Duše

734 86 0
                                    


Bakugou se zarazil.Zrovna se oblékal,když uslyšel strašlivý řev . Mohl by to být ten drak,jenž tu žije ? Občas ho viděl,jak přelétává nad krajinou.Žasl nad majestátností toho zvířete.Podle řevu šlo usoudit,že má nejspíš potíže.Mám mu jít pomoct , nebo to nechat být ? Bakugou nevěděl.Ten drak mohl být nebezpečný a mohl ho zabít .Ale určitě už o Bakugovi věděl.Proč ho teda už nenapadl ? Otázky se mu honily hlavou a Bakugou se rozhodl poslechnout srdce,které mu radilo jít za drakem.Popadl své dýky a rychle vyrazil směrem,odkud slyšel nářek.

Kirishima se bránil.Dlouho.Ale už začínal být unavený.A těm lidem jakoby nescházela vůbec žádná energie.Kiri začínal dostávat strach.Opravdu takhle zemře ? Rukou nějakých nicotných lidských bytostí ? Trhl hlavou a řetězy se krapet uvolnily.Znovu zařval.To už se však řetězy znovu utáhly a zaryli se Kirishimovi do kůže.Nehodlal se však tak lehce vzdát a dál protestoval.Trhal hlavou,pleskal křídly a mlátil ocasem.Nebylo to však platné,řetězy už znova nepovolili.

Najednou se však něco změnilo. Kiri to zaznamenal koutkem oka.Jeden z lovců zmizel.A brzy začali neslyšně mizet i další.I ,,vůdce " to už zpozoroval.Začal se nervoně ošívat.A vydával rozkazy.To už se z lesa ovšem vynořila postava.Byl to ten mladík,kterého Kirishima pozoroval.Na rukou měl krev.Blížil se a očima proklínal hlavního lovce.Bakugou byl skutečně naštvaný.Hned , jak uviděl,co tomu nebohému stvoření dělají.Rozhodl se tedy,že za to zaplatí.

Velitel se na Bakuga usmál

,, Tvůj otec si o tebe dělá velké starosti "

Bakugou se zarazil a zavrčel

,, Vypadněte "

Dabi se jen uklonil a pokýval ostatním.Ti vypadali dost naštvaní,přece jen několik z jejich řad zemřelo,ale svému veliteli nedokázali odporovat.Sebrali tedy své raněné a pustili řetězy. Kiri byl konečně volný.Chtěl se po nich ohnat,avšak oslepil ho záblesk.Když se vzpamatoval,už byli pryč.Stál před ním pouze ten chlapec.Kirishima na něj zavrčel a chlapec ustoupil.Drak se pokusil stopnout na zadní,ozvala se však prudká bolest v boku a Kiri s bolestným řevem spadl.

,, Jsi zraněný. " Podotkl chlapec.Drak si odfrkl.Jako by to sám nevěděl.

Chlapec udělal krok směrem k němu.Kirishima zavrčel,avšak chlapec pomalinku pokračoval v před.Vzal všechny dýky,které měl schované a hodil je za sebe.

,, ŠŠŠŠ. Neboj se.Já ti neublížím " A na důkaz pozvedl prázdné dlaně.Jednu ruku natáhl před sebe.

,, Já ti neublížím.Bude to v pořádku.Nech mě ti pomoct. "Klidně a laskavě mluvil

Kiriho jeho hlas uklidňoval a než se nadál,chlapec už by byl před ním.Podívali se vzájemně do očí.Drakem i chlapcem projela vlna a jejich mysli se jakoby spojili v jedno.Chlapec se nataženou rukou dotkl draka.Ten odfrkl a užíval si hřejivého pocitu,který mu chlapcova ruka způsobovala.Uvědomil si,že chlapec má překrásné oči.Milé,plné útěchy,něhy a porozumění.Právě v tuto chvíli se cítil v bezpečí,jako nikdy dříve.Cítil,že by se dokázal chlapci plně oddat.Duše,pomyslel si.Náhle se mu však zatočila hlava a zatmělo před očima.Ztratil vědomí.

Bakugou jen zíral na rusovlasého chlapce,který se před ním objevil

O zatoulaném princi a osamělém drakoviKde žijí příběhy. Začni objevovat