jungkook fără nicio ezitare, merge la șofer și îi cere notița, zicându-mi mai apoi că era logic că o să o pun acolo, iar așa toată lumea află destinația noastră, râul Han.
Imediat ce ajungem îi mulțumesc șoferului și îi ajut pe băieți și Mirae la găsirea celui de al treilea indiciu, care se afla în cireșul de lângă oprirea autobuzului.
- De aici vă las singuri! Deja v-am zis unde este al treilea indiciu.
Fără să le mai zic ceva încep să alerg catre magazinul la care lăsasem scrisorile.
-perspectiva Jungkook-
Imediat ce fata începe să fugă, Mirae găseşte indiciul şi îl citeşte cu voce tare.
Mirae- "Ma-ţi urmărit?". Huh? Ce înseamnă asta?
Taehyung- Poate trebuie să mergem acolo! zice arătând cu degetul către magazinul în care a intrat fata.
Intrăm în acel mini market şi începem să căutăm alte indicii.
Vânzător- De ce nu căutaţaţi la raionul 4?
- A vorbit şi cu dumneavoastră?
Vânzător- Nu îţi imaginezi ce a făcut fata asta pentru voi toţi...
Mergem la raionul indicat de vânzător şi găsim un coşulet micuţ pe jos. Mirae îl deschide şi scoate de acolo nişte scrisori.
- Pentru Jungkook, pentru mine, pentru băieţi.
Mă uit la plicul alb câteva momente, apoi fără altă ezitare îl deschid şi încep să citesc.
" Dacă citeşti asta, înseamnă că ai terminat căutarea de comori cu succes! YAY! În primul rând vreau să îţi mulţumesc pentru clipele frumoase pe care le-am petrecut împreună şi pentru că m-ai protejat în tot acest timp. Mersi că ţi-ai făcut loc în viaţa mea şi că ai reuşit să ocupi un loc atât de important, dar totuşi a venit momentul să plec. Am petrecut atât de puţin timp împreună şi mi se pare că totul a trecut mult prea repede, dar promit că nu o să te uit niciodată. Sper să e mai vedem... Şi sper că totuşi voi avea un loc în inima ta până când ne revedem. SEMNAT PIMPLOY."
- Nu, nu, nu!
Mă duc la vânzător şi îl întreb dacă ştie unde este bruneta, dar acesta îmi spune că s-a întâmplat ceva ciudat.
Vânzător- Prima dată când a venit a lăsat alte scrisori şi a zis să vă îndrum la locul de picnic, dar a mai venit o dată şi mi-a at alte scrisori şi mi-a zis să nu vă zic nimic despre asta.
- Nu se poate, ştiţi cumva unde s-a dus?
Vânzător- Când a intrat aici acum câteva minute, doar mi-a mulţumit şi a zis că trebuie să plece pentru a putea prinde avionul.
- CE? Mulţumesc!
Îmi scot telefonul din buzunar şi încerc să o aplez, dar în zadar, avea telefonul închis. Iau primul taxi pe care îl găsesc şi mă îndrept către aeroportul internaţional din Seoul. Sper ca totul să fie doar o farsă şi să o găsesc pe o bancă în faţa aeroportului aşteptându-mă.
A/N
Nu ştiu câte de mult o să vă placă acest capitol, dar să stiţi că altceva mai frumos o să vină.
P.S: Suga stans, sau BTS stans am făcut o carte cu Suga, la care am lucrat destul de mult. Cartea se numeşte "Behind the scenes" şi am postat aseară primele 10 capitole din ea, aruncaţi un ochi peste ea şi lasaţi o părere sinceră în cometarii.
CITEȘTI
Hold me tight //JJK//
FanfictionIn fiecare scoala exista acea fata inchisa care nu socializeaza cu nimeni, care nu vrea sa dea ochii cu baiatul cel rau al scolii sau cu prietenii lui pentru ca stie ca va fi facuta de ras in fata tuturor. In acceasi scoala exista si fata cea popul...