Nihayet Taşındı...

101 3 0
                                    

saat 12:30..Erken uyanmıştım çünkü Nilay bugün benim evime taşınıyordu.Nilaya boş odaları gezdirdiğimde çatı katını seçmişti o oda evin en güzel odası diyebilirim.Ayrıca terasıda var ve evin havuzunu görüyor.Temizledikten sonra daha da güzel olmuştu.Nilayın zevkine güveniyorum ve güvenimi boşa çıkartmadı.Oda manyak güzel olmuştu.Daha sonra birlikte piknik yapmaya karar verdik.Piknik sepetini Nilay hazırladı. Ben gizlice Öyküyü de davet ettim.Adreside verdiğime göre iş bitmiş sayılırdı.Bir iş kalmıştı oda onları barıştırmak.Neden küstüklerini anlamıyorum.Nilayla ben herşeyi hazırladık sadece eksik olan biri vardı o da Öykü. 15 dk. oldu bekliyorum ama hala gelmedi.Nilay bişey olduğunu anladı ve beni soru yağmuruna tuttu.Huu nihayet

Öykü geldi ben burayı avucumun içi gibi bildiğim için gizli yerime doğru koştum.Onlar konuşup hallederler zannettim ama yanılmışım.Birbirlerine saç baş dalmışlar.Oraya geldiğimde bana tip tip bakıyorlardı.Bana bir türlü neyden dolayı kavga ettiklerini anlatmıyorlar.Ne vardı konuşup halletseniz! Yarın zaten okul var ister istemez birbirlerinin yüzünü görecekler.Benim yanımda bir de laf  atmaya başladılar.Onlar tartışırken piknik sepetini toplayıp Nilayı kolundan tuttuğum gibi arabaya bindirdim.Öykü dende özür diledikten sonra arabayı çalıştırdım.Nihayet eve gidiyoruz.evi açar açmaz salona oturduk. Konuşmaya başladık.Şükür anlattı.Ama sır olacağını ve kimseye anlatmayacaksın diye tembihledi.O da içinde tutmaktan bıkmış.Sarıldıktan sonra odasına çıktı. Bende televizyonda film var mı diye aramaya başladım. Ama uyuya kalmışım. Şansıma korku filmi varmış.Nilayda korkudan cırlıyo:D Daha fazla çekemem diye düşündükten sonra odama gidip uyumaya karar verdim.Ardından Kapıyı tıklattıktan sonra içeri Nilay girdi.Telefonum çalıyormuş.Getirdi ve arayan annemmiş"Ne zaman geleceksin annem?"diye sordu işlerimin uzadığını anlattım daha sonra en yakın arkadaşımın taşındığını söyledim. Belki oda benimle gelebilir dedikten sonra annem:Tabiiki kızım senin arkadaşın bizimde 2. kızımız sayılır"dedi ve gülerek telefonu kapattım.Nilay yanımda durup"n oldu? neden bu kadar gülüyosun?"dedi.Bende amlattım tabi okullar kapanınca işin yoksa sende benimle gel dedim. O da kabul etti. Kapımı kapadıktan sonra odasına gitti.Ben de saatimi kurduktan sonra hemen uyudum.

KURALLAR ÇİĞNENMEK İÇİN VARDIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin