Čtvrtý den... Polibek

1.4K 110 30
                                    


,,Tyvole, tu je smrad!'' Tak přesně toto vzbudilo kluky ráno. Ciel zamžoural a spatřil to blonďaté individum, jež se zve vedoucí. ,,Kluci, vyvětrejte si tu. Asi vám tu něco kvasí,'' rozkálzal jim Bard, který je dneska přišel vzbudit.

,,Jo,'' zamumlali všichni ještě v polospánku. Toho smradu si byli vědomi všichni tři, ale nikomu se nechtělo s tím nic dělat.

,,Jdi už,'' sykl po něm Ciel. Jen s odporem vylezl z vyhřáté postele a šel otevřít okno. Pustil do pokoje světlo. V tu chvíli se na něj spustila salva nadávek. Povzdechl si. ,,Dělejte, nebo budeme běhat,'' pokračoval ve vyhánění těch fosílií.

Konečně se dostali z chatky, kdy museli Aloise nést... dobře, když ho táhli za sebou po zemi do jídelny. Skvělý začátek dne. Ciel si snídani vzal obyčejnou müsli tyčinku. Kluci se ládovali čokoládovými kuličkami s mlékem. Museli využít výběru snídaně. Začínali totiž být na chleba alergičtí.

,,Co myslíte, že budeme dělat dnes?'' začal Ciel konverzaci. V jídelně bylo mrtvolné ticho. Jindy by to uvítal, ale poslední dobou, když bylo ticho mu do hlavy lezly myšlenky, které tam vůbec být neměly.

Pohledem zabloudil ke stolu vedoucích. Zamračil se, když viděl, jak vášnivě se Grell baví se Sebastianem. Fakt, že ho Sebastian slušně ignoroval nebral. Otočil se naštvaně zpátky ke svému čaji.

,,Děcka, v deset tady v jídelně. Budete si vymýšlet název, vlajku a pokřik týmu,'' seznámil je s následujícím programem Max. ,,Nezapomeňte, že téma táboru je letos Army,'' dodal, než se táborníci stačili rozprchnout pryč.

Ciel si na sebe vzal šedou mikinu, bílé tričko a džíny. Když usoudil, že to lepší nebude, šel zpátky do jídelny. V jídelně již byla část jeho týmu. U stolu úplně vzadu seděla Lizzy, Mark a Sebastian. Ti dva rozebírali asi záživné téma. Ani si nevšimli, že si Ciel vedle nich sedl. Elizabeth se bavila s mobilem.

,,Ehm, a já jsem vzduch?'' zeptal se na oko dotčeně, ale s pobavením v hlase.

,,Ne. Jen jsme si tě nevšimli,'' omlouval se Mark. Ciel kývl, poplácal ho po zádech a poslední mu dal pořádnou herdu do zad. Mark se zlostně otočil a Ciel se jen uculil.

,,I vzduch umí bolet," podotkl Ciel pobaveně. Mark jen protočil očima a usmál se.

Zanedlouho se sešli všichni. Aktivně se všichni zapojili do výroby. Seděli a vymýšleli jméno týmu. Opravdu pracovali.

,,Takže, mám nápad. Mohli bychom se jmenovat Borci,'' navrhl jim Alois. Kluci souhlasili, ale holky měly problém.

,,Ale to je pro kluky. Proč se nemůžeme jmenovat jednorožci?'' začala protestovat Lizzy. Ciel protočil očima. Ta holka mu dělala ostudu.

,,Rovnou růžoví, ne?'' podotkl znechuceně Mark. ,,Protože to je pro děti a téma je Army. To se jaksi nehodí,'' odpověděl jí s klidem. Ona si jen uraženě odfrkla a se slovy, že na tomhle se podílet nebude odešla.

,,Jednorožci, kteří vyprděli duhu," nahodil Alois a začal se smát. Zbytek týmu si vyměnili významné pohledy. Mark napřáhl ruku s nějakým časopisem, že Aloise přetáhne po hlavě, ale Sebastian mu v tom zabránil mávnutím ruky. Mark s povzdechem odložil časopis na stůl.

,,Fajn, tak já se Sebastianem a Markem vymyslíme svaté desatero, čili deset pravidel. Aloisi, Davide a Kyle, vy budete vymýšlet pokřik. A holky, Lucy a Sarah, vy navrhnete vlajku. Souhlas?'' řekl Ciel.

Tábor✔ [SebaCiel; CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat