- KİŞİ TANITIMI -
Zeynep YILMAZ: Paris'te küçük bir kafesi olan kıvırcık kız.. Oldukça güzel,doğal ve alımlı. 22 yaşında.. Annesi ve babasını kaybettikten sonra, abisi tarafından toparlanıldı ve hayatına yeniden devam etti. Abisi Türkiyede olmasına rağmen o burda Melisle kendi başının çaresine bakabiliyordu. Hiç haberi yokken hayatına bir erkek girecek ve hayatının merkezi haline gelecekti. Haa.. Bu arada sölemeyi unuttum. Çok güzel cupcake yapıyoor :)
Kerem SAYER: Yakışıklı Sayer diyelim kısaca.. 24 yaşında.. Annesi ve babasından bunalıp Paris'e yerleşiyor. Can dostu Can'ı da almayı unutmuyor tabi ki.. Hem Can dostu hemde adıda Can.. Olaya bak,muhteşem !! Beklenmedik anda kıvırcık bir bela ile tanışıyor. Ama o bela tatlı bir belaya dönüşüp aşık oluyor. Hemde fazlaca.. He sölemeden geçmek istemiyorum. Kasları felakettt..
Melis GÜZEL: Paris'te Zeynebin yanında çalışıyor. Zeynebi herşeyden çok seviyor.. 21 yaşında. İğrenç bir ilişkiden yeni çıkmış bunalımda bir genç kız. Ama hayatına canı giricek. Evet yanlış duymadınız ordaki canı kelimesi bizim Can.. Her zaman farklılıklar iyi olur dimi? Evet.. Bencede..
Can ŞENOLSUN: 23 yaşındaki yakışıklı, şapşal, komik ve sakar gencimiz. O kadar saf ki hayatında düzgün bir ilişkisi bile olmamış. Hep "işte o" diyebilcek kadınları beklemiş. Kadınları demiyelimde kızları.. İşte o kız hayatına giricek ve hayatının anlamı olucak. Keremin "Can" dostu.. En yakın arkadaşı..
Koray YILMAZ: Zeynebin abisi.. Belki aralarda sokarım bilmiyorum, şuan onu pek kafamda canlandırmadım.
Sevim-Ahmet SAYER: Senaryoda pek yerleri olmıcak ama bilinsin istiyorum.
- SÖZLÜ TANITIM -
Zeynep her zamanki gibi çok istenen cupcakelerini yaparken acil bir telefon alıyor ve Meliste olmadıgı için pembe minik motoruyla servise çıkıyor. Siparişi götürdüğü kişi tabikide bizim arsız Keremimiz. Neyse daha fazla yazıp süprizi bozmak istemiyorum..
EVETT. NASIL BULDUGUNUZU GERÇEKTEN ÇOK MERAK EDİYORUM. YORUMLARINIZI UNUTMAYIN LÜTFEN. HA.. BENCE DEĞİŞİKLİKLER ÇOK İYİ OLDU. CAN MELİS İLİŞKİSİ.. BURDA FAZLALIK YAPIP SEVMEDİĞİM İNSANLARI KOYMAK İSTEMEDİM. BARIŞ VB.. NEYSE SINIR +75 BEĞENİ +10 YORUM. SINIR GEÇİLMEDEN YAZMICAMM -,- SİZLERİ SEVİYORUMM.. ♥
-MELİS